A kérdés nem ez szerintem. Hanem az hogy utassal dobozokkal 6.ban 120-nál az érdi emelkedőn vissza kell-e kapcsolni egy gyorsabb előzéshez?
A körforgalmakat melyik fokozatban "viszi" a motor? stb...
A tévedés jogát fenntartva:
A LE a végsebességnél érdekes. A nyomaték meg az alsóbb fordulat tartományban.
A kérdés hogy hol szereted hajtani a gépet hogy hogyan pakolod meg. Ha szereted pörgetni a gépet vedd a 650-est.
2500-től a nagybandit már tól rendesen. A kicsi egy kicsit arrébb éled
valaki tudna nekem segíteni hogy milyen hosszú a 1250 Naked
mert csináltam neki egy kis kuckót szerintem befér de azért még is mennyi marad el a faltól? köszi
A 160 utazóban szerintem nagyon sok. Múlt héten próbálgattam, szerintem 130 a kényelmes, a felett már nagyon ellen kell tartani fejjel, felsőtesttel. Lehet úgy is, de hosszú távon már nagyon fárasztó.
Nekem 205 volt a vége a vasnak.
A körforgalmakat melyik fokozatban "viszi" a motor? stb...
A LE a végsebességnél érdekes. A nyomaték meg az alsóbb fordulat tartományban.
A kérdés hogy hol szereted hajtani a gépet hogy hogyan pakolod meg. Ha szereted pörgetni a gépet vedd a 650-est.
2500-től a nagybandit már tól rendesen. A kicsi egy kicsit arrébb éled
mert csináltam neki egy kis kuckót szerintem befér de azért még is mennyi marad el a faltól? köszi
Ilyen.
Remélem még az aranylakodalmamon is motorozhatok!
Így 25 év után templomban is!
Nekem 205 volt a vége a vasnak.
Legtöbb 7,8 210-230-al
Természetesen a paphoz!