Igen benne van a nyugvó is! 12 db (fél) nyugvó és 8db(fél) hajtókar! A váltó egy 20ezer km es banditból van( törött volt) !De ez látszott a váltón is! Mint az új! 45 ezer volt!
De jó...ebben a nyugvók is benne vannak? Így hirtelen k*rva drágának tűnik, a Zr750-be egy huszas volt a hajtókarcsapágyszett.
Mondjuk ennek a banditnak az a pusztulat váltó az egyetlen igazán gyenge pontja. Akárhonnan nézem, 60 alatt nem nagyon bontana blokkot, 30-50 egy váltó, 40 egy tömítésgarnitúra--szép összeg.
Mondjuk,a múltkor kiszámoltam, hogy 0- 30e km-igt 900ezerben volt a bandit fenntartása, ahhoz képest nem is sok :D
Nem kellett volna cserélni de ha már szét van szedve akkor legyen benne új!Azon az 58 ezer Ft on ne múljon! 80 ezer km van benne!12 bar a kompressziója! És még egy pár évig szeretné használni a gazdája!
Gratulálok, nagyon jól néz ki gyártmányod. Én is szívesen rendelnék, de sajnos úgy érzem, hogy a kerékvájat szélére elhelyezett teló gáztartályba beleütközne. Tudnál egy fotót feltenni, ahol pont hátulról látszik a sárvédő szélessége? (lehetőleg egész lentről fotózd kérlek, hogy jól látszódjon)
Na megnéztem a különbséget az 1200 és az1250 lengővilla között! Az 1200-n a fékcső felfogatás hegesztett mígaz 1250 -en csavaros! Így az 1250-en tényleg nem kell fúrni semmit! Sőt bilincs sem kelll! Csak kettő furat a sárvédőre amit csinálok és kész!
A mellékelt képeken látszik a különbség! (piros karika)
És a dob felőli oldalon a fékcső gyári felfogatás alá megy egy (két?) rögzítőfül, amihez a Nívó küldi zacsiban a hosszabb csavarokat is. Szerintem nagyon korrekt.
Nekem a Nívó Kft-féle hátsó sárvédőm van. 16e volt és feketére fényezve küldték. Igaz, nem metálfekete, gyári szín, de olyan kicsi az eltérés, hogy egy az egyben feltettem és kész. A gyári alumínium láncvédőt kellett leszerelni és semmit sem fúrni.
Jelenleg nincs itthon bilincsem de a jövő héten csinálok róla képet hogy hogy kell feltenni mert épp van nálam egy 1200-es! Beteg a szíve szegénynek!
Sima fehér alapszínű! Ezt még festeni kell!
Sz én villám fekete.
Nem tudnál erről a bilincses felfogatásról egy képet mellékelni?
Szerintem is az anyás megoldás lenne a jobb, csak én azért csínján bánnék azzal a kijelentéssel, hogy a tetejébe fúrt lyuk nem gyengíti a villát.
Szerintem egy villán bárhová fúrt lyuk gyengíti azt.
Esetleg a villa tetején lévő fékcső lefogató csavarhoz nem lehetne hozzáfogatni valahogy?
Amúgy nekem fehérre fényezett kellene.
Ha jól látom akkor te olyat árulsz.
Vagy ez csak alapozó festés?
A bilincses? Szerintem nem!A bilincs külső fele alumínium amit vagy lefest az ember feketére ha (ha fekete a lengővilla) vagy úgy hagyja ahogy (ha festetlen a lengővilla) esetleg polírozza! De ezt mindenki döntse el maga! Egyébként én inkább a szegecsanyás megoldást választanám! Csak ugye ahhoz kell egy anyahúzó! A szegecsanya kb 50-100 Ft között mozog!Anyát tudok mellékelni hozzá! A lengővilla azzal nincs elgyengítve mivel a tetejébe kell fúrni egy db 9 mm es furatot!Abba kell az anyát belehúzni! A legtöbb motoron ezt a megoldást választja a gyár!
nem tudja valaki, hogy egy 400-s Banditát át lehet e építeni 600-assá? Ill. A 400-s vázba a 600-s blokk beszerelhető e gond nélkül? Köszönöm.