Ha csak egy golyó is megvan akkor azzal bemész egy csapágyboltba és veszel amennyi kell és akkor össze lehet rakni......bontókban van, de nem tudom Nálatok van-e?
Hellósztok! A képen látható alkatrészre volna szükségem, valaki tudna segíteni? Sajnos szétesett, kipotyogtak belőle a kis golyócskák, és nem megy az összerakása. Esetleg valami ügyes megoldásnak is örülnék, előre is köszönöm
Az ám!
Én néha tesztelgetek, ami tetszik. Még azt is aláírom, hogy pl a cb1300 jobb lehet. De ár érték-fenntartás arányban a bálna hibárlan választás volt. Gyakorlatilag 1.9-ből lett egy bukógombás, láncolajzós, kormánymagasítós, ülésátalakított, mccois, 3 dobozos motorom, amit otthon 90%-ban meg tudok csinálni....nekem tökéletes. Nem mondom, hogy ha megszalad, nem tolok be egy két vasat mellé, de ez marad.
hja 3 milláig ár/értékben túra, pakolás szempontból is nehéz megszorítani...nekem akkor is hiányzik a kardán, csak 2.5 felett van egy nagy ugrás lében..4-5 milla, ott vannak príma gépek
BMW 1200 ST; BMW K1200; FJR 1300, kawa 1400...ezek elgondolkodtatnak...majd évek múlva talán...
A GRT nagyon tetszik, és szerintem egészen más kategória, mint a gsx-f. Az csak egy naked, némi burkolattal.
Sokkal inkább lett volna helye egy PanEuropean, és egy FJR között, de ez nem az én dolgom.
A jó viszont, hogy nekem többé kevésbé ilyen győztes vasam van, úgyhogy most dagad a mellem :D
A Suzuki csak kiállt magáért!
Ha valakinek módjában áll, feltolhatná scannelve a tesztet.
A szelephézagot 12000 km-enként kellene nézni és akkor alkalom van megnézni a láncot is. A baj csak az, hogy arra nem írja a szervízkönyv, hogy mekkorának kéne lennie a láncszemek közti távolságnak. Ilyet csak a hajtóláncra ír. Előírt csereintervallumot nem találtam.
Bizony ez a legújabb és ráadásúl a MR mostani számában egy négyes összehasonlító tesztben győzött is. A sorrend: 4. Kawasaki 1400GTR, 3. Honda VFR1200F DCT, 2. Triumph Sprint GT, 1. Suzuki GSX1250FA
Srácok! Bevallom nekem az S-es burkolt Banditok nem tetszenek, mert szvsz borzalmasan csúnya az a kicsi fejidom. De találtam ezt, ha jól gondolom ennek a típusa GSX1250F. Na, ez a teljes idom már tetszik, de a Suzuki oldalán nem látom ezt a modellt. Ezt most gyártják még vagy nem? Vagy csak itthon nem forgalmazzák?
A 98-as banditon nem tudom, hogy elfér-e, nekem 2003.-as van 190-es gumival. Teljesen jó, csak maradt egy fél centis majrécsík, De ez nem biztos, hogy a gumi hibája.
wow ez nagyon jó mármint nem a telóra gondolok, mert abba nem merültem bele, de a rögzítése mindenképp érdekelne. Ha van képed a többi részéről is és megosztanád, az nagyon jó lenne. Én is nézegettem már ezt a teló dolgot és nekem is feltűnt a hűtő feletti rész, hogy esetleg oda lehetne, de aztán elsikadt a dolog valamiért
Én néha tesztelgetek, ami tetszik. Még azt is aláírom, hogy pl a cb1300 jobb lehet. De ár érték-fenntartás arányban a bálna hibárlan választás volt. Gyakorlatilag 1.9-ből lett egy bukógombás, láncolajzós, kormánymagasítós, ülésátalakított, mccois, 3 dobozos motorom, amit otthon 90%-ban meg tudok csinálni....nekem tökéletes. Nem mondom, hogy ha megszalad, nem tolok be egy két vasat mellé, de ez marad.
Ezért vettem a Banditot. Ez a motor egy univerzális igásló. Nekem több nem kell!
Ráadásúl ez az új idom valami förmedvény
BMW 1200 ST; BMW K1200; FJR 1300, kawa 1400...ezek elgondolkodtatnak...majd évek múlva talán...
A GRT nagyon tetszik, és szerintem egészen más kategória, mint a gsx-f. Az csak egy naked, némi burkolattal.
Sokkal inkább lett volna helye egy PanEuropean, és egy FJR között, de ez nem az én dolgom.
A jó viszont, hogy nekem többé kevésbé ilyen győztes vasam van, úgyhogy most dagad a mellem :D
A Suzuki csak kiállt magáért!
Ha valakinek módjában áll, feltolhatná scannelve a tesztet.
1250-es Banditra nem gyártasz kormánytelót?Engem érdekelne, beszereléssel.