En nem szerelek fel esoszenzort. Nekem az is valaszthato. Igy barmikor raolajhozhatok a lancra egy extra adagot. A kross es az eso a ket kapcsolasi lehetoseg. A kross is jol jon neha, mert ha esoben erek haza hosszu utrol, akkor ugye elvileg nem tortenik meg az utanolajozas, ami eso mod inaktivizalasa utan tortenne, amikor mar elvileg felszaradt uton 5km-en 500m(?)-kent tolja ra az anyagot. Igy a tura vegen atkapcsolon hazaerkezes elott crossba, hogy eleg olaj legyen rajta megerkezeskor, es ovja addig, meg erot meritek a takaritasra.
Elvileg, a szamitasaim szerint jut hely mindennek. De akar a kormanycso befogoboloncsihez is felrakato, csak a kabelt kell szepen tudni elvezetni.
Miert, nagyon gaz?
Sot tudtommal az ujabb IC mar ugy is programozhato hogy funkciovalaszasnak eleg egy impulzus, es utana aktivba valt. (ez lehet egy nyomogomb, de akar egy REED is)
Ott van az elso kepen, az a kis fem henger a magnes a bilincs oldalan. Igen eros a kis vacak. Ha egyik funkcio sem kell meg a kormanycsovon megall a kozelben. Elvesziteni eleg nehez , ragaszkodo tipus.
Korabbi lancolajozo temahoz.
Bar tudom a hazilag barkacsolt cuccokhoz nem igen kell ilyen "kiegeszito", de a MCCoi 3 kolunbozo funkcioja szuksegesse teszi a visszajelzet es a funkcuovalasztast. Igy a 3db LED-et beleintegraltam egy 8mm-szeles "bilincsbe", tovabba bilincs belsejeben eldugtam 2db apro "REED kapcsolot" amik a magnes hatasara kapcsoljak a kivant funkciot, es teljesen vizallova teszik a feltetelezesem szerint az egyseget. A vezetekekkel egyutt is remelhetoleg besuvaszthato a baloldali kapcsoloszektor es a tukor-kuplungtarto bilincse koze, eszrevetlenne teve a cuccot.
Mas
Az autosok kozott bödön neven elhiresult kiegeszto, ugy latszik hasznos a motoroknal(miert ne lenne, hisz ez is csak belsoegesu eroforras). Igaz nyari idoszakban nem sok minden csapodik ki, de szerintem a motor sokkal haraposabb altala. Most viszont a hideg idoben parszaz km alatt osszgyult par ccm lötty a kartergaz visszavezeto csoben a legszuro fele. Elvileg a visszavezetett gaz lassitja az egest, rontja a hatasfokot.A szuroben kicsapodo, lehulo reszek mar nem rontjak a folyamat hatasfokat az egyik elmelet szerint. Sok netes oldal foglalkozik a dologgal, igy most itt nem okoskodnek.Vannak alitolag teves allitasok is, de egy biztos, hogy nem csak az autoknal ,de a motoroknal is mukodik . En jelentos fogyasztascsokketest realizaltam az iden miota fent van, persze mas modositassal egyutt, de mndent egybeveve, dinamikusabb a motor, es a 6.5-os vegyes fogyasztasrol, 5.5-6 koze esett vissza.
Hogy miert nem szerelik gyarilag amugy a kornyezetet is kemelo dolgot a jarnuvekbe, annak talan az egyik indoka, hogy karbantartastol elszokott tulajoknak, 500-1000km-kent kene uriteni egy szemelyautoban a dunsztos uveget, amibe 2-5 dl cucc is osszgyulhet a olaj-viz "emulziobol".
A gond itt, hogy szerencsétlen ember NEM TUDTA , hogy nem gyári a bukócső - és ugye ennek fényébe akart bedőlni a kanyarba...
(azt azért hozzátenném még, hogy a 24-es szerintem egy kalap szar. Mindenre való, de nem tökig döntögetni a kanyarba. Ha meg valaki normálisan közlekedik, akkor a büdös életbe nem fog neki leérni a bukócsőve - hiszen azért az élvezethez sebesség is kell)
Én tudom, hogy a motor mit bír - no meg Én. És eddig 1x ért csak le a bukesz, az is körforgalomban, megpakolva, 2 személlyel, hiányos olajtartalmú első telókkal. (legalábbis az 504ml helyet csak 310 környéke jött ki a telókból
A manualokban szokott adat lenni rá úgy mint a hajtásláncra. Amúgy még nem láttam annyira nyúlt láncot amit írtál, de szerintem 100000 felett el kéne menniük, inkább a vezető szokott elkopni vagy ahogy Zöldi írta valamiért beéll a feszítő.........elszakadtat viszont láttam, de azt csak hegyezett gépnél(erősített rugó, más vez.tengely) és már nem a gyári lánc hanem cserélt valami nem tudom milyen márka volt.....
Kiveszed a feszítőt, szétszeded, összerakod, mgenézed végállástól végállásig hányat kattan. Aztán beszereled, és számolod hányat kattan. Így tudod, milyen messze van a végállástól.
