Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még nincs ,de már készülődik ,azt felrakom neked ide,jóóóó


most néztem oda a darabot ,ugyan olyan mint neked volt
Nincs valakinek képe a levegős 1,2-es banidata láncoljazó kialakításról?
Igen cseréltem a gyár 12000 kiló-méteres gyertyacsere periódust ír de ha nem extrém körülmények közt használod a motort akkor elmegy dupla annyi kiló-métert is. Én is 24000 kiló-méternél cseréltem ki, és Iridiomot raktam bele mert nem akartam cserélni minden évbe mivel én egy szezonba annyit motorozok. 40000 kiló-méter megtétele után cseréltem az Iridium gyertyát de szerintem még el ment volna de az ördög nem alszik. Szétszedtem beletoltam az újakat természetesen Iridiumot és a gyári kulcskészlettel mindezt.
Gyertya cserénél szerintem inkább azt kell nézni, hogy a gyertyára mit ajánlanak. Bár lehet több benne a marketing, de én NGK irridium gyertyát raktam az enyémbe. Állítólag 60.000 km garantált. Persze veszek majd én is tartalékba másikat, de nem fogom idő előtt cserélni, ha nem muszály. Mondjuk nekem lég-olajosom van, így nem gond az út szélén sem a csere Ja és a másik, hogy 1500 Ft-tal volt drágább mint a sima mezei gyertya
basszus, most nézem hogy vizes banditról volt szó
de legalább még egy pozitívum a levegős javára
10 perc alatt ki lehet cserélni, gyári kulccsal, tanklevétel nélkül még az S-esről is. vagy ha az 1250-ről van szó akkor nem szóltam semmit így 4 feles pálinka után
Te már csináltad?

Mert Én még a szervízben cseréltettem 24.000-nél (fölöslegesen)
De ott is anyáztak rendesen.....
Valami hosszú gyertyakulcs, meg mágneses csipesz volt a "célszerszám" - ott pl. mondták is, hogy a "gyári szerszámkészlet" a vicc kategóriába tartozik.

36.-nál nem is cseréltem ki (az ülés alatt van a 4db új gyertya) mert véleményem szerint értelmetlen 12000-ként a csere. Ez már a totális túlbiztosítás a Suzuki részéről.
Szerintem egy 20-24-et is elmegy gond nélkül.....
Saját gyári kulcsával amit kaptál a banditához tökéletesen hozzá lehet férni. Tankot le kel venni a trafókról leoldani a vezetéket trafót ki kel venni, és kiszedni a gyertyákat betenni az újat és ennyi az egész.
Hali !
Valaki cserélt már vizes Banditon gyertyákat, mivel lehet hozzáférni?
Így egyszerűbb.......ha az ELŐZMÉNYRE kattintasz
Helyesbítek:

2008. február 5. 06:33
a #40-es hozzászólásba......
Pedig ha visszakeresel úgy 1 évet kb. akkor van feltéve egy kép....

Egy fekete bandit, és egy hasonló fejidom - kicsit módosítva.
Szerintem nagyon dögös......

Megpróbálom megkeresni
Sajnos nem tudom ( vagy csak nem akarom) fenntartani...
Szerintem is!
A képnek semmi köze a témához, csak egy dolog amitől libabőrös lesz a motoros! Erik azt gondolod, hogy felraknék egy ilyen fejidomot a bandita szerintem ami gyárilag rajta van az nagyon megfelelő.
A fejidomra gondolsz?
Hello!
10000km! Az szép! mintha csak most lett volna hogy beszerelted!
Üdv
István
(a képnek semmi köze a témához, csak egy dolog amitől libabörös lesz a motoros! :) )
Stimmel, a légolajon is azt írja, minden második olajcserekor van szűrőcsere. Hát nem.

Mondjuk, eleve a 6000-es intervallum is baromság. A Yamaha 10000-ig, a Honda 12000-ig engedi, pedig ugyanolyan motorjaik vannak.
akkor maradok a konyv altal irt 18 ezernel, most nincs nagyon keret amugy sem. olaj es olajszuro megvan, levegoszurot nemtudom, vegyek-e, vagy eleg tisztittatni... szetszedeskor meglatom.
Ennyi km-nél semmit csak olajat, és 18-nál a légszűrőt.
Én 19500-nál dobtam el a gyári gumit, 24-nél a láncot!
24-nél szelephézag ellenőrzés, és injektorszinkron.
Én 24enként cserélem, és még akkor sem nagyobb a hézaga a gyári értéknél. És ezt is csak biztonságból, mert 30-at is ki kéne bírnia. A szervízkönyv helyenként hülyeségeket ír szerintem mert az olajszűrőt például 12 ezrenként cseréltetné, az olajat meg hatezrenként!
Ha megvan a szervízkönyv az egy jó támpont lehet, bár ebben a korrupt világban az se 100%. Van néhány tippem amit érdemes megnézni: középállványon a hátulját lenyomva, kormányt megmozgatva érezhető, hogy nincs-e ki a kormánycsapágy. A lánc is elég árulkodó tud lenni: ha jól sejtem gyárilag RK lánccal szerelik, ha már más van rajta akkor tuti nem tizenezer km van benne. A lánc állapotára amúgy is érdemes figyelni, jó alkualap ha nyúlott. Középállványon forgatsd a kereket lassan és közbe figyeld a láncnak azt a részét ahol a legjobban lóg. Ha azt látod, hogy hol megfeszül, hol meglazul akkor az kuka. Ha túlságosan hátra van húzva a hátsókerék akkor szintén el van nyúlva a lánc. Mindenképp hidegen inditsd olyankor lehet hallani ha a motorba valami gebasz van. Próbakör esetén erőteljes fékezés, ha azt érzed, hogy a fékkar "pumpál" akkor a féktárcsa van oda. Féktárcsa vastagságát ellenőrizd tolómérővel. Keress a gépen esés nyomokat, ha találsz akkor....
Köszi a válaszokat!Az ár miatt figyeltem fel rá.De a relative olcsósága(figyelembe kell venni hogy hosszú hideg tél közeledik)engem is aggaszt azért próbálkoztam nálatok leinformálni a gépet.Sőt a gazdija azt mondta,hogy alkuképes....KÉRDÉS?Ennyi kilóméternél(19000) mit szoktak cserélni ami alapján be lehetne tájolni kb az adatok valódiságát?Lánc , fékbetét?