Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NEM


Ezt nálunk is(meg sok más helyen) kerülőnek hívják.....esetemben a membrán szabályzókat kerülik meg vele, mert ha nincs szabályzás akkor gáz lenne....(MOL) szóval ha bedöglik a levegős szelep, akkor kifutunk azt nyitjuk vagy zárjuk....

Vagyis képeld el, hogy állsz egy gázóra előtt.....
És szeretnéd megcsapolni:-))

Akkor a gázóra elé és után kötsz be egy csővet és arra teszel egy csapot...
Ez a KERÜLŐ.....

Tahát az nem más mint egy MANUÁLIS CSAP

Ha pedig ez kell neked, akkor vegyél egy olyat mint ami most van nekem, és azt is lehet állítani.


Az elektromos az vagy nyit vagy zár.....
Mindenféleképpen UTÁNA kell szabályozni!
Na igen.....

De itt is az a kis nyelv tört le - mert nyitott állapotban esett le....
Zárt dobozzal meg még (szerencsére) nem kellett tesztelnem.

DE! ugyan ez a doboz volt Erik motorján mikor nekicsattantak...
Neki a bokája szállt le, a motor meg a patkának...Vagyis nem csak eldölt a motor, vagy nem tudta bevenni a kanyart...stb.
A DOBOZNAK semmi baja - NEKI IS ugyan ott csak az a kis pöcök tört le.


Szóval ezügyben nem kívánok vitába szállni:-)



Akinek van rá - nyugodtan kölcse......Úgy se lehet meggyőzni, hogy faszságot csinál sok esetben.
De akinek nincs, az kénytelen occccóbb dolgokon agyalni
ENNYI.....

Ezen nincs mit tovább vitázni (ha valaki annak gondolta volna:-)


Ennyi erővel bele lehet menni, hogy TE-Ő-AMŐ miért 80.000-res gumit vesz, mikor azzal csak 7-8000km-ert tud elmenni....Nekem meg jó a 28.000ft.os, és mégis elmegyek vele 15000-ret....

Vagy miért Motult használsz, mikor jó a féláron lévő castrol, vagy Valvoline....



Nem térhetnék vissza a TIPP és TANÁCSADÁSHOZ?
Az jobban érdekelne. (meg szerintem mást is:-)
A beállítás (értsd vezérlés) nem ugyanaz, mint hogy manuálisan is ki tudod nyitni: ON/OFF
Javítok álitani
"ha elektromosan megdöglik, akkor mechanikusan is kitudod nyitni, ezért nem maradsz ott az út szélén",

Tehát, ha kitutod nyitni, és eltudod zárni, akkór beis todod llítani.
,
Szerintem
Basszus......Olvasatok már vissza!

Én egy büdös szóval nem mondtam hogy UGYAN AZ!


A funkciója ugyan az.....mert ettől is-attól is olajos lesz a lánc oszt jónapot..... Lehetne egy fél milliós szar is, attól is olajós lenne a lánc....vagyis az is UGYAN AZT csinálja, csak máskép.

Itt a KULCSSZÓ a UGYAN AZT és a MÁSKÉPPEN van.
NEM azt írom most se hogy UGYAN AZ!
Igen az anyagiak nagyban behatárolják a lehetőségeket. Itt említeném meg én sem vagyok egy gazdag ember de amit a meccoi nyújt ezért a pénzért elgondolkoztató. És ez nem egy gyári automata láncólajzó hanem csináld magad mozgalom, ami a ti esetetekben előreváló megoldás, lehet spórolni sokk mindenen. A technikai háttér említésre méltó hiszen egy csip vezérelt olajazó illetve mechanikusan és szoftveresen is beállítható csodálatos szerkezet. Nem bántam meg a beszerzését és beszerelését. mindenkinek ajánlom.
Simán csak önigazolásból írjuk!

Nem azt mondjuk, hogy jobb, csak azt, hogy más! Épp ezért nem is összehasonlítható! (T'od: Trabi vs Ferrari)
Épp ezért kértek többen is, hogy ne azt írd, hogy ugyanaz a két rendszer (ezzel kb lehülyézve a gyári rendszert használókat), mert azért ez több, mint csúsztatás :-)
Hát igen. Leejtetted a dobozt, feltételezem üresen, és egyből eltört.
Én megpakolva ráfektettem a komplett motort, és a doboz a helyén maradt, és esztétikai sérüléseken kívül semmi baja nem esett. Még a zárja sem tört el.
Most jöhetnél, hogy igen, de az én dobozomra a fényezett feltét annyi, mint egy új doboz neked, de nekem nem ez a szempont. Ha akkor és ott a doboz használhatatlanná válik, vagy csak nem marad fenn a motoron, nagy bajban lettem volna. De nem.
Egy méregdrága kappa volt.
De komolyan mondom:-))

Olyanok vagytok, mint az olajozó cég képvidelői:-)))
Miért kell ennyire védeni? Kaptok valami jutalékot?

