Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget sikerült megoldanom beszereltem a kicsikét.
Ha teljesen őszinte akarok lenni leginkább azért, mert ez a legolcsóbb túra motor. Van azért más gyártónak olyan modellje, ami jobban tetszik, csak hát lényegesen drágább. Pár hónapja még kizárólag sportos nakedre vágytam (pl.
Z1000), de kellet egy szezonnyi tapasztalat gyűjtés, hogy bellássam praktikum szempontjából és a valós igényeimnek egyértelműen egy nagy c3m-is burkolt túra való :)
Megelőztél!
Magyar használati útmutató gipro fokozatkijelzőhöz letölthető.
http://www.multiupload.com/EZ7...
http://www.multiupload.com/6EY...
Odaát a motorozz.hu oldalon írtam neked választ. Itt pedig a magyar nyelvű tájékoztató:
Szia Attila a környezetvédelmi tiltást maga a készülékben lehet beállítani!
Szia Jani!

Kb 2 hónapja vettem meg a Gipro-t, de az enyém nem rendelkezik a tiltáskiiktatóval.
A motor jobb oldalán lévő fekete dekli alatt található a csatlakozó, és semmiféle kábelkötögetésre nem volt szükség, csak össze kellett dugni a szervízcsatlakozóval, és ennyi.

Sok sikert!

Széles utat!

Daty
Sziasztok!
Kérnék szépen tőletek egy kis segítséget. Van egy Suzuki gsf 1250-es banditom, és rendeltem az ago motorstól egy gipro atre nevezetű fokozatkijelzőt ez környezetvédelmi tiltás kiiktató is egyben. Küldetek hozzá angol nyelvű útmutatót,lefordítgattam, de valahogy nincs nagyon szó arról hogy ezt a valamit hova kell bekötni. Az lenne a kérdésem, ha valaki netalántán használ ilyet és ő kötötte be hova kell bekötni? A motor diagnosztikai szerviz csatlakozójára kell simán rádugni a másik vezetéket meg az aksi pozitív polusára és kész, vagy netalántán más valamit is kell csinálni vele.
A segítséget előre is köszönöm!
Meg az 1250-nek nagyságrendekkel jobb a futóműve. Az nem hombilimbi, úgy 60 ezerig, utána az is elfárad kicsit.
Okos döntés
Ez amúgy marha érdekes, sokan maradnak kisebb bandit után nagyobb banditnál.
Nem, dehogy csak írtam hogy ott aztán tényleg üvölt. Max 7-8-ig szoktam pörgetni, de már az is zavar. Éppen ezért úgy döntöttem jövőre lecserélem egy 1250-re. Kell a nyomaték Főleg, hogy asszony is rákattant a motorozásra, így két személlyel meg kevéske a 600 c3m.
És mikor pörgetesd 10-12-ig?
Mert ha rendszeresen, akkor sztem nem vagy komplett!
Már bocs, nem sértegetni akartalak.
Srácok, 250 es bandithoz jó a 400as kerekek és az első teló? Megakarom csinálni előre a duplatárcsát...Ha tudja valaki légyszives írjon!
Előre is köszönöm!
Ha a villa és a csapágy egyforma akkor sztem a tengely is, hacsak nem hosszabb
Nem, u.gy katalógusokat bongészve az általam említett dolgok csereszabatosak, tengelyt viszont senki nem árul. Tudtommal
Tehát minden más egyezik, kivéve a tengely?
A villaszár megegyezik,a szimmering is, a csapágy is, a féktárcsa is.
Én azt mondanám, igen.
Mélre válaszoljál már :D
Van különbség a görbevázas és a egyenesvázas 1200-es elsőkerék tengelye között?
Vááááá Nem a Shox-ra gondoltam, ennyire hülye azért nem vagyok Alexcbr (Mr.Tanaka) nevű kollegához nincs elérhetőség.
Nyitvatartás
SHOX MOTOROS ÁRUHÁZ
1033 Budapest
Szentendrei út 89-93
Telefon: (ruházat): 439 0554, (műszaki):439 0555, (bukósisak): 453 0219
Nyitvatartás:
h-p: 10-18h
sz: 10-14h
Mindenki a szintert vitte.
A legnagyobb gondom, hogy fogalmam sincs milyen típus. Nincs ráírva semmi, így vettem a vasat. Hidd el, brutális hangja van. Állatkodni jó, de hosszú távon még füldugóval is fárasztó. Már 3k-tól ordít. Gondolhatod milyen hangja van 10-12k-nál. Ez a fajta:
Köszi, felhívom
Nem találok elérhetőséget
nade melyiket adta?