Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tagadom Én is megmosolygtam elsőre KIZS motorjának seggét, mikor láttam a logó csővet.......
De ez a mostani időjárás felhúzott annyira, hogy komolyan vegyem.
Az azért túlzás , hogy nem elég 1 hónapra a láncspray.........hiszen leápolom a láncot, majd másnap kezdhetem előlről, mert az eső leveri.

Ez most egy jó tesztidő úgy is rá.......hiszen vagy vízes lesz a lánc délutánra, vagy olajos......hiszen a vízen nem tapad az olaj, és fordítva se.....befelé jövet még olajos volt.....bár most itt a cégnél szakad rendesen a zuhéééééé
Tulajdonképpen engem maga a mágnesszelep érdekel. Talán már lesz valami beszerzési forrás
Vagyis mint láttod.....

Jön az olaj a tartályból.....belemegy a mágnes szelepbe....utána van egy állító-szűkítő (nekem ez most a csoki) azt megy az első lánckerékhez......

Vagyis nem kell elzárni a csapot, mert mikor leveszed a gyújtást, nem kap áramot, és lezár a csap.
Erik tegnap elment és látta élőben is......
Már szóltam neki, hogy ha elmegy a beszerzési helyre akkor hívjon mert engem is érdekelhet....
ennyi az egész:
Érdekes hogy mennyire felkeltette az érdeklődést a láncolajzó.. Emlékszem amikor kb 6 évvel ezelőtt ráfabrikáltam a banditra mindenki csak mosolygott és állította hogy a Castrol fehér láncspray-nél nincs is jobb (ma már a Motul van agyonmarketingelve )és mi a fenének ilyen sz.rság
Szval hátra a biztosítéktartó alá tettem egy 2dl-es műanyag tartályt melynek az aljára egy pu4-es csőcsatlakozást. A tartály teteje egy csövön keresztül nyitva. A tartály aljáról kimenő cső egy T elosztón keresztül egy 12V-os mágnesszelepre megy. A T elosztó másik csatlakozójára egy lezárt végű cső csatlakozik ami a tartály feltöltésre szolgál.
A mágnesszelepről PU3vagy 4-es csövön az olaj a fojtószelepbe jut ahonnan az első lánckerék alsó részéhez vezetve jut a lánc alsó ágához.
Stihl nem biológilag lebomló verziójú olaját (Stihl-Teile-Nr. 07815162000 )használok kezdetektől, mert állítólag a környezetbarát verzió nem a legjobb az O-gyűrűs láncnak.
Rendkívül karbantartás igényes : évente egyszer azért letörölgetem a láncot kivülről aztán csókolom.
Ja hogy nem szabályoz sebesség, időjárás, napállás, holdállás meg mittudoménmi függvényében? Bluedevil módszerét használom én is kezdetektől és mindig van olaj (és nem koszos zsír!) a láncon.
Engem valamiért nagyon izgat az elektromos csappal működő verzió. Írtad, hogy valaki azzal csinálta meg. Erről valami bővebbet nem tudsz? Néztem minden félét a neten, de egyik sem túl használható erre a célra.
Nem az Én találmányom!
És nem veszem leszólásnak egyiket se - max jót vigyorgok rajta.


Az alapmodel egy gyári.....amit még Kizs használt a Husángán.....
Ezt leste le Esély nulla akinek most egy TDM-en van, de elkövetett pár hibát, amire felhiívta a figyelmemet - így Én már azok nélkül csináltam meg.
Szóval ez nem az Én talámányom, de mindig öröm mikor ugyan azt a lehetőséget el lehet érni egy kis sufnituninggal.

Amúgy esőben is jól vizsgázott. Hajnalban (4:50) jöttem fel melózni, és igencsak esett. Még otthon csavartam egy kicsit rajta, és a müködése tökéletesnek bizonyult.

Eddig Sinatelepnél (Adonytól 8-10km) már éreztem, hogy akadozik a lánc. Olyan mint ha a szemek nem forognának el, és a lánckerék megugrasztja. HA száraz időben voltam, és ugye lekezelt lánccal akkor nem volt ilyen érzés.
No most se volt....
szépen egyenletesen gördült minden.
Idebent nézetem.....most olyan 10-12sec/csepp a "sebesség".....
És ugye most még csak a teszt 10w40-es maradék opel olaj van benne......
Mint azt itt is írták sokan a láncfűrész olaj a befutó, mert az jobban ragad. Az is már megvan otthon, csak ugye nem akarom leszívni az olajat, így megvárom hogy elfogyon....



