Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Mikor magam is belevágtam ebbe a most már igen csak csepegős történetbe, fogalmam sem volt hogy mennyi időt el lehet vele baszni, és attól függetlenül hogy kész lett a sajátom további értékes hónapokat szántam a fejlesztésekre. Persze csak egy bizonyos célközönséget céloztam meg vele, akiket érdekel az hogy hogy néz ki a motorjuk, és nem csak a felszinen, hanem a deklik , és burkolatok alatt is. Mivel igen közel vagyok az adagolástechnika kicsin tüzéhez, tömérdek pumpa, szelep, és adagoló esett ki a kezemből még annak ellenére is hogy akár ingyen is volt. Persze közben sok okos praktikus dolgot találtam a tökéletes csepegtetőhöz. De a német srác pumpáját elég nehéz kenterbe vágni! Pedig olyan preciziós fogaskerék szvattyúim is voltak, amik ékszernek számítanak, csak alkar vastagságú motor hajtotta volna meg ... Szóval újra feltalálni a melegvizet nem hiszem hogy túl nagy ötlet. Bár ha eddig csak hideg volt, bizonyára előrelépés. Nekem elég nehéz lenne összeegyzetetni egy preciz motort órmótlan alkatrészekkel. Kb mint a samarablokkos motor a videportálon. Szóval mielött nekiállnátok a siliciumgyártásnak, majd majd a mágnesszelep vezérléséhez tudjatok chippet is készíteni, én elgondolkodnék azon hogy vegyek 20 €-ért egy MCCOI vezérlést és összeforrasszam, és már is út alapú vezélésetekl lesz és nem MZ olajtócsás filingű idővezérlésetek. és innen már csak egy ugrás a 46.5€-os profi pumpa a német sráctól. És ekkor még mindig ragaszkodhatdtok mereven a Lada gyár páratlan vonalú alkatrészeihez.
Szerintem a Mccoit ki kell érdemelni! el kell jutni olyan szintre hogy arra szükséged van. addig marad a véget nem érő probálkozás. Én például csak azokkal fogalkozom akik képesek átlátni a cucc működését , ha nem akkor inkább nem segítek, mert csak magukkal együtt lejáratják a terméket is.

Üdv

István
Posztolni ám a fejlesztést
Hát picit késő mert felvásároltuk az ország benzinszelep készletét, de jobb később mint soha
igaz!
Nekem 22 ben volt.
Olvasgatom a láncolajzó olimpia résztvevőinek megoldásait.Nagyon tetszik az ahány ember annyi megoldás így csak szólok létezik elektromos olajszivattyú robogóban.Egy pici szerkentyű aprilia ditech-hez.Ez a 2t olaj adagolását végzi a blokkba.
Annál szerintem egy vezérlés beiktatásával gombnyomásra lehet szabályozni fokozatmentesen mennyit és mikor juttasson a láncra.

Bontva kapható bármikor.
Én anno ezt találtam.
Mit jelent nálad a baráti ár?
Passz.... Én szét nem szedem, elég volt egyszer összerakni :D
Mondjuk nekem Shad van fent, Kappa oldalt, és bátran kijelenthetem, a shad egy útszéli nyeklő-nyakló hulladék a kappához képest. Mondjuk a platnijuk nagyon jó, az tény, de a doboz...
7KMenként mennyit lök? Szerintem az több, mint egy csepp.
Te, nem sok az? Az enyém 7 kilométerenként lő egyet, és még így is olajos a középállvány.
Na ez az. Pistával meg Gáborral két hónapig terhelük a levelezőszervereket, amíg agyaltunk bármilyen áthidaló megoldáson, ami kiválthatná a Mccoit. De nem maradt alternatíva. Így maradt a fél csomagos megrendelés, pár okosba szerzett alkatrész, több lomexes zarándoklat, így egész baráti áron kijött.
Nekem a figyelmemet felhívták hogy a pumpa csatlakozásainál (olaj) rögzíteni nem szabad mert a rázkódás miatt tönkre mehet.
Nekem jelenleg semennyire - és már ugye majd 1 hete megy a gép.

Se az idmon, se a kereken, se a felnin nincs nyoma olajnak, csak a hátsó lánckeréken láttom, hogy ott az "olajcsík" körbe, és az lánc görgői is olajosak.

Annyira nem kell félni tőle, hiszen ha 20-30sec/csepp-re állítod be akkor azért nézd meg (gondolatban) hogy 30sec alatt mennyit fordul a lánc egy 50-es sebesség tükrében.

Ahoz hogy "fröcsköljön" mennie kellene rá folyamatosan az olajnak (csurognia és nem cseppegnie)
4000, igaz most Én is megvettem KŐKEMÉNY 3000-ért az elektromos csapot.
Ergo akkor 7000.
Ától még nagyon messzi álltok húzatok bele a mechanikus és szoftveres olajpompa csipvezérlését is meg kel csinálni hajrááááá.
Igen a hézagolásra én is gondoltam és valóban baromira nem ott van Nekem (nekünk) a lánckerék alatt van. Ráadásul még egy dekni csavar is pont ott van ahol a legrosszabb. Lehet, hogy csak a lánckerék alsó részére tudom tenni a tűt
Igen a jeladón van ki van hézagolva és nem ér el semmit! De a léolajosnál nem biztos hogy ugyan ott helyezkedik el meg kel nézni.
Jól látom a képen, hogy a sebességváltó jeladóra van felcsavarozva?
Megterveztem a konzolt. Nincs otthon elfekvőbe neked egy 10cm×10cm-es darab vastagabb fajta vaslemezed?
Jah Hozzá is baxnám az igentisztelt zsűri fejéhez. Mármint a régit


de azért figyelj arra,ne TE légy az első
Aszzem lassan kéne egy független zsűri, és díjazni kéne a láncolajzó-építés verseny győztesét!
Mondjuk egy Mcoi-val!
A pudig próbája az evés Középsztender, 1-es, bőgáz, pár csepp olaj és máris látni fogod az eredményt