Jut eszembe: a hatdugós nyereg számított valamit? Mert Zöldi azt mondta még régebben, hogy szerinte semmivel sem jobb. Mondjuk lehet is benne valami mert a mostani radiális cuccokkal szerelt gépek között nagyon sok a négydugós nyereg.
Én sem úgy gondoltam, hogy egy gagyi betétet ellensúlyozok a nagyobb főfékhengerrel. Az első tárcsa cseréje nálam is aktuális lenne, de nemhogy hullámos még a sima is baromi drága. Hát hiába nem olcsó hobbi a moci...
Egy jó fékbetéttel kezdődik a féktuning. Nekem csak utána következett a fém fékcső, meg a hatdugós féknyereg. Ha jövőre marad a bicikli, akkor majd talán veszek B-King ffmhengert. Én most hullámos első féktárcsára gyúrok, mert a mostani gyáriak lassan már kopáshatáron vannak.
Csináltam tavaly egy 250 elejét. előre megvettem a katalógus szerinti szimeringet, és nem jó bele....csak akkor jöttem rá,mikor széthúztam.
A szétszedés röviden: Még a villahídban meglazítod a zárócsavart. Villa ki, óvatosan zárócsavar ki. távtrartó, alátét, rugó ki, olaj könt. Kipiszkálod a porvédőt, kiakasztod a "drótot", ami biztosítja a szimeringet. Utána vagy csinálsz egy ellentartó szerszámot, vagy légkulccsal kiszeded az alsó összetartó csavart. Ezután a teleszkópot szét kell rántani, kijön együtt a szimmering és a felső csapágy.
Csá!
van itt valakinek 96 körüli gsf400-a?Elsö teleszkóp szimering méret kellene és ha tudja valaki akkor hogy lehet széthúzni a teleszkópszárat az nagy segítség volna!
előre is köszi
Birkógép: Nem úgy kanyarodik, hogy rágondolsz a kanyarra, kicsit megbillented a s*gged, és már az íven is vagy, hanem vadul ellenkormányzol+ felsőtestet is bevetsz.
90/100 Volt mac 90 és 100 is. Ugyanaz a keverék, csak más a minta.
sziasztok
van egy 2008as, 650-es banditom és bukócsövet keresek rá, ha lehet gyárit
nem-e tudja valaki hogy van-e másik banditt ípus aminek ugyaniylen van-e?
láttam GSF 1250S-ra valót, ami hasonlónak tűnik, de nem tudom pontosan passzolna-e
hátha vki tudja, előre is köszönöm
A zzr 1400-es főfékhengerrel tényleg óriási a változás,mert jó sok olajat szállít,ellentétben pl az R1-es főfékhengerrel ,(de az R1 nek más a féknyerge oda jó az),a zzr 1400 esével a kar útja kb a 2/3-ra csökken blokkolásig, ráadásul még kisebb erővel is kell húzni...igaz így meg a Mátrában lilul a tárcsa rendesen. Én még azért a fékcsöveket is lecseréltem fémre,de ettől alig változott már,talán picivel lett jobb.
Nálam a macadam 27e-t futott,de doha nem mertem vele ledönteni lábtartóig,össze-vissza csúszkált........jó lehetett vele driftelni.............utána felrakattam a conti road attackot,kijövök a gumistól,pár km múlva megállok egy vasúti átjárónál,a lábamat meg elfelejtettem letenni mert úgy megszoktam,hogy a mac-on hosszú másodpercekig tudtam egyhelyben állni,lábletétel nélkül.....
Közbe kicsit jobban utána néztem és kiszámoltam a B-king féle is megvan 30 körül. Ha a gixerét megszámolom karral, tartállyal akkor az sem sokkal olcsóbb...
Ez pl. jóság , csak drága...
A szétszedés röviden: Még a villahídban meglazítod a zárócsavart. Villa ki, óvatosan zárócsavar ki. távtrartó, alátét, rugó ki, olaj könt. Kipiszkálod a porvédőt, kiakasztod a "drótot", ami biztosítja a szimeringet. Utána vagy csinálsz egy ellentartó szerszámot, vagy légkulccsal kiszeded az alsó összetartó csavart. Ezután a teleszkópot szét kell rántani, kijön együtt a szimmering és a felső csapágy.
Minden benne van. A szimmering mérete hátul a szervíz infóknál.
van itt valakinek 96 körüli gsf400-a?Elsö teleszkóp szimering méret kellene és ha tudja valaki akkor hogy lehet széthúzni a teleszkópszárat az nagy segítség volna!
előre is köszi
90/100 Volt mac 90 és 100 is. Ugyanaz a keverék, csak más a minta.
van egy 2008as, 650-es banditom és bukócsövet keresek rá, ha lehet gyárit
nem-e tudja valaki hogy van-e másik banditt ípus aminek ugyaniylen van-e?
láttam GSF 1250S-ra valót, ami hasonlónak tűnik, de nem tudom pontosan passzolna-e
hátha vki tudja, előre is köszönöm
Térdig érő hó van.Próba nuku.
És valamikor két nyerget is cserélek.