Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

nem tudja valaki, hogy egy 400-s Banditát át lehet e építeni 600-assá? Ill. A 400-s vázba a 600-s blokk beszerelhető e gond nélkül? Köszönöm.
30ezer km alatt 900ezret költöttél a Banditra? Nem értem
helló basi mi a helyzet
Igen benne van a nyugvó is! 12 db (fél) nyugvó és 8db(fél) hajtókar! A váltó egy 20ezer km es banditból van( törött volt) !De ez látszott a váltón is! Mint az új! 45 ezer volt!
De jó...ebben a nyugvók is benne vannak? Így hirtelen k*rva drágának tűnik, a Zr750-be egy huszas volt a hajtókarcsapágyszett.
Mondjuk ennek a banditnak az a pusztulat váltó az egyetlen igazán gyenge pontja. Akárhonnan nézem, 60 alatt nem nagyon bontana blokkot, 30-50 egy váltó, 40 egy tömítésgarnitúra--szép összeg.

Mondjuk,a múltkor kiszámoltam, hogy 0- 30e km-igt 900ezerben volt a bandit fenntartása, ahhoz képest nem is sok :D
Elérhetőségüket más nem privátba elküldenéd ?
Milyen színekben festik a sárvédőt ? Azt meg tudod adni pl antracit metál ?
Nem kellett volna cserélni de ha már szét van szedve akkor legyen benne új!Azon az 58 ezer Ft on ne múljon! 80 ezer km van benne!12 bar a kompressziója! És még egy pár évig szeretné használni a gazdája!
Sugóéktól igen jó cuccok jöttek eddig mindenkinek.
Főtengelycsapágyak is cserések, vagy csak azért szórtad ki őket, mert már úgyis szét van döntve?
Írtam, sima fekete lakkozás. Nem csak alapozás.
Igen! Tegnap jöttek meg az új főtengely csapágyak így mehet össze a blok! Váltót sikerült egy nagyon jó állapotút Sugóéktól venni !
Ez még a döglött váltós?
Természetesen csinálok róla képet! Néhány nap türelmet kérek mert jelenleg nincs készen egy sem!
Basi2!

Gratulálok, nagyon jól néz ki gyártmányod. Én is szívesen rendelnék, de sajnos úgy érzem, hogy a kerékvájat szélére elhelyezett teló gáztartályba beleütközne. Tudnál egy fotót feltenni, ahol pont hátulról látszik a sárvédő szélessége? (lehetőleg egész lentről fotózd kérlek, hogy jól látszódjon)

Köszönettel
Tessék:-)))

Ennél ocsóbbat nem találsz:-)))

http://www.akmt.hu/sufnituning...


Ezt tovább tudod fokozni pár ezresből......ha veszel hozzá gyantát, üvegszálas anyagot.....no meg játszol vele.....
De erre van a tél:-)))

Összességbe szerintem otthon megcsinálható max. egy tízesből. És akkor az olyan amilyet TE akarsz.
Thx Basi!
Na megnéztem a különbséget az 1200 és az1250 lengővilla között! Az 1200-n a fékcső felfogatás hegesztett mígaz 1250 -en csavaros! Így az 1250-en tényleg nem kell fúrni semmit! Sőt bilincs sem kelll! Csak kettő furat a sárvédőre amit csinálok és kész!
A mellékelt képeken látszik a különbség! (piros karika)
Megelőzted a kérdésemet!
Thx!
Gondolatolvasó vagy?
És a festés az rendes, nem csak alapozás?
Mondjuk nekem a fehér jobb lenne a dobozomhoz:
És a dob felőli oldalon a fékcső gyári felfogatás alá megy egy (két?) rögzítőfül, amihez a Nívó küldi zacsiban a hosszabb csavarokat is. Szerintem nagyon korrekt.
Nekem a Nívó Kft-féle hátsó sárvédőm van. 16e volt és feketére fényezve küldték. Igaz, nem metálfekete, gyári szín, de olyan kicsi az eltérés, hogy egy az egyben feltettem és kész. A gyári alumínium láncvédőt kellett leszerelni és semmit sem fúrni.
Előre is köszi a képet!
Jelenleg nincs itthon bilincsem de a jövő héten csinálok róla képet hogy hogy kell feltenni mert épp van nálam egy 1200-es! Beteg a szíve szegénynek!
Sima fehér alapszínű! Ezt még festeni kell!
Amúgy az általad feltett kép alapján el sem tudom képzelni, hogy hová kell az a bilincs!
Sz én villám fekete.
Nem tudnál erről a bilincses felfogatásról egy képet mellékelni?
Szerintem is az anyás megoldás lenne a jobb, csak én azért csínján bánnék azzal a kijelentéssel, hogy a tetejébe fúrt lyuk nem gyengíti a villát.
Szerintem egy villán bárhová fúrt lyuk gyengíti azt.
Esetleg a villa tetején lévő fékcső lefogató csavarhoz nem lehetne hozzáfogatni valahogy?
Amúgy nekem fehérre fényezett kellene.
Ha jól látom akkor te olyat árulsz.
Vagy ez csak alapozó festés?
A bilincses? Szerintem nem!A bilincs külső fele alumínium amit vagy lefest az ember feketére ha (ha fekete a lengővilla) vagy úgy hagyja ahogy (ha festetlen a lengővilla) esetleg polírozza! De ezt mindenki döntse el maga! Egyébként én inkább a szegecsanyás megoldást választanám! Csak ugye ahhoz kell egy anyahúzó! A szegecsanya kb 50-100 Ft között mozog!Anyát tudok mellékelni hozzá! A lengővilla azzal nincs elgyengítve mivel a tetejébe kell fúrni egy db 9 mm es furatot!Abba kell az anyát belehúzni! A legtöbb motoron ezt a megoldást választja a gyár!
köszi tavasszal visszatérünk rá