Mikor magam is belevágtam ebbe a most már igen csak csepegős történetbe, fogalmam sem volt hogy mennyi időt el lehet vele baszni, és attól függetlenül hogy kész lett a sajátom további értékes hónapokat szántam a fejlesztésekre. Persze csak egy bizonyos célközönséget céloztam meg vele, akiket érdekel az hogy hogy néz ki a motorjuk, és nem csak a felszinen, hanem a deklik , és burkolatok alatt is. Mivel igen közel vagyok az adagolástechnika kicsin tüzéhez, tömérdek pumpa, szelep, és adagoló esett ki a kezemből még annak ellenére is hogy akár ingyen is volt. Persze közben sok okos praktikus dolgot találtam a tökéletes csepegtetőhöz. De a német srác pumpáját elég nehéz kenterbe vágni! Pedig olyan preciziós fogaskerék szvattyúim is voltak, amik ékszernek számítanak, csak alkar vastagságú motor hajtotta volna meg ... Szóval újra feltalálni a melegvizet nem hiszem hogy túl nagy ötlet. Bár ha eddig csak hideg volt, bizonyára előrelépés. Nekem elég nehéz lenne összeegyzetetni egy preciz motort órmótlan alkatrészekkel. Kb mint a samarablokkos motor a videportálon. Szóval mielött nekiállnátok a siliciumgyártásnak, majd majd a mágnesszelep vezérléséhez tudjatok chippet is készíteni, én elgondolkodnék azon hogy vegyek 20 €-ért egy MCCOI vezérlést és összeforrasszam, és már is út alapú vezélésetekl lesz és nem MZ olajtócsás filingű idővezérlésetek. és innen már csak egy ugrás a 46.5€-os profi pumpa a német sráctól. És ekkor még mindig ragaszkodhatdtok mereven a Lada gyár páratlan vonalú alkatrészeihez.
Szerintem a Mccoit ki kell érdemelni! el kell jutni olyan szintre hogy arra szükséged van. addig marad a véget nem érő probálkozás. Én például csak azokkal fogalkozom akik képesek átlátni a cucc működését , ha nem akkor inkább nem segítek, mert csak magukkal együtt lejáratják a terméket is.
Olvasgatom a láncolajzó olimpia résztvevőinek megoldásait.Nagyon tetszik az ahány ember annyi megoldás így csak szólok létezik elektromos olajszivattyú robogóban.Egy pici szerkentyű aprilia ditech-hez.Ez a 2t olaj adagolását végzi a blokkba.
Annál szerintem egy vezérlés beiktatásával gombnyomásra lehet szabályozni fokozatmentesen mennyit és mikor juttasson a láncra.
Mondjuk nekem Shad van fent, Kappa oldalt, és bátran kijelenthetem, a shad egy útszéli nyeklő-nyakló hulladék a kappához képest. Mondjuk a platnijuk nagyon jó, az tény, de a doboz...
Na ez az. Pistával meg Gáborral két hónapig terhelük a levelezőszervereket, amíg agyaltunk bármilyen áthidaló megoldáson, ami kiválthatná a Mccoit. De nem maradt alternatíva. Így maradt a fél csomagos megrendelés, pár okosba szerzett alkatrész, több lomexes zarándoklat, így egész baráti áron kijött.
Nekem jelenleg semennyire - és már ugye majd 1 hete megy a gép.
Se az idmon, se a kereken, se a felnin nincs nyoma olajnak, csak a hátsó lánckeréken láttom, hogy ott az "olajcsík" körbe, és az lánc görgői is olajosak.
Annyira nem kell félni tőle, hiszen ha 20-30sec/csepp-re állítod be akkor azért nézd meg (gondolatban) hogy 30sec alatt mennyit fordul a lánc egy 50-es sebesség tükrében.
Ahoz hogy "fröcsköljön" mennie kellene rá folyamatosan az olajnak (csurognia és nem cseppegnie)
Igen a hézagolásra én is gondoltam és valóban baromira nem ott van Nekem (nekünk) a lánckerék alatt van. Ráadásul még egy dekni csavar is pont ott van ahol a legrosszabb. Lehet, hogy csak a lánckerék alsó részére tudom tenni a tűt
Mikor magam is belevágtam ebbe a most már igen csak csepegős történetbe, fogalmam sem volt hogy mennyi időt el lehet vele baszni, és attól függetlenül hogy kész lett a sajátom további értékes hónapokat szántam a fejlesztésekre. Persze csak egy bizonyos célközönséget céloztam meg vele, akiket érdekel az hogy hogy néz ki a motorjuk, és nem csak a felszinen, hanem a deklik , és burkolatok alatt is. Mivel igen közel vagyok az adagolástechnika kicsin tüzéhez, tömérdek pumpa, szelep, és adagoló esett ki a kezemből még annak ellenére is hogy akár ingyen is volt. Persze közben sok okos praktikus dolgot találtam a tökéletes csepegtetőhöz. De a német srác pumpáját elég nehéz kenterbe vágni! Pedig olyan preciziós fogaskerék szvattyúim is voltak, amik ékszernek számítanak, csak alkar vastagságú motor hajtotta volna meg ... Szóval újra feltalálni a melegvizet nem hiszem hogy túl nagy ötlet. Bár ha eddig csak hideg volt, bizonyára előrelépés. Nekem elég nehéz lenne összeegyzetetni egy preciz motort órmótlan alkatrészekkel. Kb mint a samarablokkos motor a videportálon. Szóval mielött nekiállnátok a siliciumgyártásnak, majd majd a mágnesszelep vezérléséhez tudjatok chippet is készíteni, én elgondolkodnék azon hogy vegyek 20 €-ért egy MCCOI vezérlést és összeforrasszam, és már is út alapú vezélésetekl lesz és nem MZ olajtócsás filingű idővezérlésetek. és innen már csak egy ugrás a 46.5€-os profi pumpa a német sráctól. És ekkor még mindig ragaszkodhatdtok mereven a Lada gyár páratlan vonalú alkatrészeihez.
Szerintem a Mccoit ki kell érdemelni! el kell jutni olyan szintre hogy arra szükséged van. addig marad a véget nem érő probálkozás. Én például csak azokkal fogalkozom akik képesek átlátni a cucc működését , ha nem akkor inkább nem segítek, mert csak magukkal együtt lejáratják a terméket is.
Üdv
István