Ha teljesen őszinte akarok lenni leginkább azért, mert ez a legolcsóbb túra motor. Van azért más gyártónak olyan modellje, ami jobban tetszik, csak hát lényegesen drágább. Pár hónapja még kizárólag sportos nakedre vágytam (pl.
Z1000), de kellet egy szezonnyi tapasztalat gyűjtés, hogy bellássam praktikum szempontjából és a valós igényeimnek egyértelműen egy nagy c3m-is burkolt túra való :)
Kb 2 hónapja vettem meg a Gipro-t, de az enyém nem rendelkezik a tiltáskiiktatóval.
A motor jobb oldalán lévő fekete dekli alatt található a csatlakozó, és semmiféle kábelkötögetésre nem volt szükség, csak össze kellett dugni a szervízcsatlakozóval, és ennyi.
Sziasztok!
Kérnék szépen tőletek egy kis segítséget. Van egy Suzuki gsf 1250-es banditom, és rendeltem az ago motorstól egy gipro atre nevezetű fokozatkijelzőt ez környezetvédelmi tiltás kiiktató is egyben. Küldetek hozzá angol nyelvű útmutatót,lefordítgattam, de valahogy nincs nagyon szó arról hogy ezt a valamit hova kell bekötni. Az lenne a kérdésem, ha valaki netalántán használ ilyet és ő kötötte be hova kell bekötni? A motor diagnosztikai szerviz csatlakozójára kell simán rádugni a másik vezetéket meg az aksi pozitív polusára és kész, vagy netalántán más valamit is kell csinálni vele.
A segítséget előre is köszönöm!
Nem, dehogy csak írtam hogy ott aztán tényleg üvölt. Max 7-8-ig szoktam pörgetni, de már az is zavar. Éppen ezért úgy döntöttem jövőre lecserélem egy 1250-re. Kell a nyomaték Főleg, hogy asszony is rákattant a motorozásra, így két személlyel meg kevéske a 600 c3m.
Srácok, 250 es bandithoz jó a 400as kerekek és az első teló? Megakarom csinálni előre a duplatárcsát...Ha tudja valaki légyszives írjon!
Előre is köszönöm!
A legnagyobb gondom, hogy fogalmam sincs milyen típus. Nincs ráírva semmi, így vettem a vasat. Hidd el, brutális hangja van. Állatkodni jó, de hosszú távon még füldugóval is fárasztó. Már 3k-tól ordít. Gondolhatod milyen hangja van 10-12k-nál. Ez a fajta:
Köszönöm szépen a segítséget sikerült megoldanom beszereltem a kicsikét.