Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Bandit tulajok,

Wilbers márkájú progresszív rugószettet szeretnék vásárolni a közeljövőben. Feltételezem, kapnánk jelentős kedvezményt a magyarországi forgalmazónál (egyébként is akcióznak mostanában), amennyiben csoportosan rendelnénk, több szettet. Kérem jelezzétek, hogy óhajtotok-e csatlakozni.

Üdvözlettel:

Tibi
Stílus meg hely.
Hiszen nekem Adony-Batta közt nem sok fékeznivalóm van

De meglepő. Bár a Gs-nél Én is 12.000-ként etettem meg a hátsókat, 30 környékén az elsőt.
most lesz benne 16ezer...és elment ezalatt két garnitúra gumi meg most a hátsó fékbetét...
lehet túlhajtom a bandeeerast?
29.770. km-nél, ha jól nézem...
Most néztem, 30300nál járok, az első még kb 10-est elmegy, a hátsó inkább 20-ast, pedig nyomom, mint az ökör.
Mondjuk az utóbbi 12000km-ből 10000 város volt, meg szerpentin úgyhogy jó érték ez.
Te, vittem én neked pár éve nissint előre, azt mennyinél cserélted?
Elsőre nekem is 8 óra volt, mostanában 3 alatt végzek.
érdekes ez a betét...elég nagy a szórás, a régebbi banditnál sztem nem fogyott ennyire, nem? 50ezer felett most cserélném..de még van belőle...és még használom is...
Nekem 24e szervízen lett cserélve a gyári hátsó betét úgy, hogy 1mm volt már csak rajta.
Némely 1250-nél képes elkopni a betét vasig párezer alatt, volt már garis tárcsacsere is ez miatt, igazából a fék sem volt beállva és semmi hibát nem lehetett találni náluk csak egyszerűen vasig kopott a betét és ez elmúlt betétcsere után, lehet, hogy sikerült valami rossz szériát kifogni a gyártónak, fene tudja..... ......vagy talán a user hagyja rajta a lábát véletlenül.....
Nekem van is itthon Ferodo.....
Hogy mikor kopik el, csak stílus kérdése.
Nekem 34.000 van most a motorban, és hátul ez a harmadik garnitúra betét. Igaz ezt nemrég raktam bele.
Ehhez képest elöl most cseréltem először (~30.000nél)
K9 és csere? Mennyit mész TE:-))))


Nekem a gyári betét (650-es K7) 41000nél lett cserés - bár ment volna még (1mm volt még rajta a 3,2-ből)

Én kivettem a vasakat, hétfőn elküldtem a RÓNA KFT-hez, emailben jeleztem, hogy PUHA betétet kérek rá......kövi hétfőn meg is jött utánvétellel.
a 3 pár betét volt 8100ft PSTG-vel együtt.

Harapós lett a dög.....bár csak annyira amennyire volt is.
Szóval Én nem érzek semmi különbséget.


Jó páran használunk Rónás fékbetéteket már egy ideje, és eddig senkinek nem volt gondja vele. (és a GS500-ason a gyári betét után ezzel mentem 56.000km-ert.....)
Banditra jó a puha. DL-re már normált ajánlanak.....


Szóval csak döntened kell, hogy milyen betétet akarsz - mert választék az van rendesen.
Ha már szelephézag állítás: legutóbb elmaradt, de ma megcsináltam. Elbíbelődtem vele egész nap, a 16-ból 15-nél kellett állítani, mindegyiknél nagyobb volt. Utána megnéztem a szinkront is (nyár elején állítottam), de szerencsére az nem mászott el, kicsit emeltem az alapjáraton. A lényeg, hogy most már ok a gép, nem hallani a szelephangot
Én a múltkor csináltam egy 2002-es fazer 600-at, és nem merném rámondani, hogy jobb a Bandit....azt sem, hogy rosszabb. Fene tudja, nagyon hasonlít a két gép- a szelepállítás olcsóbb a banditon, de sűrűbben kell-, a láncméret is egyezik, a fékekek nem említhetőek egy napon, a fazer brutálisat harap széria állapotban két ujjal is. Viszont nekem elcseszett helyen van a lábtartója, ez másnak jó lehet attól.
igazából nem én kérdezem hanem apám
Ha tényleg 16 éves vagy mindkettő sok lesz még.
Banditot! Árban jobb,szervizelésben jobb!Üdv
Szia!

1250 Bandit L0!
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Motor vásárlás előtt állok és nem tudom eldönteni melyiket válasszam
600 as Banditot 2002- es vagy 600 as Fazer 2003- as.
Ha megosztanátok a tapasztalataitokat megköszönném.
Örök hálám üldözni fog,
Köszi.
Sziasztok.Nem tud valaki valami helyet ahonnan robbantott ábrát lehet letölteni motorblokkról?
Helló mindenki!Nincs valakinek bontva 400-as VC blokkja amiben kuplung is van?
Szép munka!