Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jovo het szerda utan inkabb, mert en sem leszek amugy delutantol.
12 ezres szerviz kellene, meg meg jopar aprosag, de majd megdumaljuk.
Ma délután dán túra lesz így csak jövőhét szerdától, de amúgy persze.....ma is még határon belül vagyunk kb du. 5-ig....
tehat akkor csere. nem akarok kockaztatni. sanyi, teged napkozben barmikor lehet hivni?
igaz, a gyertya kibírja, lehet észre sem veszed a különbséget, de nem véletlenül van előírva....
nagyon olcso, ennyiert en sem valnek meg az enyemtol. igaz nem is akarok mostanaban. lehet gyorsan el akarja adni. en 1,1-1,2 korul lattam, azt tartom realisnak. ha valaki nem akar tole azonnal megszabadulni.
kezikonyv szerint 12 ezres szerviznel gyertyat is kell cserelni. ez igaz? nem bir ki 18e km-t a gyari?
Az olajozó. Ez nem a 2.0, skokkal inkább a 0.0001 verzió :-))))

A top-case nálam moto-detail 42, az oldalkofferek a E-36 Givi. A givi sokkal masszívabb. Ez nem kérdés. Valamint az is biztos, hogy a zármechanizmusa nekem nem szimpi, de még sosem volt vele gond. A Moto-detail már többször kinyílt, ha elfelejtettem kulcsra zárni.
Azt írja, teljesen költségmentes.
Ha megnézed a hasznaltauto.hu-n a 2007-es évjáratokat, bár nincs sok, de a legdrágább is 1,2m az viszont ABS, hátsó-, oldalsó doboz.
Eu tax áron soha semmit nem fogsz tudni eladni szvsz, mert a piaci áraknál jóval magasabbat állapít meg.
A tax csak akkor jó, ha totálkárra törik a gépedet, mert a biztosító az alapján rendezi a kárt. 2 éve volt egy Renault Thalia-m és balról belémszáltak, totál lett. A tax alapján 1,15m-et kaptam érte, pedig a piaci ára kb 0,8m volt.
Biztos van még hitel rajta, az áron felül.
Nem tudok rólasemmit, csak azt, hogy gyanúsan olcsó.
Az enyém ugyanilyen idős és színű,64ezer km-el, de ennyiért biztos nem adnám oda. Ez az ár az eu tax alatt van 400ezer ft-al!
Sziasztok!Segítség kéne!

Tud valaki erről a motorról valamit(azonkívül ,hogy eladó)?

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ja bocsi belefeledkeztem, de inkább emailba írom.
Na mivan bakker,

, nem Jó , finomítani kel l!

vagy esetleg felejtös
Ez igaz, de azt te is elismerheted, hogy egy SH42 nem egyenértékű egy V46-tal!
Valóban jónak tűnik. Sztem ez azért nem jutott eszünkbe, mert az olajpumpák 99%-a mechanikus meghajtású.
Egy ismerősöm is feltalálta a melegvizet, fogadjátok szeretettel:
sufni olajzó 2.0
Hiszek Neked. Attól még az én Sh42-es dobozomról fenntartom a véleményem, hiába duplafalú
Na igen, én is teljesen igazat adok neked és tisztába is vagyok azzal, hogy mi a mccoi színvonal és nem célom überelni azt. Egész egyszerűen megfizetni nem tudom (legalábbis most nem). Ezért is fogtam bele a barkácsolásba. Viszont a másik oldala a dolognak, hogy most beépítem a tartályt és azt a vacakot ami a lánckerékre juttatja az olyat, beleteszek a csőbe egy mágnesszelepet kizárólag praktikus okokból valami folytást a csőre és így fog működni.
Ha eljutok odáig, hogy lesz pénzem a mccoi-ra, akkor csak a mágnesszelep helyére beteszem a pumpát, rákötöm a vezérlést és kész.
Szóval midezzel csak azt akartam mondani, hogy ha be is ruházok egy mccoi-ra akkor sem vész kárba semmi csak a szelep a maga 3000 Ft-os árával.

Egyébként köszi az építő jellegű, korrekt hozzászólát
Szia István újra köztünk? A hozászoláshoz tökéletesen igazat adok mert ki, ha nem te tudnál ebben a témában egy jó olajazó, hogy működik. Az enyém tökéletesen mint egy Dokxa óra tízezer kiló-métert tetem meg ezidáig és semmi gondja nem volt teszi a dolgát még egyszer a fórumon keresztül nagyon szépen köszönöm.
Szerintem ez forradalmasíthatja a sufni olajozókat!
Minden estere engem elgondolkodtat!
Hát...ezzel vitatkoznék!
Ez egy duplafalú V46-os hátul.
Ára platnival deréktámasszal 88.000 Ft volt.
Szerintem ez messze áll a hulladéktól, és ha jól tudom, egy kategória a Kappával!
De az sem baj ha nem.
Ha valahol összefutunk egyszer, megnézheted, és meggyőződhetsz róla, hogy nem volt helytálló a megjegyzésed!
Köszi, hogy megosztottad a tapasztalatodat!
Hello ,olyan kérdésem lenne ,hogy a gsf 250 hűtőrendszerének(az egésznek) mekkora űrtartalma van? vagy összevtőleg egy 600asnak nagyobb-e és az mekkora?
Ez a tuti megoldás, 12v. és olajálló, itt volt az orrunk előt csak nem láttuk a fátol az erdőt.