Koszonom a megkeresest. Van egy par darab custom alkatresz ahogy azt altalaban lenni szokott , limitalt peldanyban. Kerlek bökj egy emailt istvan.knab@yahoo.co.uk cimre, mert kozben egy kicsit alrebb masztam, es a cegnel maradt a levelezesunk, meg a cimed.
Brigéciol, ecset, fogkefe ,sikálás,mosás kb 3*, közben várni is kell nehogy a víz közömbösítse a brigót hidd el meg is van a 3 óra Általában 1 flakon kifújása után szoktam szívni vele. De most már ott rohadjon meg
Ez igen!
István! El nem hiszed, de pont ilyen megoldást keresek hetek óta.
Ez egyedi cucc, vagy kis sorozatban csináltad. Mert ha utóbbi, akkor kérnék szépen egy árajánlatot privátban!
Az tény, hogy a lényeg (ismét:-) A LÁNC OLAJOS Legyen.......
78.000-ret Én sem adtam volna ki - mert NINCS ennyim - de ebben tényleg az a jó, hogy "elvihető" másik mocira, így pedig "örök" darab.
Ellenben én azt a 180sec/cseppet rohadtul kevésnek találom......
Itt eddig olyanokat olvastam hogy max 1,5 perc - ami csak 90sec ugyebár.....
Nekem - amíg nem szerezek be egy Erik féle cseppállító kézi készüléket addig 5sec-ként cseppeg, mert ennyi a kifolyása....
DE!
Az idomok nem olajosak....szóval nem tudom hova megy az olaj, de nem a lábamra, seggemre.
És a valódi öröm? Való igaz! Se a villán, se a felnin, se az első lánckeréknél NINCS már meg az az édes trugymó amit a láncspray meg a por csinál.
Amúgy a láncot hogy pucolja a kollega 4-5 órát?
Én egy régi abalktisztitós flakonba beleöntöm a petróleumot, befújkálom a részeket....várok egy pár percet, oszt adok neki egy kis melegvízet....és már le is esett önmagától.
Nem vagy te olyan elveszett gyerek! Meg az arat is vissza tudod keresni , par alkalom alatt.Mar csak egy infuzios allvany kell, es kesz a szetted!
A Mccoi-nal nem a cseppek kozotti megtett km allithato. Ami 6-10 km kozott eleg jo eredmenyt ad. Azert ilyen nagy az intervallum, mert az egyedileg kialakitott rendszer ellenallasa eltero lehet , igy az egysegnyi ido alatt atpumpalt olaj mennyisegi is. Most ugy 8 km-kent van egy adag( de itt a pumpa mukodesi ideje is allithato, pl 200milisecundum),amit pl 100km\h -nal vissza tudod szamolni.
Inkabb legyen rajta böven , mint hogy keves, igy annyira nem kell foglalkozni vele.
Elméletileg úton van a Morgan nem volt egyszerű de megoldódott Milyen gyakoriságra van neked állítva a csepegtetőd? Erre 60-70-et írja, de én úgy emlékszem mintha 90-et mondtál volna ?
Akkor döntöttem a láncolajozó mellett mikor 1000 km-et mentem egy nap alatt szakadó esőben. Fél doboz spray-t fújtam el szerinted ért valamit? Nem ,az lett az eredménye, hogy szarrá ment a lánc igaz már nem volt új. Utána hiába fújkáltam tisztítottam 1 hét után mindig rozsdaporos voltak a csapok, a lánc kukás lett. Arról nem is beszélve hogy a mocskot levakarászni sincsen havonta 4-5 órám ( felni , villa, láncvédő, meg amire még ráveri. Persze mindenki döntse el mi mit ér meg neki esztétikum, praktikum, kényelem. Pláne ha az ember hosszú távon gondolkodik .
Igaz nem mértem meg soha, de nem hiszem hogy lancszemekben a terheles hatasara maradando alakvaltozas történne. Ez esetleg akkor fordul elö, ha nem a megfelelö lancot teszik fel (de mikor mar maradandó alakvaltozas van , akkor közel a szakadas is). A "nyúlás" mint olyan inkább a kapcsolodó elemek kopásából adódik, és ezért változik a láncszemek közötti csaptávolság. De nem hiszem hogy megvaltozik egy közös "lemezen" a ket csap tavolsaga.
Ez mar komoly kiadas, de szerintem ha ez a motorod nem is termelne ki az arat ,majd atrakod a kovetkezore! :) En mondjuk ilyen "befekteteseket" tartok hosszutavu, komoly, elkotelezett gondokodasnak. Mi paran tudjuk hogy mukodik ez elmelet a valosagban is. Az hogy ki mennyit aldoz kenyelme es motorja epsegere, meg csak egy jo" fenymasolo" kerdese! :)
Vadász kolléga 60.000 környékén jár a gyári szettel. Nekem 35.000 van benne, és kb csak a felénél tettem fel az olajzót. A láncszemek éppen hogy csak megmozdulnak, ha a lánckeréktől megpróbálom elemelni.
Kevésbé kopik, mert a lánc folyamatosan tiszta. Nincs annyi por rajta.
Nem tudom, szerintem sehogy se éri meg egy láncolajozó, ennyit meg pláne nem. Egyikőtök sem beszél lánc nyúlásról, hiába van mindig olajozva a nyúlást szerintem nem lehet elkerülni, így bizonyos idő után mindenképp cserélni kell és ezt az időszakot nem hiszem, hogy meghosszabbítaná bármilyen olajozó.
Ami a Louis katalógusban van. 260e az E-system +30 euro a dupladüzni ami a lánc mind 2 oldalát olajozza. 290 *270=78300ft
Ez kb 2 láncszett ára azért mondom sokat kell kibirnia
Én bevállaltam az E-systemet dual injektorral. 5km-es próba utat mentem vele ,tetszik. A kérdés csak az hogy a gyorsulás érzékelő meddig fogja bírni! Durva semmit sem kell vele csinálni automatikusan kapcsol be és aktiválja magát . A csepegtetést 180-20 mp/ csepp-ig lehet változtatni plusz jelzi a tartályban levő olaj mennyiségét. Remélem sokáig fogja bírni mert mocskos ára volt.
Koszonom a megkeresest. Van egy par darab custom alkatresz ahogy azt altalaban lenni szokott , limitalt peldanyban. Kerlek bökj egy emailt istvan.knab@yahoo.co.uk cimre, mert kozben egy kicsit alrebb masztam, es a cegnel maradt a levelezesunk, meg a cimed.
A tobbit privatban.
Udv
Istvan