Szerintem a Blue olajozója funkcionálisan nem nyújtja ua. mint a mccoi.
Ezen az alapon a trabant meg a ferrári is összehasonlítható azon az alapon hogy mind a kettőnek 4 kereke van.
Idéznék egy nálam bölcsebbet (nem emlékszem ki mondta) :
"Nem vagyok annyira gazdag hogy megengedhessem magamnak hogy olcsót vegyek."
Közben agyaltam egy kicsit ezen az elektronika dolgon és rájöttem, hogy az eddig legelérhetőbb megoldásnak kínálkozó benzinszelepel is megoldható a mikrokontrolleres vezérlés csak itt nem impulzust kell adni a szivattyúnak, hanem a szelepet kell megfelelő időközönként kinyitni.
Ezeket a szivattyúkat használják kávégépeknél, italautomatáknál, jéggépeknél, ipari porszívóknál, klímáknál stb. Ha mi felhasználjuk a láncok olajozásánál, elmondhatjuk, hogy felért a csúcsra.
Az Ulka gyárt olyan rezgőszivattyúkat amik az impulzusok sűrűsége alapján köpködik a vizet (olajat). Kb. 4000 Huf. Ettől kezdve már csak egy ügyes elektroműszerész kell aki megtervez egy áramkört ami a kilométer óra jelét figyelembe véve szabályozza az impulzusok sűrűségét, anyagköltség szerintem kevesebb mint 10.000 Huf. Fogjunk össze és lealázzuk Európát.
A benzinszelepen lévő csavar nem állítócsavar, hanem arra szolgál, hogy ha elektromosan megdöglik, akkor mechanikusan is kitudod nyitni, ezért nem maradsz ott az út szélén.
Szerintem Blue Devil sem gondolja komolyam, hogy a mccoi-nak nicsenek meg a maga előnyei, viszont tény ami tény, hogy a magyar pénztárcához drága és ismerek olyat aki a kettő ára közti különbséget inkább eltankolja (magadra ismersz karika111? )
Szóval a mccoi egy nagyon is jó szerkezet csak épp megfizetni nem tudjuk/akarjuk.
Tisztázzuk a Mccoi Scott olajozó. Igen a Scott mellé horror áron kínálnak valamit. Aki ejtőtartályos olajozó fejlesztésén agyal javaslom olvasson utána a Scott olajozóknak. Annak van egy olyan változata is amit valahova egy csővel kell rákotni és a keletkezett vákum a motor működése közben nyitja a szelepet.
Minden ejtőtartályos jellemző hogy egy adott sebességnél hőmérsékletnél időjárásnál (száraz-esős) és környezetnél (poros homokos) ad jó eredményt 1 beállítás. Minden olyan esetben amikor nem állítasz utána sokat v. keveset olajoz. El tusom hinni hogy a láncspray árát meg lehet spórolni.
A mccoi microvezérlővel vezérelt rezgőszivattyú. Innentől kezdve az összes hátránya ki van küszöbölve az ejtő tartályosnak.
Ilyenkor jön az hogy akkor most hova szarjak mert az én kezem egy csoda és úgy is megállok.
Nem részletezem de ha a Te adataiddal számolok és még 15ekm kibír a gyári (48ekm) akkor bejött az ára és onnan "termeli" a pénzt.
72ekm-nél 1 láncszett árával jobb vagyok.
Ismerek olyan motorost is aki a Scott olajozót nem túl sok km után megreptetett mert össze vissza olajozott a túrán.
Ezen az alapon a trabant meg a ferrári is összehasonlítható azon az alapon hogy mind a kettőnek 4 kereke van.
Idéznék egy nálam bölcsebbet (nem emlékszem ki mondta) :
"Nem vagyok annyira gazdag hogy megengedhessem magamnak hogy olcsót vegyek."