Most nekem az kis dupla éjszakai műszak utáni agyamban ez úgy áll össze, hogy relatíve egy szelep, vagy gömbcsap és kész......és azzal szabályoztad a cseppegést?
Én is probáltam és a kis 1/8-ados gömbcsappal is lehet "szabályozni"...és csak max be kell jelölni, hogy hol-kb-mennyi folyik át.
Van egy szelepem is, de az a "nagysága" miatt nekem nem szalonképes, pedig ott ugye pont az a lényeg, hogy nagyon finomra lehet állítani......vagyis 1 teljes tekerés is csak keveset nyit vagy zár.
Tegnap este olvasgattam a 79.000-res gépről....
Az tetszene a pofámnak:-))))
Digitális.....akár menet közben is állíthatod a cseppszámot simán +/- jelzéssel......
De a skót vérem:-)))) 79000-ért inkább indulásnál feltolom a kis csavart, utána meg max lemosom a vasat:-)))
Erik ma megy a "delikvenshez" dokumentálni:-)
Én annyit tudok róla, hogy valami gázautós "gázcsap" ami - gondolom relés elven műxik - ergo ha megkapja a 12V-ot akkor nyit....ha leállítod a gépet akkor zár.
Annyit lehet vele nyerni, hogy nem kell figyelni a kis csapot - ha épp manuálisod van - így tuti nem lesz tócsa a gép alatt mikor újra elindulsz.
Mint írtam Blue-nak, nekem egyben volt az egész.
Keresem a képeket, de előbb utóbb meg lesznek.
Megpróbálom addig leírni.
Egy saválló zártszelvénybe (50x50) volt belehegesztve egy saválló 3/4-es karmantyú, abba volt belecsavarva a sima hétköznap 3/4-es automata mosógép feltöltő csap.
Annak a végébe volt esztergálva egy olyan kúp, ami az orvosi fecskendők végén van, csak ugye fémből.
És arra volt ráhúzva egy injekciós tű, ami a láncra vezette az olajat a hátsó fogaskerék előtt.
A cseppszámot a csap elzáró részével tudtad szabályozni.
Hát...ennyi tellett tőlem, de ha megtalálom a fotókat, érthető lesz a dolog!
Legalábbis remélem!
Bocs a késői válaszért!
Mindenben egyetértek veled!
Ha nincs egy jó csapat, akkor hiába minden logó!
Csak úgy mellesleg megjegyzem, hogy az a DL csapat korlátozta a közérdekű infókat az oldalán, amelyiket én hoztam létre 2005-ben, de mivel nem tetszett a képem néhány embernek, így ellopták először a fórumomta, aztán a klubomat.
De rá se fütty, meg van róluk a véleményem, meg másoknak is.
Olajzó.
Én csináltam a DL-emre anno, de nekem egyben volt a tartály a cseppszabályozóval, és a tűvel, mivel én azzal vezettem a hátsó lánckerék elé a Stihl láncfűrész olajat.
Képet próbálok keresni, de eddig sikertelenül, de ha meglesz, felteszem!
Hát igen,mondasz valamit.Próbáltam menteni a látványt,ezért választottam a kicsi Brembo tartályt,a gyári gixer helyett
Sikerült is + nem is,de legalább ez is radiális
A végeredmény pedig brutális első fékrendszerrel és jó kezelhetőséggel jutalmazott
Igen oldalról úgy hogy minimális távolságra van a lánckeréktől.
Többünknek a mcoi így van felrakva. Több 10ekm üzemóra.
Igen nekem is elég sokat kellett leszedi a deknit mire kialakult.
Egyébként ha baj van először hallod.
Ha nem olajoz rendesen akkor úgy is a láncon látod.
Akkor tedd a hátsó lánckerékre. A Scott tuning olajozó fej pont ilyen.
Akkor ebben is más a nagybandi.
33ekm és gyári lánc.
végre van élet az oldalakon
Olyan dögvész és hullaszag lepte el a béka segge alatt poshadó fórum színvonalát, hogy fel kellett ráznom a brigádot
Na ez a szezon is jó nedvesre sikeredett,egy kicsit csalódott vagyok,többbet vártam ettől az évtől...+minden...
