nagyon olcso, ennyiert en sem valnek meg az enyemtol. igaz nem is akarok mostanaban. lehet gyorsan el akarja adni. en 1,1-1,2 korul lattam, azt tartom realisnak. ha valaki nem akar tole azonnal megszabadulni.
kezikonyv szerint 12 ezres szerviznel gyertyat is kell cserelni. ez igaz? nem bir ki 18e km-t a gyari?
Az olajozó. Ez nem a 2.0, skokkal inkább a 0.0001 verzió :-))))
A top-case nálam moto-detail 42, az oldalkofferek a E-36 Givi. A givi sokkal masszívabb. Ez nem kérdés. Valamint az is biztos, hogy a zármechanizmusa nekem nem szimpi, de még sosem volt vele gond. A Moto-detail már többször kinyílt, ha elfelejtettem kulcsra zárni.
Ha megnézed a hasznaltauto.hu-n a 2007-es évjáratokat, bár nincs sok, de a legdrágább is 1,2m az viszont ABS, hátsó-, oldalsó doboz.
Eu tax áron soha semmit nem fogsz tudni eladni szvsz, mert a piaci áraknál jóval magasabbat állapít meg.
A tax csak akkor jó, ha totálkárra törik a gépedet, mert a biztosító az alapján rendezi a kárt. 2 éve volt egy Renault Thalia-m és balról belémszáltak, totál lett. A tax alapján 1,15m-et kaptam érte, pedig a piaci ára kb 0,8m volt.
Nem tudok rólasemmit, csak azt, hogy gyanúsan olcsó.
Az enyém ugyanilyen idős és színű,64ezer km-el, de ennyiért biztos nem adnám oda. Ez az ár az eu tax alatt van 400ezer ft-al!
Na igen, én is teljesen igazat adok neked és tisztába is vagyok azzal, hogy mi a mccoi színvonal és nem célom überelni azt. Egész egyszerűen megfizetni nem tudom (legalábbis most nem). Ezért is fogtam bele a barkácsolásba. Viszont a másik oldala a dolognak, hogy most beépítem a tartályt és azt a vacakot ami a lánckerékre juttatja az olyat, beleteszek a csőbe egy mágnesszelepet kizárólag praktikus okokból valami folytást a csőre és így fog működni.
Ha eljutok odáig, hogy lesz pénzem a mccoi-ra, akkor csak a mágnesszelep helyére beteszem a pumpát, rákötöm a vezérlést és kész.
Szóval midezzel csak azt akartam mondani, hogy ha be is ruházok egy mccoi-ra akkor sem vész kárba semmi csak a szelep a maga 3000 Ft-os árával.
Egyébként köszi az építő jellegű, korrekt hozzászólát
Szia István újra köztünk? A hozászoláshoz tökéletesen igazat adok mert ki, ha nem te tudnál ebben a témában egy jó olajazó, hogy működik. Az enyém tökéletesen mint egy Dokxa óra tízezer kiló-métert tetem meg ezidáig és semmi gondja nem volt teszi a dolgát még egyszer a fórumon keresztül nagyon szépen köszönöm.
Hát...ezzel vitatkoznék!
Ez egy duplafalú V46-os hátul.
Ára platnival deréktámasszal 88.000 Ft volt.
Szerintem ez messze áll a hulladéktól, és ha jól tudom, egy kategória a Kappával!
De az sem baj ha nem.
Ha valahol összefutunk egyszer, megnézheted, és meggyőződhetsz róla, hogy nem volt helytálló a megjegyzésed!
Hello ,olyan kérdésem lenne ,hogy a gsf 250 hűtőrendszerének(az egésznek) mekkora űrtartalma van? vagy összevtőleg egy 600asnak nagyobb-e és az mekkora?
12 ezres szerviz kellene, meg meg jopar aprosag, de majd megdumaljuk.