A csomitartót meg direkte poénból tettem fel, mert mikor megjelent, akkor volt itt ám sírás-nevetés:-))))) hiszen tény: NEM SZÉP:-))))
De viszont ez is bevált, hiszen 3 nagy 50L-es LOUISos zsákkal bejártam már pár helyet:-))
Bár nagy túrákon elég a 2 oldalt.....mert a felső konzolon fent a doboz, azon meg a sátor, szék...stb.
Kicsit félreértelmezed a dolgot. Sztem senki nem akarta leszólni a talámányodat és a csomitartók tekintetében teljesen egyet értek veled. Az enyém is home-made, belekerült jó egy ezresbe
Jah igaza van Zöldinek! Ha teljesen komplett 20-ért átveszem
Sziasztok!

Eladóvá vált a motorom:
Suzuki GSF 650 SA
Helló. Valaki meg tudná mondani hogy a suzuki gsf 250 banditának mekkorának kell lenni a gyertyahézagnak illetve a kipuff és szívószelep hézagnak? 1996-os motor.
Ezen a képen, éppen 60 mp-et mutat a kijelző, tehát percenként 1 csepp
Kibaszom ezt a WIN7-et......amióta fent van iszonyat érzékeny lett a billenytűzet....



Szóval cseppegtet....(még ez maradt le az előbbi közepéből)
Max annyi a különbség (és ugye ezt kell megfizetni hogy:
- szerelhetőség, kezelhetőség
-név
-design


Nekem viszont így tökéletesen megfelel.....
hisz a fő szempont az a láncspray kiiktatása volt.......
Én egy szóval se mondtam, hogy ugyan azt csinálja......vagyis részben de, hiszen olajos lesz a lánc:-)))
És ugye mindegy milyen gyártmány - mindegyik csepegteti az olajat


Aki akar vegye meg, tegye fel, legyen boldog.....
Ugyan ezt mondtam az X szárnyaknál is:-))))
Van aki megveszi a konzolt, a 3 nagy dobozzal......
Nekem jó a 20x20-as zártszelvény, 3 nagy LOUIS zsákkal:-)))

EMLÉKEZTETŐ:-)) Csak hogy megint kapjak a pofámra:-)))
Most nem azért, de a mccoi tömören: akkor olajoz, annyit, amennyit én akarok. Pontosan annyit. És csak akkor, ha van gyújtás és halad a motor. Mert tudja, hány métert megyek. Lehet kapocsolósra, meg esőszenzorosra is csinálni. Igaz, nekem benne volt 20 ezerben, de a láncom a jelek szerint akár 70ezer km-t is elmegy vele. Vadásznak legalább is elment, az ezernyi csepegtetős olajzóról sehol nincs ilyen referencia.
J
Nehogy felrakd, hát nem látod, hogy 4000-ért ugyanazt kapod? Add el, amíg nem késő
Basszus, nekem meg a polcon porosodik egy komplett McCoi...

Kraven az anyád Úristenit, szedd össze magad, ne légy ilyen lusta! :-)
Nos JAAAAA

Bár ahogy néztem a youtubon a különféle olajzókat, az ÉN/MI kis suffnituningos, OCCCCCCÓÓÓÓÓ kivitelünk UGYAN azt tudja, csak 3-4000ft-ból.
Hiszen esőben is......mikor leszállok felvenni az esőruhát akkor egy csavarhuzóval csavarok egyet, és rögtön 5-10sec-ként cseppeg.......
Ha eláll az eső, akkor meg úgy is le kell venni a rucit, mert beledöglök:-)))) akkor meg zárok rajta

Vagyis az a maradék kb 26-30.000ft az "önerőm":-))))
Na látom nem hagyott nyugodni a dolog !,és ide találtál ,én már nem is kérdezek semmit.

csak most jutottam ide ,igy már csak olvasom
Hát ennek nem sok értelmét látom, főleg ilyen áron
A mccoi szolgáltatásai szerintem több mint elég. Van aki még azt sem használja ki. Kb egy áron megy az általad linkelt cucc alapkivitelével, csak a mccoi-n be lehet állítani, hogy mekkora megtett út után adja az olajat. Szerintem ez jobb megoldás, mint a Scottoiler amin (tudomásom szerint) csak időhöz van kötve az olajzás.

Az esőmód, ha a kolléga is a mccoi-t használja, akkor egy gombbal aktiválható opció, ami előre beállított, de emelt mennyiségű olajat rövidebb távonként juttat a láncra.
És ez esetben mi az "esőmód"
Nagyon szeretem én is az automata lázcolajzót esőben kimondottan jó az idén le is volt tesztelve eláztam egy párszor esőmód be oszt hagy szóljon. Egy kép a konzolról István barátom csinálta! Dicsérem a munkáját nagyon precíz srác.
Na de itt egy igazi suffnituning:-)))
Fél literes kólásüveg az olajtartály:-)))

http://youtu.be/dvM4HShwGd0
79e? Az melyik?
Én eddig a mccoi-t tartottam a leghasznosabbnak, de az csak 35 körül van, jelen EUR árfolyamon.