Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép a busád
Ha jót akarsz magadnak akkor inkább ne.......lehet, hogy olcsó, de valószínüleg sok gondod lenne vele....
A hf 138-as szűrőt 1900.-ért tudom adni.


Üdv a Banditosoknak

Érdeklődnék, hogy az asszonynak kinéztem egy'93-94 250-es banditot.

Szabad vele foglalkozni? Érdemes? Mire kell odafigyelni?
Mennyit szabad adni értük?

Köszönöm
Szia!
Az enyém is K6-os fejidomos, még lég-olajos, de már új fejidomos.
Biztosan jó bele a HF3615! Most is az van benne, és az van itthon a következő cserére is. Ha gondolod keress meg privátban.
Szép napot
Amúgy egy kép segítene a motorodról...Az évjárat nem, össze-vissza van kavarva sajnos nem ritkán.
Bátya, 3605-öt vittél...
Egy másik adatbázis szerint a 2005-be 3610-es kell, a 2006-ba meg 3615.
Az enyémbe is 3610 van, nemrég cseréltem. Ha megmondod mit mértél, meg tudom mondani, hogy az vagy sem.
A link is pontatlan. A görbevázasokba 3605 kell. Az egyenesvázas K1-K5 1200-be 3610. Enyém is K5, most tettem bele, 100%. Az átmeneti, még légolajas, de már "vizes" optikájú K6-ba már 3615 való, ugyanaz, mint a vizesekbe. Nekem két katalógus is jónak hozza a 3615-öt a K6 S-be.
Hello! Van egy 250-es 16 szelepes bandit-em azt mondják hogy elkoptak benne a dugatyúk, ennek mennyi lenne a szervíze, már be sem indul! A vállaszt előre is köszönöm!
Pont ezt vettük észre mi is ,hogy az s hez nem hoz a gép szűrőt. Kiszereltem, megmértem ,telefon ,a hiflo szakik azt mondták ,hogy a 3615-nek nem stimmelnek a méretei ami méretünkhöz. Tanácstalan vagyok.
Most nézem, hogy az S változathoz nem ad külön, de nem hinném, hogy a fejidomosnak más lenne a légszűrője mint a csupasznak
Baromság! link

kb 3e-ért megkapod. Ha nem boldogulsz keresd Zöldit privátban!

De a típusszám alapján meghozzák bármelyik boltba csak nem mindegy mennyiért.
Ismét egy nagy kérdés merült fől a motorral kapcsolatban. Már a második motorboltos mondja azt ,hogy nem tud a motoromba légszűrőt hozni,csak gyárit :kb 8000ft-ért . A 2005-2006-os 1200s bandithoz nincs után gyártott! Mi a témával kapcsolatos tapasztalatotok,tudomásom szerint van itt a fórumon másnak is ez az évjárat ö mit tett megvette a gyárit ? Várom válaszotokat . Előre is köszönöm.
Pénteken átviszed haverhoz, hazasétálsz, szombat reggel hideg motoron kezdhetsz. Majd meséld el, hány óra volt, nekem jelenleg 3 a szintidőm :D
A méréseid pont annyira lesznek pontatlanok, amennyire felmelegszenek a szelepek (közel vannak a tűzhöz).
Ha neked ez jó... Én előírás szerint csinálnám.
PL kint hagyod a motort a tízfokban, és bent addig megisztok egy sört.
Bár a mérési eredményeket a sör is torzítja. Dönts!
Technikai kérdés. Hétvégén szelephézagot állítok a vason, de kb 5 utcányira el kellene gurulnom ahol végezném a műveletet (haveromhoz, mert nincsenek szerszámaim). Namármost gyárilag azt mondják jég hideg motornál kell elvégezni a műveletet, de mi van akkor ha egy kicsit langyos a blokk? Nagy gáz, vagy ennyire ne aggódjak?
Oké.Azért,ha mégis nekem tavasszal is jó lenne.
igen.
es remelem.
Ja csak nyomás alatt?....akkor nem nagy gond szerintem....
csak akkor kezd el csopogni, ha mar uzemmeleg. majd megnezed.
Ha beindítod akkor sem áll el ha felmelegszik? A bilincs nem szakadt el? Na mindegy, majd megnézzük...
oks. de vasarnap is jo. akkor november elso heten irok. addig meg nem megyek a motorral, mert elegge csoporog a radiatorcsonknal a viz...
Azt azon a héten beszéljük meg mert néha lehet, hogy szombaton is menni kell, de igazából ez nagyon ritka...
most neztem, kov. 2 hetvegen nem vagyok.
november 6., szombat, 14.00h?
...marmint hetkoznap.