Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam csak 9,9

Azt a csúf olajtartályt lecserélném valamire:-)
De brutál egy gépezet....
Maradjunk annyiban, hogy (mint gyanítottam is)az enyémmel lehet gond , mert "elhasalt motor", de különösebb sérülés nem látható rajta.
Ezek szerint jobb lesz ha előbb másik foncsor után nézek, mert a távolságival nálam sincs gond, az izzó ugyan fordítva volt betéve, de a helyrerakás után sem változott a helyzet.
A lényeg, hogy nem konstrukciósan ennyire gyenge,akkor először így keresgélek!
A gondolatodra MA reggel jött meg a válasz.....

A viszkije volt a gond.
Mivel tegnap "üzemmelegen" állítottam be - így ma másodpercre pontosan ugyan úgy cseppeget mikor hazaértem.
Amúgy ha olvastad, akkor a csoki csavarjai egy lemezdarabnak fekszenek (ez a cső felett fekszik a csokin belül), hiszen a gumicsővet szétnyírná.



Reggel megvettem a kúton a láncfűrész olajat.....
holnap "olajcsere":-))))) mert ma...2 éjszakás műszak közt nem sok kedvem van.
A csoki csavarjait le kellene biztosítanod, mert egy gumicső nem fejt ki akkora "ellen-nyomatékot", hogy fix beállításnak lehessen tekinteni a csavargatást. Lehet, hogy nem is a meleg vs hideg miatt változott a cseppszámod, hanem a rezgéstől lazul az állítócsavarod. Talán valamilyen ragasztó megfogja beállítás után...

Amúgy frappáns, gyakorlatilag egy minimal Scottoiler.
Hali,nálam 10 pont!Üdv
a ez lemaradt....és kérdés volt.....

Xenont már sok helyen lehet kapni......főleg a neten, és már kaphatsz 1db-ost is.

Nekem a Gs-embe volt....de akkor még úgy sikerült, hogy a haver vett egyet.....autóba, 2db megy ugye - és az egyiket átvettem tőle.
Nem mondom.....a fényereje az önmagáért beszél....


Amúgy pl itt is lehet venni: 9900ft
http://budapest.olx.hu/xenon-s...
Csak tipp....
Nem lehet hogy a vasaddal van valami?

Én már az elején eldöntöttem motoros pályafutásomkor (akkor még egy 125TZRF-el játszottam) hogy egyszer Banditom lesz, mert BRUTÁLIS a fénye......és ez 2003-ban volt, mikor még sehol nem volt Xenon.......és bizony egy 2003-as "macskalámpás" bandit volt mögöttem.......

Szóval ha a foncsor épp.......a izzó is jó......akkor max arra tudok gondolni, hogy a delejben nincs meg az szufla, vagyis a lámpa nem adja le 55W-ot

Gonoszkodva meg?
Nem lehet, hogy a Te láttásod kezd halványulni?
Mert viccet félretéve szürkületbe nekem a refi se segít......
De éjjel, sötétbe mikor Adonyból jövök fel Battára melózni - nem 60-al gurulok....
Ahogy néztem a csepp pont a görgő széléhez esik, és már szippantja is be.
A legtöbb gép amit láttam mind a hátsó lánckerék elé vitte.
Nekem az az infó jött, hogy pont ezért célszerű előre tenni, hogy a lánckerék ne csapja ki rögtön - így ugye van neki már miliszekundumnyi ideje a görgőbe szivárogni. Ami meg rajta maradt az a lánckerék úgy is lepréseli oldalirányba.

Az első elé azért nem tettem, mert oda ugye csak felülre lenne érdemes....ha alulra gondoltad, akkor most is az van, csak 8cm-rel arébb.
Ha felülre teszem, akkor az Én fizikai gondolataim alapján rögtön leverődik a centrifugális erő miatt.