Akit esetleg +haraptam bocsi
Mármint ahogy értelmezem a lánckerékre OLDALRÓL gondolod.....
Néztem ezt is, de számomra az elég rizikós.....
Egyrészt ugye leveszem a műanyag idomot.....
Utána meg a fém házat......
Ez ügyben az a gondom, hogy a gebasz van, akkor nem látom azonnal.
A láncot Én vettem, de szerelő tette fel - mert gyárilag úgy meg volt húúúúúzva, hogy a 6Bar-os légkulcsa alig szedte le
Az első lánckeréknél nekem semmi gumi nem volt - és most sincs.....
A láncot 24500-nál cseréltem....jelenleg 40062km van benne.....vagyis még ha minden igaz akkor minimum van egy 8000 még benne....
Ha a lánckerékre vezeted akkor az az 1 csepp először elterül és úgy kerül a láncra. +Nincs lánccsapkodás.
Ha jól tévedek már nem a gyári lánc van a banditán és Te cserélted. Akkor tudod hogy az első lánckerék oldalán gumi van. Én a lánckerék és a gumi találkozásához próbálom vezetni az olajat. Tehát én is belülről olajozom a láncot. Bár itt a kerületi sebesség nagyobb de az esetleges plussz olaj legfeljebb a középállványon tud megjelenni. + teljesen rejtett.
Szerintem félreértettél. Minden csavar (anyagához, menetprofiljához és) menetemelkedéséhez tartozik egy meghúzási nyomaték ami ahhoz szükséges, hogy szilárd kötést adjon. Ez kell ahhoz, hogy ne lazuljon ki... Szerintem ezt a nyomatékot nem adja egy szilikoncsövecske akármilyen lemezdarabkát raksz be "teherelosztóként".
De ne legyen igazam :-)
A másik ami eszembe jutott hirtelen, hogy az akvárium levegőcső jó eséllyel fog zsugorodni olajtól, úgyhogy 2-3 hetente érdemes ellenőrizni a kötéseket.
Én is probáltam és a kis 1/8-ados gömbcsappal is lehet "szabályozni"...és csak max be kell jelölni, hogy hol-kb-mennyi folyik át.
Van egy szelepem is, de az a "nagysága" miatt nekem nem szalonképes, pedig ott ugye pont az a lényeg, hogy nagyon finomra lehet állítani......vagyis 1 teljes tekerés is csak keveset nyit vagy zár.
Tegnap este olvasgattam a 79.000-res gépről....
Az tetszene a pofámnak:-))))
Digitális.....akár menet közben is állíthatod a cseppszámot simán +/- jelzéssel......
De a skót vérem:-)))) 79000-ért inkább indulásnál feltolom a kis csavart, utána meg max lemosom a vasat:-)))
Én annyit tudok róla, hogy valami gázautós "gázcsap" ami - gondolom relés elven műxik - ergo ha megkapja a 12V-ot akkor nyit....ha leállítod a gépet akkor zár.
Annyit lehet vele nyerni, hogy nem kell figyelni a kis csapot - ha épp manuálisod van - így tuti nem lesz tócsa a gép alatt mikor újra elindulsz.
Keresem a képeket, de előbb utóbb meg lesznek.
Megpróbálom addig leírni.
Egy saválló zártszelvénybe (50x50) volt belehegesztve egy saválló 3/4-es karmantyú, abba volt belecsavarva a sima hétköznap 3/4-es automata mosógép feltöltő csap.
Annak a végébe volt esztergálva egy olyan kúp, ami az orvosi fecskendők végén van, csak ugye fémből.
És arra volt ráhúzva egy injekciós tű, ami a láncra vezette az olajat a hátsó fogaskerék előtt.
A cseppszámot a csap elzáró részével tudtad szabályozni.
Hát...ennyi tellett tőlem, de ha megtalálom a fotókat, érthető lesz a dolog!
Legalábbis remélem!
Imádom a fekete és fehér színeket!
