Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ja, ha egyedül vagyok, én is azzal járok, mondjuk a városban nem, ott segmózok minden nap. Már 6000km intenzív koptatást megspróroltam vele :D
Ha más nincs, tudok 10300-ért AP standardot, de nem ajánlom. A katalógus szintert ír hozzá, az fog is rendesen, kérdezd Csomyt, Szotyit, Tibit.
Sosem lehet tudni:-)
Vannak ŐRÜLTEK:-)))) (PL Erik...... fél évvel későbbi a motorja, de már 60.000nél jár.....)
Nekem se futja annyira, mint 2005-6 környékén mégis benne van a 41000.....
Bár IGAZ! NINCS B-s jogsim, így Én tényleg mindenhova motorral megyek.
És a GS500-nál etettem a hátsó féket...... 12.000-ként fékcsere volt......mert állandóan, mindehol fékeztem.

A bandittal talán megtanultam motorozni?
Mert biza 41000km lesz a gépbe, de még mindig a GYÁRI betétek vannak benne....










Most néztem utána.....KÉSZ VICC:-)))
Mindenhol úgy "reklámozzák" hogy 8,1-8,3mm az ÚJ betét....
Legyen az GoldFren, Saito, AP vagy akármi más....
Ebből pedig mindenhol azt írják, hogy a VAS 3mm.....vagyis van 5mm féked....

Kivettem.....
CSAK A VAS önmagában 5mm......és még mindig van rajta 1mm ferodol.......
Most ha 9mm-ert veszek, akkor a fék 4mm-eből elment 3.....vagyis a 75%-a Ebből kiindulva pedig még van a fékbe 25% vagyis kb 12000km?
De ugye 8,1mm-ert írnak - ezesetben meg még van 33%? 20.000km?

Plusz ugye itt már keményebb is, hiszen az aljában van ragasztó is.




Persze ebbe nem hiszek....ezért is akarom kicserélni...





Amúgy a Rónánál valami 2100ft/pár a munkadíj......vagyis a teljes motor (3 pár) = 6300ft


A Nagyvast néztem. Ott a legolcsóbb fék párja (AP RACING standard) 5460ft..... (az egész motor 17000ft)
Szóval ezért is a javításon vagyok.
A GS-en elhasználtam sok Rónás féket.....a csapatban szinte mindenki ezt használja - tehát NYUGODTAN tudom bárkinek ajánlani.

Postán is küldhető.....megcsinálják és visszapostázzák.......csak a pénzt kell elutalni nekik.
A vizesnek nincs akkora motorfékje, hogy a fékek annyit bírjanak.
Nekem 33.000 után már 2x cseréltem hátsó, és egyszer első betét garnitúrát, pedig tudod, hogy nem vadulok.
Amúgy mennyi a Rónánál a két pár felragasztása?
Nem akarlak elkeseríteni, de a K7 és utáni vasak az éves átlag 6000-es futás tükrében nem valószínű, hogy hogy már 40e körül járnának, ami betétcserét feltételez....de szurkolok.
Nincs senkinek kölcsön 2 pár első fékbetét vasa?
Bandit K7
Vagy már kész fékbetétje?


Ki kellene cserélnem már - de ha kiveszem, elküldöm a Rónába, ott megcsinálják, visszaküldik......akkor nekem 1-1,5 hétig satu - és Én sajna motoros vagyok (B-s jogsi épp ezért minek) és a héten még rohangálnom kellene melózni, polgári védelemre, melózni.....melózni...melózni.....jővő héten meg évadzárózni



Ha valakinek van a polcon akkor dobja már el nekem, Én meg mikor elkészül az enyém akkor az Ő címére postáztatom az "újakat"......

Sürgős lenne.......szóval várom a "felajánlásokat":-)


blue kukac akmt.hu
szerintem meg moszat van a hutovizben.
igen, a cso es a tomlo talalkozasanal folyik. a szoros blincs meghuzas meg jo tipp, bar most nem akarom bantani, most megfigyelesi idoszak van.
A zöld szín lehet hogy az ALGA miatt van



És a cső-tömlő közt folyik? Mert így elég nehéz választ találni, hogy PONTOSAN nincs meghatározva.

Mert ha csak valahol folyik....az elég nehéz.


Még egy tipp lehet, hogy a bilincs beleette magát a gumiba és megsértette....és az ott keletkezett pici repedésen jön ki az "alga"
nincs elrepedve, minden ep. letoroltem, most figyelem, hogy mikor es hol. ma reggel meloba menet még semmi nem volt.
Töröld körbe, tisztára, és holnap nézd meg hol zöld.
A színe a fagyállótól függ.... Végüis mind1 a színe. Esetleg a cső nincs megsérülve valahol?
A csonk nyaka nincs elrepedve?
istvan.knab@yahoo.co.uk
ide írjál nekem légyszi, privátba megbeszéljük.
megneztem, nem a bilincs.
mitol szokott a hutoviz (zold szinu, mindenkinel az?) kifolyni, ha a cso frankon ra van huzva a hutore es a bilincs is ok?
Tényleg mennyiért adnál nekem egy ilyet?
Nagyon köszi!
Nem mondtam, hogy nincs saját elképzelésem. Sőt mi több már majdnem el is készült egy prototípus, de mivel a ház körül fellelhető anyagokból és szerszámokkal tudtam csak nekiállni a dolognak, ezért egy picit nagy lett, főleg ehhez képest amit itt lefényképeztél. A helykihasználás annyira passzentosra sikeredett, hogy a lánckerék fogaitól kb 1 mm választja el azt a kis hasábot amibe a tűk vannak belecsavarba. Nem tudom, hogy így berakjam-e vagy megkérdezzem tőled, hogy mennyiért adsz el nekem egy ilyet mint a képen
(Már az elején ötlettelenül elvérezni, ez az igazi "know how".)
Csak neked! (Azt hittem azért egy kicsit messzebb jutsza fórumnál, és lesznek egyedi elképzeléseid is.)
kabbe
Köszi az infót, ha ilyen egyszerű mint ahogy leírtad holnap meg is csinálom. Széles utat!
meglesem megegyszer. elso blikkre tutinak tunt.
Tuti nem a bilincs?

Mert pont ugyan ott nekem is volt cseppegés, csurgás........
Egy negyed fordulatot kellett csavarnom csak rajta és megszünt az esemény.
vizes bandit, vizhuto jobb oldalan levo cso (amin belefolyik a nedu) tovenel kifolyt a zold szinu folyadek (gondolom hutoviz). nem tudom mikor, mert parom most vette eszre es mar ra van száradva. azt sem tudom, hogy hogyan, mikor a bilincs nincs meglazulva es a gumicso is a helyen van...