Mivel a "rendszer" eddig 86km-ert ment így nem tudom mennyi lesz.
Esély Petya 30másodperces cseppegést kb 1000km-re vetítette le....
Én alapban 20-ra lőttem be, de hidegen.....
Tegnap mikor hazaértem (jóóóó idő volt:-))) akkor ugye melegedett annyit az olaj, hogy leesett 12-re....így melegen állítottam be ismét 20-22-re.......

Utána körbenéztem.
A nadrágom nem volt olajos
A felni se, az idom se....... szóval nem verte eddig össze a vasat.


De ahogy olvasgattam a láncfűrész áz olaj lesz majd a nyerő.....így gondolom a viszkije miatt újra kell "kalibrálni".......

Viszont az ok - amiatt megcsináltam - eddig nem jelentkezett újra....szóval eddig sikernek nyugtázom.


Ellenben minden építő jellegű megjegyzést köszönök, hiszen ez az alapmodel......szóval ha van jó tipp-tanács akkor be fogom vetni.
Pl. már agyalok, hogy ezt a csúf tartályt mire cseréljem le:-)))
És azt hiszem arra is megvan már a design:-)))))
A típust jól járd körül mert vannak akik panaszkodnak hogy hamar tönkremegy.
Projektoros lámpa?levegős banditáról, mert gyanítom, hogy nem!
Uraim!
Nem gondoltam, hogy ilyen nagy lavinát indítok el a fényszóró témával, de ez is jelzi számomra, hogy nincs itt renben v.mi a gyári fénnyel!
Az az igazság, hogy teszek a sünökre, ha a saját és a közlekedésben résztvevők biztonságáról van szó(persze vakítani nem szeretném a szembejövőt)de higgyétek el az enyém nagyon gyenge!
A bekötés-beszerelés nem okoz gondot, mert elektrikus vagyok, de hol lehet ilyen cumóra szert tenni, és mennyi?
köszönöm
Lehet buta vagyok, és nem jól csinálom, de én motorozás közben az utat szoktam nézni.
Refivel jöttél?
Az út szélén az árkot láttad hogy van-e ott vad?
Blu:
Jobb hatásfokot érhetsz el ha az olajat a lánckerékre (első v. hátsó) két oldalról.
Érdekelne hogy szűk 1dl olaj hány km-re elég?
A jó pap is holtáig tanul. Akkor csak neked MESTER:
Az 5500K a fehér a 6000K az kékesfehér . (szakszerűtlenül fogalmazva kicsit kék). Ez fizika színtan és nem én találtam ki. Az meg hogy nem tudsz színhelyesen fotózni arról én nem tehetek.
"a legjobb kompromisszum nélküli választás"
Való igaz hogy a szem érzékenysége nem független a megvilágítástól, sötétben való látáskor az érzékenység csúcspontja a rövidebb hullámhosszú, kékes színek irányába tolódik el. A szokásos megvilágítási szinteknél azonban ezzel általában nem kell számolni.

Házi feladat: Mi az magyarázata a sárga ködfénylámpának?
Segítek:
Minél magasabb a nagy K előtti szám, annál rosszabb hatást gyakorol ez a köd- és eső áthatoló erejére nézve. Na ezért sárgák.
Tehát nem annyira tuti az a tuti.
Egyébként 30ekm után valószínű hogy 4500K-t vennék mert ködben durván vakít (engem) a kékesfehér fény. A xenon által nyújtott plusz fényáramból áldoznék rá. Per-pill 6000K-s van.
Erról az apróságról már ne is beszéljünk kevésbé észrevehető a sünök részéről a 4500K-s

Abban az egyben valóban igazad van hogy mindenki az tesz a motorjára amit akar.
Halihó
Csak az nézze akinek tetszik!
Hali!

