Visszalapoztam, láttam, biztos nagyon jó, én nem akarom ennyire bonyolítani, nekem csak egy egyszerű időzítő elektronika kellene, melyen be lehet állítani a szelep nyitásai közötti időt és a nyitvatartási időt. Tudsz nekem ilyet csinálni?
Semmi trükk nincs benne. Lelazítod az anyát (asszem 24-es kulcs) kiütöd a tengelyt vigyázva a menetre. Lehet, hogy a féknyereg "pálcájának" csavarját is meg kell lazítani picit ha nem mozdul lefelé. Ezután hátrafelé kijön a kerék. Picit oldalra kell fordítani, hogy a féknyered ne akadjon a felnibe.
Én csnáltam valami hasonlót, nem idő hanem megtett út alapon olajoz. Bár a teljes gyakorlatban (mocin) még nem tudtam kipróbálni, de asztalon működik. Olvass vissza pár oldalt, raktam fel képet is hozzá.
Sziasztok! Készítettem ma egy automatikus lácolajzót: http://www.tubewatcher.tv/1234... még a mocira nem szereltem fel, de már összeállítottam és müködik is. Lada kuplung olaj tartály, szamara ablakmosó szelep 12v, csövek és egy saját készítésü dual injector. Két lemez között két csavarral szorítom össze a csövet, így szabályzom a cseppek közötti időt, de ez a szabályzás nem igazán tetszik és a szelep is eléggé melegszik folyamatos használat közben. Szügségem lenne egy elektronikára: http://youtu.be/mWe7MEmEt4s mellyel szabályozható lenne a szelep nyitási ideje. Mondjuk 30 másodpercenkét nyisson 1 másodpercre. Van valakinek ötlete?
Köszi
Mi Erikkel - és még van itt ilyen ember, ezt használjuk.
A működése ua. - ha megkapja a 12V-ot, nyit......
Én még nem tapasztaltam, hogy melegedne.
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Köszi
Köszi
Valaki röviden leírná, hogy kell kiszedni egy 1200.-es bandit
hátsó kerekét?
Köszönöm!
Beszéltem Zöldivel...azt mondta, hogy az ülés alatt van, ott ahol én gondoltam. Szóval másik helyen.
Azért köszönöm! :)
Az volna a kérdésem, hogy a nagy Banditokon az irányjelző relé hol található? (az ülés alatti az?)
Amíg az, ha nem mostam le tökéletesen a műanyag alapú festékről, mattított.
A 2000 nem mattít.
Azzal kezdtem!
És semmi bajom vele, teszi a dolgát, ahogy kell!