Természetesen vízálló matrica és nagyobba is le lehet gyártani.
Ebben a példányban kb 30 ezer km van.
A többi meg úgy is egyszercsak öszejön....
Bocs a késői válaszért!
Mindenben egyetértek veled!
Ha nincs egy jó csapat, akkor hiába minden logó!
Csak úgy mellesleg megjegyzem, hogy az a DL csapat korlátozta a közérdekű infókat az oldalán, amelyiket én hoztam létre 2005-ben, de mivel nem tetszett a képem néhány embernek, így ellopták először a fórumomta, aztán a klubomat.
De rá se fütty, meg van róluk a véleményem, meg másoknak is.
Olajzó.
Én csináltam a DL-emre anno, de nekem egyben volt a tartály a cseppszabályozóval, és a tűvel, mivel én azzal vezettem a hátsó lánckerék elé a Stihl láncfűrész olajat.
Képet próbálok keresni, de eddig sikertelenül, de ha meglesz, felteszem!
Széles utat!
Daty
Igaz sajna elég kemény az ára.......
De szerintem elég mutatós lenne ha egyszer érzel rá ekkor anyagi késztetést:-)
mert sajna 80€
Sikerült is + nem is,de legalább ez is radiális
A végeredmény pedig brutális első fékrendszerrel és jó kezelhetőséggel jutalmazott
Többünknek a mcoi így van felrakva. Több 10ekm üzemóra.
Igen nekem is elég sokat kellett leszedi a deknit mire kialakult.
Egyébként ha baj van először hallod.
Ha nem olajoz rendesen akkor úgy is a láncon látod.
Akkor tedd a hátsó lánckerékre. A Scott tuning olajozó fej pont ilyen.
Akkor ebben is más a nagybandi.
33ekm és gyári lánc.
Olyan dögvész és hullaszag lepte el a béka segge alatt poshadó fórum színvonalát, hogy fel kellett ráznom a brigádot
Na ez a szezon is jó nedvesre sikeredett,egy kicsit csalódott vagyok,többbet vártam ettől az évtől...+minden...
Akit esetleg +haraptam bocsi
Néztem ezt is, de számomra az elég rizikós.....
Egyrészt ugye leveszem a műanyag idomot.....
Utána meg a fém házat......
Ez ügyben az a gondom, hogy a gebasz van, akkor nem látom azonnal.
A láncot Én vettem, de szerelő tette fel - mert gyárilag úgy meg volt húúúúúzva, hogy a 6Bar-os légkulcsa alig szedte le
Az első lánckeréknél nekem semmi gumi nem volt - és most sincs.....
A láncot 24500-nál cseréltem....jelenleg 40062km van benne.....vagyis még ha minden igaz akkor minimum van egy 8000 még benne....
De mond csak:-)))
Rögzítem ám a tippeket:-)
Az ellennyomásról beszélsz, ami a csavart a menethez nyomja, így akadályozva meg az esetleges rázkodástól való ki vagy becsavarodást.
A ragasztó semmi esetre nem jó megoldás, hiszen nem állítható akkor.
Ha az aquariumcső zsugorodik akkor szét se lehet majd szedni, hiszen ráfeszül a műanyag illetve a fém csőre.....
A hossza pedig enged annyit.
De természetesen naponta megnézem így is.......
Nem sok kedvem van a saját olajfoltom elnyalni induláskor:-)
Ha jól tévedek már nem a gyári lánc van a banditán és Te cserélted. Akkor tudod hogy az első lánckerék oldalán gumi van. Én a lánckerék és a gumi találkozásához próbálom vezetni az olajat. Tehát én is belülről olajozom a láncot. Bár itt a kerületi sebesség nagyobb de az esetleges plussz olaj legfeljebb a középállványon tud megjelenni. + teljesen rejtett.
De ne legyen igazam :-)
A másik ami eszembe jutott hirtelen, hogy az akvárium levegőcső jó eséllyel fog zsugorodni olajtól, úgyhogy 2-3 hetente érdemes ellenőrizni a kötéseket.