Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A véglegesítésnél én is azt fogom nézni, hogy minél kevesebb látszódjon!
Azt azért jó lenne tudni, hogy ha a láncra csepegtetek, nem a fogaskerékre, akkor mennyire veri le magáról már a rácseppenés pillanatában, meg hogy mennyire keni össze a környezetét!
Valaki tud ebben segíteni?
Ok. De azért ha öszeáll Én is kíváncsi lennék a végeredményre.
Igen mindkét oldalra vezetem, végüis csak 180 Ft. plussz költség
Nagyon köszi a felajánlást, de picit késő, már kfizettem és valóban már a postára várunk csak. Remélem még a héten ideér.
Igazán nincs mit! Érdekes elképzelés amit írtál. Mondjuk és úgy állok a dologhoz, hogy minél kevesebb látszon az egészből. Fő az esztétika
Az a karburátor túlfolyó tuti jobb, mint egy injekciós tű!
Te is mindkét oldalra rá akarod vezetni az olajat?
Véleményem szerint felesleges, nekem a DL-en is csak egy oldalra volt, de az önterülő láncfűrész olaj tette a dolgát, és terült a másik oldalon is!
Engem is érdekelne!
Köszi Pali!

Várom majd a többit!
Én is agyalgatok, megírom majd mire jutottam!
De valami olyasmin gondolkodok, hogy egy kormányra fogatható olajtartályt fogatok majd fel a láncvédő tetejére, és a láncvédő tetejére teszek majd lyukas csavart, amire rámegy a tartályból kijövő cső, és ott kapja meg majd az olajat.
Kösz ,de nem lesz rá szüksége szerintem,már csak a postára várunk,hogy ide érjen a cucc

nézegettük hova férne be a tartály, nekem is neki is befér az üllés alá,igaz nekem egy kis részt ki kell vágnom az ülés alatti kis merevítésből+oldal irányba kell egy furat a kis tartály csöcsének kivezetésére és ugy lesz odafogatva ,ha készül fotózom és felteszem,ha érdekel
Feltúrom anyáméknál a műhelyt. Biztos, hogy találok még benzinszelepet a régi szép időkből. Szivesen küldök neked egyet ingyen a siker érdekében, ha irsz egy címet.
Persze majd írom a tapasztalatokat! Már ma megvettem pár apróságot: Tartály (amit Blue is használ, lada kuplung), hála karika111 éles szemének, vettem egy kis valamit amivel az injekcióstűt ki tudom váltani. Valami karburátor túlfolyó (ha pontosabb infó kell, akkor meg tudom kérdezni), áteresztőcsavart és szemes tömlővéget hozzá. Tulajdonképpen már csak a szelep kéne. A felfogatáson még agyalok picit. Valahogy úgy akarom megoldani, mint azon a fotón van amit pár oldallal ezelőtt felrakott valaki. Csak nekem az a jeladó amihez hozzácsavarta, az a lánckerék alatt van és felette.
a kedvenc írástudatlan japán mérnökök arra is gondolhattak hogy legalább a lusta motoros akkor rá néz és ellenőrzi minden rendben van-e a lánc és környékén mikor ráfújja az olajat. esetleg még tanul is belőle valamit. a marketing még nem karbantartás.
Az általam linket képen Scott olajozó van. Ennek a funkcionalitását sem értétek el még a mágnes szeleppel sem. Ezzel addig semmi baj nincs amíg azonos színvonalúnak nem tituláljátok egy jobbal és lehülyézitek azt aki esetleg a funkcionalitásában jobbat válassza.

Egyébként én vagyok a hülye mert miért is akartam a tapasztalataimat elmondani.


Majd ha ezeket a funkciókat eléritek ennek az árához hasonlíthatjátok a költségvetéseteket. Biker.World-ben 39-eFt.

Sok sikert mindenkinek az olajozó építéshez.
Imádom ezt a zsongást!
Most már csak azért is megépítem, és folyamatosan leírom a tapasztalatokat. Mindenesetre max 5000 Ft lesz.
3450 volt a mágnesszelep postaköltséggel,530 a tartály, és már csak pár bilincs meg cső kell!
Tapasztalatot írsz, ha bekötötted, esetleg fotót teszel fel?
Ok ,holnap megnézem,azt ha nem tetszik a szine,feltesszük licitre
Jah Ha esőre áll el sem indulok wazze
Nagynehezen megvettem a csapot Minkenki odasereglett innen
Na sztem mostmár leszállhatnánk végre a mccoi vs. többi olajzó témáról, mert ennek nem sok értelme van Mindenki azt vesz vagy rak a mocijára amit akar. Mi a faxért kell oldalakon keresztül győzködni a másikat, hogy ez jobb-az jobb, meg így megéri-úgy megéri.
Az nagyon baráti ár a meccoi olajazóért!
Akinek Mccoi van azt szereti akinek meg nem az az meg azt!
Eddig jó volt a szutykos zsír a láncon, most meg megy az agyalás az überpreciz olajadagolásról... De a számok nem hazudnak: német tapasztalatok (kicsit több van, mint nálunk) alapján az olajzóval kb.60-65 ekm-t megy el a lánc a zsírral meg 20-25-öt ugyanazon a motoron. Egy láncszett kb 40eFt, vagyis 80eFt-ot lehet megspórolni a sprayhez képest.
Feltételezzük hogy csak egy "hagyományos" csepegtetős megoldás van és csak egy sebességnél adagol hűdepontosan és 50%-al kevesebbet teljesít (ami egyébként nem kicsit eltúlzott adat) mint a Mccoi akkor "csak" 40ezret lehet megspórolni. Na bumm.
A Mccoi 40ezredes beruházása kb 60-65ezer km után hoz plusszot.
Te EMBER a tanácsadásnál tartunk. Nem hallod meg amit mondok. A mccoi 35etF és semmi köze a scott ejtőtartályos szarhoz.
OLVASS már utána és ne a szar scott-ot linkelgesd.
www.mccoi.de

Idéznélek ha megengeded:
Úgy se lehet meggyőzni, hogy faszságot csinász sok esetben.

Egyébként csak idő kérdése hogy eljussunk oda mint 650 vs1250 bandita vásárlás

Tehát:
Az eddig bemutatott olajozód funkcionálisan nem ugyan az mint a mccoi.
Nekem nem mindegy hogy kiiszom vagy kiviszem a bilit bár mindkét esetben a bili üres lesz.

Hol is tartasz eddig anyagilag?
"Tévedni emberi dolog mondta a kis sün, és lemászott a suroló keféről"
Faxt!

nem kell ezt bonyolítani,ha esik igy is meg kell állni az esőruhát felvenni(már akinek van ,igaz Pali79) azt oda tekeri manuálisan ahova kell az éppen aktuális kis szelepet vagy csoki csavart,szvsz
Kb ezt képzeld el


1., bemegy az olaj
2., kinyitod a csapot, akkor kiiktatod a mágnest...(vagy ha behal az elektronika)
3., Ha jó akkor ZÁRT csapnál a mégnes megelemi a golyót, és a kis résen átmegy a másik oldalra a cucc
4., kimenet