Vagy csak alapban szálka lett a szembe, hogy meg lehet oldani 1/5-od áron haverilag, vagy 1/10-ed bolti áron?

Mert itt egy olajzó....ez jelenleg 39990ft.
Itt sincs semmi elektornika, ergo Én úgy tudom ezt elképzelni - mivel élőben nem láttam - hogy az egyik cső rámegy a vákkumra....vagyis minél jobban szív a vas (sebesség, fordulatszám) több olaj megy lefelé.....meg gondolom van valami állítási rész.
No most ugyan ezt csináljuk mi is, csak indulás előtt.
És ha nem? Akkor mi van? láncspray se megy a motorra minden indulás előtt.
Szóval Én most is azt mondom: EGY A LÉGYEG - és ezen múlik az élettartalom: LEGYEN KENÉS!

Az egész fórumban a lényeg - ami számomra is hasznos volt:
hogy HOVA ÉRDEMES VEZETI az olajozást.....láncra, első vagy hátsó lánckerékre.

Azt se mondtam senkinek, hogy SZAR a gyári olajzó.......
Ha lenne rá kess biza megvenném azt a 76.000-rest, mert azt menet közben is tudom vezérelni.
DE NINCS:-) KELL a lééé pelenkára:-)


Szóval nyugalom már srácok, mert még a végén valaki felhúzza magát:-) és az árt a szívnek:-)
De ez már vicc, hogy mennyire odavagytok a gyári cucctól:-)))
Biztos a jutalék:-)) Másra nem tudok gondolni:-))))
JA!

Erik eldobta a linket......
Vettem Én is egyet......szóval hamarosan elektromos lesz a csap.


Akinek kell az figyelje ezt az eladót a vaterán:
http://auto-motor.vatera.hu/al...


2500ft-al olcsóbb (majd 50%) mint a webshopokban
Miért?

Tényleg annyi, kérdezd meg a többieket, akik eddig megszokták a GS-el a normális 70-120-as tempómat.....
Mindengyik sír, hogy miért nem bírok most is annyival menni.-)))))

Amúgy egy szóval nem mondtam, hogy NINCS JOBB MEGOLDÁS.
Elismerem, hogy valamivel többet tud a gyári cucc (ha már csak az esztétikai kivitelezésre gondolok rögtön), de szerintem csak annyival, amennyit nekem megér inkább a manualitás.



A dobozokkal pedig nem ZÁR gond volt, hanem a balfaszságom:-)))
A felső dobozt azt átvétel után 20 másodperccel leejtettem és letört az alsó körmös rész.....
Ezt kellett megbügykölnöm......de ezt is megcsináltam 3 csavar, egy darabka lemez, egy fogó, egy kis fekete spray által:-)
Sziasztok!

'91 es 250-es bandithoz tudna valaki kapcsolás rajzot adni?

Előre is köszönöm!

ÜDv: András
Ez melyik is?
Nem vagyok döntőbíró, így nem is akarok beleszólni a dobozos dolgotokba.
Csak annyit tudok tapasztalatból megjegyezni, hogy volt olcsó dobozom.
De egy biztos.
Többet nem lesz!
Zörgött, csörgött, nyiklett, nyaklott, izgett, mozgott, és ráadásul olyan vékony volt, mint egy tejfölös doboz!
De elvakított az olcsósága, és beleugrottam.

Most egy jobb darab van, SHAD.
Nem csúcskategória, de össze sem lehet hasonlítani a kettőt.
A nyomásnak itt nincs jelentősége a szivattyú belseje egyébként műanyag amiben egy fém vasmag rezeg amikor az egyik irányba megy akkor nyomja a vizet, amikor a másik irányba megy akkor egy fém golyó működik visszacsapó szelepként. Kettő darab 3x2.-es "o" gyűrű van benne ami nem olajálló, ezt kell kicserélni olajállóra kb. 5 perces munka és 100 Ft. költség.
Blue:
Tisztában vagyok azzal hogy a Te megoldásaidnál nem létezik jobb.
Ha jól emlékszem voltak a dobozaiddal zár gondok.
Igaz én a drága Kappa-t használom és olyan igénybevételek mellett amit sok banditos nem mondhat el de semmilyen gondom nem volt vele.
Meggyőződésem hogy ha minden költséget figyelembe veszünk akkor nem olcsóbb annyival. Sőt.