Ahogy utánad is írták.....VAN jópár......és egyik se tudott pont ezért kiragadni semmit.
A Bandit.hu pl ha jól emlékszem egy Bikával példálódzik - és nekem tetszik is - bár a Bikát nem tudom a Bandithoz viszonyítani.
Én ott pl. nem találtam meg semmit ami ott tartott volna. Se szerelési tippek, se az a fajta kapcsolatteremtés ami vonz.
(arról nem beszélve, hogy 3 éve volt fent 10 videó....abból 8-on valaki összetörte magát a túrán.......Én 2004 óta vezetek túrákat, idestova vagy 200-at és még 1 baleset se volt mikor Én mentem elől. És manapság már nem is épp lightos a szitu, mert egyre többen jelzik, hogy elkurvultam....és tépem Én is)
Egy külföldi oldalon 1000 éve pl egy BANDITA volt a z oldalon.....

Én ezt egy kicsit tovább vittem.......de nem használom, mert a pólókon nem néz ki jól, de a tankpadom ez lett.....


Szóval lehet akármilyen. Ha nincs "összetartás" akkor kenhetjük a hajunkra.
PL. nem tudom melyik DL csapat (mert abból is van pár) állíólag letiltott minden picit hasznosabb szervízrovatot.....
Ennek semmi értelmét nem láttom, hiszen mééé? Attól nem lesz jobb senkinek. Vagy nekem attól jobb ha nem árulom el, hogy lehet kicserélni a gyertyát?

Tehát úgy is lehet vonzzzzzani a "népet" egy oldalra, ha sok HASZNOS infó van fent.

Az oldalamon minden nyilt. A suffnituningos oldalról már iszonyat mennyiségű köszönő levelet kaptam - mert anno a GS500-asomról tettem fel mindent, most meg ugye a Banditról is mennek felfelé..

Nekem igencsak meglepő volt - pont ezért -hogy nagyon sok fiatalnak semmi képzelőereje nincs.
És pont ezért elmegy és megveszi sok sok dellláért a csomagtartót.....miközben otthon is megcsinálható a szomszéddal, haverral, nagypapával.....
Kiadnak egy csomó pénzt ilyen "extrára", de egy rendes kabátra már sajnálja a pénzt.

Pl a tegnapi is fent van már......
Olvastam hogy dumálgattok itt a láncolajzóról.
A haver már megcsinálta alapban, a másik már túlvitte.....így Én is felpakoltam....csak nem 20-30-40-80.000ft-ért - hanem 4-ért.....
És beválik......
Majd tovább lesz fejlesztve, de ugye erre van a tél:-)

http://www.akmt.hu/sufnituning...





de visszatérve
Konkrétan nem lehet kiválasztani egy BANDIT pontot ami ugyan az.....főleg nem az ultolsó 5-6 évből, mikor ugye 3-4 verziót változott a bandit.
Csavarok?

Passz, de ez a szín......ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Csodás!
Hát...most erre mit mondjak?
Nekem Nagy Banditom van, fejidomos, gyári első világítással.
Jöttünk már hazafelé Szlovákiából a hegyekből szakadó esőben, természetesen este.
Ahol egyenes szakasz volt, kentük neki 130-150-el, és én egyszer sem éreztem, hogy kevés lenne a fénye a motornak.
Irigylem ezt a motort!
Csak +kérdezem,ez hol kék?
Kazam TE azt raksz oda és amit akarsz ...
Akik + nem más f@szával verik a csalánt...pl. a "rutin + az évek" magamfajta rájderek,mesterek + a 6000K-t,mert ez a legjobb kompromisszum nélküli választás
Hajrá fotelmotorosok most megint lehet okoskodni...főleg aki ráér
Csak még1x megsúgom 6000K a tuttttti
ja, nem az miatt. rendorbacsik miatt. a beallitastol nem felek.
Állítólag a fejidomos még szarabb. Be lehet azt úgy állítani hogy nem villognak szemből.
a 4300-as mar szinte olyan, mint a halogen izzok. en is kb. ezeket ajanlom, bar nincs merszem hasznalni. pedig fos a csupasz bandit fenye.