Elvileg, a szamitasaim szerint jut hely mindennek. De akar a kormanycso befogoboloncsihez is felrakato, csak a kabelt kell szepen tudni elvezetni.
A mágnes meg nem gáz, csak azt hittem, ide is kitaláltál valami jó megoldást. A mágnes is befér a kapcsolóegység mellé?
Mire fel a 2 kapcsoló? Egyik a krossz mód. Mi a másik?
Én ezt a kapcsolót fel sem szereltem. Az esőszenzor teszi a dolgát, és annyi.
Sot tudtommal az ujabb IC mar ugy is programozhato hogy funkciovalaszasnak eleg egy impulzus, es utana aktivba valt. (ez lehet egy nyomogomb, de akar egy REED is)
Rólad ezt nem gondolnám! ;)
Korabbi lancolajozo temahoz.
Bar tudom a hazilag barkacsolt cuccokhoz nem igen kell ilyen "kiegeszito", de a MCCoi 3 kolunbozo funkcioja szuksegesse teszi a visszajelzet es a funkcuovalasztast. Igy a 3db LED-et beleintegraltam egy 8mm-szeles "bilincsbe", tovabba bilincs belsejeben eldugtam 2db apro "REED kapcsolot" amik a magnes hatasara kapcsoljak a kivant funkciot, es teljesen vizallova teszik a feltetelezesem szerint az egyseget. A vezetekekkel egyutt is remelhetoleg besuvaszthato a baloldali kapcsoloszektor es a tukor-kuplungtarto bilincse koze, eszrevetlenne teve a cuccot.
Udv
Istvan
Mas
Az autosok kozott bödön neven elhiresult kiegeszto, ugy latszik hasznos a motoroknal(miert ne lenne, hisz ez is csak belsoegesu eroforras). Igaz nyari idoszakban nem sok minden csapodik ki, de szerintem a motor sokkal haraposabb altala. Most viszont a hideg idoben parszaz km alatt osszgyult par ccm lötty a kartergaz visszavezeto csoben a legszuro fele. Elvileg a visszavezetett gaz lassitja az egest, rontja a hatasfokot.A szuroben kicsapodo, lehulo reszek mar nem rontjak a folyamat hatasfokat az egyik elmelet szerint. Sok netes oldal foglalkozik a dologgal, igy most itt nem okoskodnek.Vannak alitolag teves allitasok is, de egy biztos, hogy nem csak az autoknal ,de a motoroknal is mukodik . En jelentos fogyasztascsokketest realizaltam az iden miota fent van, persze mas modositassal egyutt, de mndent egybeveve, dinamikusabb a motor, es a 6.5-os vegyes fogyasztasrol, 5.5-6 koze esett vissza.
Hogy miert nem szerelik gyarilag amugy a kornyezetet is kemelo dolgot a jarnuvekbe, annak talan az egyik indoka, hogy karbantartastol elszokott tulajoknak, 500-1000km-kent kene uriteni egy szemelyautoban a dunsztos uveget, amibe 2-5 dl cucc is osszgyulhet a olaj-viz "emulziobol".
Udv
Istvan
Keresd basi2 és ő mindent tud,amire szükséged lehet
Üdv
Ez volt a lényeg:-) VIGYOROGJ vazzzzzze:-)))
Úgy kell lágyítani, ahogy az acélt edzeni. Én is csináltam már ilyet, ha nincs új, és nagyon kell.
Ha nem jön ki 1-2DL, akkor érdekesen ment volna bele az 5,04....helyet az 5...mert a 0,4-0,4 dl-ért nem veszek még egy flakonnal.....
Bár ha nem szedtem volna szét, akkor sem maradhat benne majd 2dl
Sőt! Mielőtt megkérdezed:-)
Az alsó réz alátétet, újra is edzettem, ahogy azt illik.....nem csak simán visszatettem:-)
De igazad van:-)
Vagy csak más a technikám, mert ha nem így van, akkor miért sííííííííránkozik a nép mögöttem, hogy már nem 80-90 a tempó.
A gond itt, hogy szerencsétlen ember NEM TUDTA , hogy nem gyári a bukócső - és ugye ennek fényébe akart bedőlni a kanyarba...
(azt azért hozzátenném még, hogy a 24-es szerintem egy kalap szar. Mindenre való, de nem tökig döntögetni a kanyarba. Ha meg valaki normálisan közlekedik, akkor a büdös életbe nem fog neki leérni a bukócsőve - hiszen azért az élvezethez sebesség is kell)
Én tudom, hogy a motor mit bír - no meg Én. És eddig 1x ért csak le a bukesz, az is körforgalomban, megpakolva, 2 személlyel, hiányos olajtartalmú első telókkal. (legalábbis az 504ml helyet csak 310 környéke jött ki a telókból
Kiveszed a feszítőt, szétszeded, összerakod, mgenézed végállástól végállásig hányat kattan. Aztán beszereled, és számolod hányat kattan. Így tudod, milyen messze van a végállástól.