Egyébként az átlag 140-el járok vele megjegyzésed mosolyogtató.
Ja, és így természetesen elkerültem azt, hogy túl sok olaj menjen rá, vagy ne adj isten, oda is menjen, ahová nem kellett volna, pl. a gumira!
A DL-en én is a hátsó lánckerékre vezettem az olajat, mert úgy van ahogy mondod, oda tuti rákerült akár fújt a szél, akár mozgott a lánc, és az önterülő Stihl láncfűrész olaj pedig tette a dolgát, és terült!
Pontosan oda ahová kellett a láncon!
Amúgy én nem mindíg csepegtettem az olajat rá!
Ha úgy láttam, kéne rá egy kicsi, akkor rányitottam, és mentem vele egy kört aktívabb csepegéssel!
Mikor már úgy ítéltem meg, hogy elég rá, akkor meg elzártam, ilyen egyszerű volt.
Még mielőtt nagyon belemennétek az összehasonlításba, annyit ne felejtsetek, hogy mivel az egyéni preferenciák erősen szubjektívek, ezért az almát akarjátok hasonlítani a citromhoz. Mindkettő gyümölcs, csak mást nyújt.

Nem vagyok a "sufni-tuning" ellenzője, sőt magam is sok olyan projektet csináltam már akár a konyhaasztalon is, amit mások kivitelezhetetlennek tartottak. Ezért azt általánosan tanácsolom, hogy felesleges feltalálni a melegvizet. Ha már szóba kerül a szivattyú, a vizes üzem, a cseppszám meghatározás (pontosan), akkor a házi megoldás BIZTOSAN drágább lesz, mint a készen kapható programozható McCoi. Amíg csak ejtőtartályos kb-ra meghatározott "csaklegyenolajosalánc" megoldás kell, addig Devil megoldása jó, további extrák beépítésének igénye már gazdaságosabbá teszi a McCoi-t.
Na azért ekkor lámaságot nem mondj már:-)))

A ferrari sokkal alacsonyabb, és szélesebb a gumi is rajta:-))
és ráadásul TŰZPIROS:-)))




Nem ez kb úgy tudnám megfogalmazni, mint az OBIS dobozok, meg a KAPPA.....
Funkciója ugyan az (szállítani tudsz vele) csak az egyik 5000ft a másik meg 50000ft....
Amikor ez kb 2 éve téma volt akkor páran jöttek itt a deformációval.
Nekem azóta is megvannak a dobozaim, egyik se esett le.


Jöttök itt az élettartalommal....
Természetesen nincs még ÉLŐ tapasztalat, de mit csináltok ha ezzel is elmegy annyit a lánc? eret vágtok?
Esély Petyának van fent lassan 1 éve.....De Ő se ment még annyit.
És bizony lehetséges:-)) Hiszen a lényeg, hogy olajos legyen a lánc, de ragadjon meg....stb.
A ti olajzotók "többet tud", mert nem kell állítgatni. ENNYI......
de erre írtam hogy azért a 20-30.000-res pluszért (ami már egy láncszett majdnem) Én szívesen állítgatom:-)
Vagyis Én már most nyertem rajta egy láncszetett, és nem kell várni vele 70000km-ert:-)
(legalábbis tavaly a szetett valami 32135ft-ért vettem)
http://www.akmt.hu/bluebandit....
(2009.05.09-es bejegyzés)

Amivel egyetértek EGYEDÜL! hogy lehetséges hogy a lánckerékre vezetés JOBB megoldás, mert esetemben benne van a rizikófaktorba, hogy nem minden csepp éri el a láncot - hiszen van közte 2-3cm
Ergo egy nagyobb széllőkés ellökheti a cseppet....így az nem a láncra esik, hanem a lánc szélére ami ugye már nem olajoz célszerűen.
De ugye mint írtam még azért TESZTidőszak van....




Bár egy ilyen trabi:-))))
Szerintem meg azzal nyitod a kerülőjét amit írnak is......
Vagyis ha nincs 12v, akkor manuálisan tudod nyitni-zárni, ergo az NEM a szabályzó
Csatlakozom.....


Nálunk a bandában sokan használnak nagy 40-45L-es LUFTY dobozt....és nincs vele semmi gond.
Nekem is régi OBI-s dobozaim vannak oldalt, és az átlagos tempóm 140.....
És ezekhez FÉM a platni, nem erősített gagyi műanyag
Itt kutakodj.....

http://www.akmt.hu/sufnituning...


De emlékeim szerint a platnihoz készült, hiszen a felfogatási pontok szükségesek hozzá, és ugye az elhelyezkedés is.
Anno a GS500-hoz megcsináltuk, és majd utána ment fel a platni....
Nem is tudtam kinyitni az ülészárat, mert pont elé került:-)))
Így a Banditnál ELSŐ volt a dobozok beszerzése.......és utána lehetett szabni-varrni:-)
Azok a szivattyúk kávéfőzőhöz vannak. min 10bar nyomást produkálnak vízzel. Azért olyan szivattyút nézzetek ami bírja az olajat.

Ha nektek sikerül találni szívesen veszem az infót.