Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem nem sértelek meg, ha megkérdezem, mikor és mennyiért!
Corsaro-nál
Ezt a tankbőrt hol vetted?
Basi2-nek
Még 1x köszönet a hátsó sárvédőért, pöpec lett
Kiugrottunk Ukraina-ba a fotó ott készült róla.
Üdv: steeldog70
ott simát bontottak 3at de abból nem jó a csapágy!
a sugomotornál bontottak ilyet nemrég.
Arra majd én is nyomok golyóscsapos ejtőtartályost :D
bocsesz blokkja
Szevasztok!Nincs véletlen valakinek 400-as VC lokkja bontva?Kuplungkinyomó csapágy kellene!
Mééérrr? Ha már lúd....
Na ja, de ha lesz egy szaladgálós akkor arra nem hiszem, hogy mccoi kerül.
Zöldi mccoi használó, leszarja a lánc spay-t (mostmár)
Tudom
qrva olcsón van ha kell....
Ha meglesz a Simson utód, kipróbálom.
Ha MOL-t használnál csak 1db kerülne az excel-be és még az is félig lenne....
Nem tudod átépíteni mert teljesen más a váz! Sőt a 600-as blokk is nagyobb!
Viszont az RF-400-ast át lehet építeni 600-ra! Mivel eleve a 600-as vázát kapta!Holott ugyan az a blokk az RF 400-ban mint a Bandit 400-ban!
Vagy úgy, azt hittem szervizelésre. A benzin és biztosítási díjakat nem szabad számolni. Nem olcsó hobbi a motorozás, bár egyik hobbi sem az. Nekem sajnos van több is és mindegyik költséges
Ha a motortarto elemeket megoldod lehet
nabazz, a láncsprét nem vezettem a bűvös excelben...akkor még vagy 8 doboz castrol.
Igen, szinte pontosan. Benzin, biztosítás, teljesítményadó, kopóalkatrész, munkadíj(ez a tétel a legkisebb). Vagyis ha nem veszek banditot, és motorozás helyett tévét nézek, most állat gazdagnak érezhetén magam
plusz gumiolajszűrőláncspréstbstb.
Zöldi nagyon pontosan vezeti a kiadásokat.
Kizárt. Tökéletesen különbözik mindenük.
fél milla csak a benzin.