lehet újabb klub, de mondjuk már van 2( pl.bandit.hu is)
(logónál nem a motorból indulnék ki, akkor már inkább a klubra jellemző dologból, amit csinálni akarsz)
Az előbb csak annyit volt időm írni, amit írtam, most fojtatom!
Szal a fejidomból csak azért indultam ki, mert anno, mikor létrehoztam a V-Strom clubot, mivel az volt a motorra a legjellemzőbb, így azt emeltük ki, de mint írtam, igazad van, arra nem figyeltem, hogy itt ugye minden évjárat más más idomos, és van naked is, a DL-en pedig akár ezres, akár hat ötvenes, ugyan olyan fejidom volt, és ugye naked meg nem is létezett belőle!
Akkor van javaslatod arra, mit lehetne kiemelni, amelyik minden Banditon (650, 1200, 1250, naked, S) egyező, mondjuk az indexen kívül?
Igen, jó lenne egy Bandit klubot létrehozni, a motorozzon volt is ilyen irányú nekibuzdulás, de lehet régebben itt is.
Ezt szeretném megvalósítani, nem csak tervezgetni, és ugye, valahogy el kell kezdeni!
Mindenkitől szívesen fogadok 5leteket, javaslatokat!
Sziasztok, boldog tulajdonosa vagyok egy 2003-as 600-as fejidomos banditának. Totál meg vagyok vele elégedve, csak jó lenne egy morgósabb kipufogó a gyári helyett. De nem olyanra gondolok, amitől mindenki szidja az anyámat a lakotelepen, csak hogy ha már 600-as, legyen dögös is a hangja. Tudtok ajánlani valamit?
A "leányvállaltunknak" (Az AKMT a fő név) ez az emblémája......
Legalábbis a 2011-es pólókon már ez lesz....
A régien csak így volt....
Szerintem a Banditnál nem érdemes így belemenni a fejidomba, hiszen K4-k5-k6-k7-k8-K9 közt vannak változások.....nem is kevés.
Én a mai napig a régi "macskaszemes" banditban vagyok szerelmes.
Szerintem annak a legjobb a fejidoma.
Az új pedig? Nekem totál nem jön be.
De ugye ha bandázni akarsz akkor gondolnod kell(ene) a NAKED-esekre is:-) Nekik ez a "logo" nem sokat mond.
Most már csak ara lennék kíváncsiak menyibe is kerül bele az elektronika összességében az egész beruházás mert arról még nem eset szó. Megéri e vagy marad a benya!
Köszi a tippeket, de ezeken már túlvagyok (tank "tiszta", a tanksapkán lévő pici lyuk nincs eltömődve).
Egyenlőre úgy néz ki a szűrő a hiba forrása (pedig teljesen új, most lett cserélve benzincsővel együtt, kb.40km-t mentem vele), tegnap újra csere és egyenlőre jónak tűnik már amennyit késő este próbáltuk,de most szemmel láthatóan megy a szűrőbe a benzin.Az igazi próba a reggeli eső miatt elmaradt.Nagyon remélem, hogy jó lesz mert ha nem .... .
Kiiktatni nem szeretném a szűrőt, mert a tank belseje nem a legszebb.
Lehet, hogy hülyeség amit írok, de a régi motorok tanksapkáján volt egy kis lyuk, amin keresztül kapott levegőt a tank, vagyis a benzin ki tudott folyni. Feltételezem, hogy ez a nyílás a mai motorok zárható tanksapkáján is rajta van valahol. Nézd meg, nem tömődött-e el.
Sziasztok!
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Problémám, hogy kb. 3km utánn elfogy az üzemanyagom (a benzinszűrőben egy csepp sem marad) és nem is folyik utánna, hiába állítom a benzincsapot ide-oda. Aztán gondol 1-et és újra telefolyik a szűrő (van amikor 1/2 óra utánn, de van amikor hosszabb idő). Tegnap levettük a tankot és simán letudtuk engedni a benzint, a benzincsapot megnéztük minden állásban úgy működik ahogy elvileg kellene, összeraktuk benzin folyik, kipróbáltuk működik gondoltam hála minden OK. Erre ma reggel elindulok és a probléma megint .... üzemanyag elfogy és nem folyik utánna.
Ha valakinek van ötlete mi lehet a gond szóljon legyenszíves, előre is köszi .
Sziasztok !
Lenne egy-két eladóvá vált alaktrészem ha valakit érdekelne.
- GSXR szívó oldali csonkok. 5000HUF/db hibátlan 10000km-t futott motorról.
- GSXR -ből termosztár és hőgomba.
- 1200-es 2002-es GSF1200 henger 4 db dugóval gyűrűstől. 40000HUF kompletten./nincs meg sülve, tartalékba volt./
- GSF 1200 hidraulikus kuplung 10000HUF
- Hayabusa 2000-es ből származó hátsó lengőkar tengellyel gyári lánccal tehát néhány ezret futott. 50000HUF
Képek kérésre
Igen elgondolkoztató aki sokat megy annak megéri e beruházni. Elsősorban engem a teljesítmény növekedése nem is érdekel inkább az olcsóbb üzemeltetés a lényeges szempont mivel én nem keveset motorozok évente!
Hát Én pl 26ezret, ezért lennék kíváncsi rá! Hátha megérné és még a moci se lenne rosszabb. Gondolom a Gyurinak is ezért szúrt szemet,mert Ő is ennyit megy.
Biztos, hogy nem 10LE.
Mikor megjelentek az első cikkek az 1250-ről több újság is mérette, és gyári állapotban mértek 105-107LE-t főtengelyen a megadott 97-el szemben.
Az én motoromból Raptor dobbal a Prop-Tech 113LE-t hozott ki keréken mérve. Az testvérek között is ~125-130LE főtengelyen.
Az előző hsz-ban a 650 akra dobbal ~87LE.
És akkor még a nyomaték különbségről nem is beszéltünk.
(logónál nem a motorból indulnék ki, akkor már inkább a klubra jellemző dologból, amit csinálni akarsz)