Halihó
Bridgestone Battlax BT-002 Racing gumák eladók
1. 120/70-17 Street Medium 10.000.-
2. 190/55-17 Pro Type3 Medium 15.000.-
3. 190/55-17 Type2 Hard 20.000.-
Párban: 22.000.- vagy 27.000.-
Egyben: 36.000.-
Szia!
Köszönöm, de tegnap délután hívtak, elvileg pénteken átveszem a sráctól, karcmentes gyári dob, úgy néz ki megoldódott a problémám!
Ha sajnos valamimiatt még sem jönne össze a bolt, akkor írok Neked!
Köszönöm még1X!
Igen,és az a gáz,hogy elveszti a szépségét az egész.
A mostani 650-esre felülök megnyomom a gombot és go!
Normálisan szervízelem,nincs vele semmi baj.2 éve vettem azóta
csak a kötelező szervíz,meg most a gumi,ennyi...
Az szép.Na akkor kifogtad,de rendesen.Ez kb olyan,mint ,amikor megvettem az első robogómat 80 ért.Élből főtengelyt kellett cserélni meg kipuffot is, szépen lassan 2 év alatt ráköltöttem a végére vagy 80 ezret még és eladtam 45ér .Bár elég jól kiismertem és sok hibát ki tudtam javítani rajta.Hengercsere ment 10 perc alatt :).DE egy komolyan mociba már nem nyúlnék bele...
Hát ez 2005-ben volt,és olyan 150eFt-ba állt meg.
Utánna nem is jártam vele,inkább eladtam.
Valahogy nem bíztam már benne,mert ha megint szarba hagy
akkor még 150...
Persze ki lehet fogni tutti állapotút is,csak nagyon nagyon ritka!
Ez mind belpiacos,nincs mese!
Sziasztok!
Kis vagyis óriási segítségre lenne szükségem. A kérdésem az lenne, hogyan lehet levenni a lendkereket vagyis van-e valami spéci technikája a dolognak, mert sehogyan, semmilyen lehúzó segítségével nem jön le .
Ja és a mostanában sokat emlegetett 400-as banditról van szó, előre is köszi .
Azt azért hozzátenném, hogy bármelyik használtmotor lutri. Nekem a banditomon a legkomolyabb szerviz egy szelepállítás volt eddig. Mondjuk most lesz egy generátor javítás/csere, mert úgy tűnik, bemondta az unalmast. Ez a 4-ik éve nálam. Ezen kívül csak olaj, és gyertyacsere volt. Én is szeretnék nagyobbat, de fősulisként ennél nagyobbat nem engedhetek meg magamnak, ilyen biztosítási díjak mellett... Viszont a 250-400 közül én is a 400-at ajánlanám.
Annak idején két szerelőt kérdeztem, az első mondatuk mindkettejüknek az volt, hogy a 250-eseket kerüljem. De néha én is érzem, hogy pár előzésben még elkelne pár lóerő. Plusz egy erősebb gépet kevésbé terhel meg ugyanaz a gyorsítás, vagy tempótartás. Főleg ha utassal, vagy nagy csomaggal vagy.
4a2-be szeretném átalakítani a a motorom
azonban a nagy sztender útban lesz de én szeretném fent hagyni
látott már valaki átalakítottat?
illetve az összekötő cső egy y lesz?
vagy 2az1 be 2x?
Én sem vagyok tök hülye a motorokhoz,mégis belenyúltam
csúnyán!Faszául nézett ki,új fékbetétek,új lánc-láckerék,
friss olaj,szűrők,teló olaj,szimering,stb...
A bejáróban alapjáraton beleesett az egyik szelep!
Minusz nagyonsokezerforint....
Mondok jobbat. A kisbanditok híresek arról, hogy 10 fok alatt nem lehet beindítani őket. Úgyhogy télen menj motort venni. Amelyik beindul, abból alkudd le a felét
Hát ezek nem jó hírek,tényleg nem.Bár sajnos az önfejűség és a céltudatosság határán szoktam mozogni,ha valamit eltervezek :)
Tegnap azért megnézegettem neten a 600as használt Banditokat, 2×-2,5× annyi,mint egy 250es.És úgye ,akkor még ott is benyalhatok egy csúnya hibát.Nem tudom,mindenesetre majd úgyis viszem a mocim szervizbe rákérdezek a szerelőnél is ,vannak kapcsolatai.Kiváncsi vagyok ő mit gondol erről.Bár ő is azt mond ,amit akar...
Sziasztok!
Félig-meddig off is a dolog meg nem is, amivel zavarom a kedves fórumozó motoros társakat.
Van nekem egy 87-es gsx-r400-as motorom, amiről olvastam pár helyen, hogy sok alkatrészében megegyezik, vagy használható rá a suzuki banditok alkatrészei. ?
Első fékmunkahengerre lenne szükségem, mert igen csak gyensgusjka és mint gsx-r400-as elég nehéz sőt szinte lehetetlen hozzá alkatrészt találni.
Szóval bocsi, ha hülyeséget írtam volna, de ha tudtok segíteni szívesen várom. Vagy az esetleges más ötleteket a probléma orvoslására.
Előre is köszi a válaszokat, tippeket, segítséget.
Sziasztok!
Napi szinten egy Simsonnal járok, ebben nincs japán cucc, nem is mondanám hálásnak, pedig 3 éve csavarig megújult.
NYilván elmehetsz pár évet, ha évi 3000 körül mész, meg szerencséd is lehet, de mindenz nem valószínű. A legújabbak is 14 évesek. Olvasom a bandit fórumokat 5 éve, két-három srác volt, akinek a 250 hajéandó volt működni sok kilométer után is folyamatosan. A többiek folyamatosan alkatrészt vadásztak- többnyire sikertelenül-, vagy a "miért nem megy a motorom" topicokba váltottak bérletet.
Az etz ,tz,mz ,simson ,csak akkor hálás,ha teleszórod japán cuccokkal,szerintem.Én örülök,hogy ilyen segítőkészek vagytok és óva intetek a 250/400as gépektől,de nagyobbat nem engedhetek meg magamnak sajnos.Szerintem azért ,ha nem vagyok teljesen hülye(márpedig nem) ,akkor ki lehet fogni 1 olyan gépet,ami viszonylag jó állapotban van és nem kell 1 kilónál többet rá költeni és elmegy pár évet
Bridgestone Battlax BT-002 Racing gumák eladók
1. 120/70-17 Street Medium 10.000.-
2. 190/55-17 Pro Type3 Medium 15.000.-
3. 190/55-17 Type2 Hard 20.000.-
Párban: 22.000.- vagy 27.000.-
Egyben: 36.000.-