Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk ezt én is megtapasztaltam,pedig az csak egy 50es dio volt :)
Ha választani kéne, hogy 250es bandit, vagy 250-es ETZ, az utóbbit választanám. Pedig rühellem tiszta szívemből a kétütemet. A 250-es sornégy nem más, mint pénznyelő. És ne hidd, hogy annyival olcsóbb. Arra 40 egy garnitúra gumi, az 1200-re 50. Egy láncszett 27 a kicsire, 35 a nagyra(kb). Fékek detto. Fogyasztásban a 600 a legnyerőbb, értelmes országúti tempót feltételezve.(4-4,5L), ennél a 250 minidg többet eszik.
250/400ccm-es gépről Én is csak lebeszélni tudlak.
Nekem is volt egy 400-as banditom,a vételár felét még ráköltöttem,
és olcsóbban adtam el mint ahogy vettem!Ja,és összesen
800kilómétert mentem vele!
nem leszólásképp írta szerintem senki hanem inkább tapasztalatból.....ha olyan gépet veszel amire csak a pénzt költöd mert mindig meghal valami nem sok örömöd lesz a motorozásban......ha már ilyen öreg akkor talán egy nagyobb ccm-es gépet kéne nézni, azok talán tovább bírják és ugyanannyiba kerülnek.....
A piszkos anyagilag, így már értem. Én sem voltam túlzottan eleresztve ezért vettem egy 12 éves gépet, de szerencsére nincs vele gondom, eltekintve hogy már cseréltem rajta fékeket, láncszettet, gumit
Tegnap a Csorba tónál voltunk.
Az is nagyon szép hely!
Zakopane a múlt 7végén volt meg.
Sajna hazafelé 120 km-t viharban jöttünk, be is nyaltam egy nagy kátyút, a motor már a Miskolci Suzukiban van görgőztetni!
pár gépre tettek ilyet, de mivel gyakorlatilag tök szabadon van legalább 1000km-ként mosni és fújni kellett mert nagyon hamar leszáradt és iszonyúan koszos lett.......és ugye az olajos szűrők ha kiszáradnak abban a pillanatban az addig megfogott koszt is hirtelen beengedik és az olyan mintha csiszolpapírral dörzsölgetnéd a motor belsejét.......
iden tuti meg nem kell
gumi sporolos üzemmodban vagyok
Tudod ez nálam úgy üzemel,hogy 3 éve motorozom,de most csak egy robogóm van és leteszem nagymotorra a jogsit,mivel szeretnék nagymotort.Én is elmúltam 30 éves,de csak egy használt 250est tudok megvenni/fenntartani.És a suzuki bandit meg a yamaha zeal az,ami tetszik és számomra elérhető
Azért köszönöm a válaszokat skacok
Azért ezt a féle szűrőt igen gyakran és alaposan kell tisztítani.......
köszi a tippet.
Teljesen igaz. Nem is értem emberek miért erőltetik ezeket a 250 vagy 400-as gépeket. Én soha életemben nem motoroztam, idén kezdtem el 34 éves fejjel, de rögtön 600-t vettem. Eddig 6000km-t mentem vele, de már néha vakarom a fejem, hogy miért nem 1200-t választottam, mert kevés a nyomaték.
Igaz 10 évvel ezelőtt lehet a 400 is sok lett volna, de hát öregszünk az ember már megfontoltabb
Szia,

Nekem is ilyen vasam van, és hasonló körülmények között használom. 40.000 van benne és még a gyári betétek virítanak. Megvettem az ujjakat, de még mindíg sok kilométer van bennük. Teljesen használat és vezetés stílus függő....
"Annó én is 400-ast akartam, de hamar/könnyen lebeszéltek róla."


és milyen jól tették!
"némelyikben azért van 50-60-70ezer kilométer"

Némelyikre felszerelt órában van 50-60-70ezer kilométer.
Aztán hogy a motorban mennyi van, azt a jóisten se tudja. Ezek Japánban széthajtott/levetett motorok, amelyeket konténerszámra hoznak ide, és a használható alkatrészekből összeraknak egy "hibridet". Aztán itt is gyakran gazdát cserél.
Egy 250-es vagy 400-as Bandita mindig lutri, és a sokadik gazdája leszel.
Ha jót akarsz akkor legalább 600-ast vegyél. Na azzal is lehet szívni, de kisebb rá az esély.
Én 250-es/ 400-ast semennyiért nem vennék.
Annó én is 400-ast akartam, de hamar/könnyen lebeszéltek róla.
Z6-ból 1300km alatt fogyott kb ennyi a kopásjelzőig. Utassal nagybandin
Nézegetem a 250es Banditokat(91-93),némelyikben azért van 50-60-70ezer kilométer.Ez mennyire problémás egy ilyen mocinál.Vagy nem lehet általánosítani és ez csakis attól függ,hogy mennyire volt hajtva és szervizelve?
http://www.biker-world.hu/kate...Üzemanyagrendszer&p0=Benzincsap javitó klt.&szint=4&parent_cat_id=1465&cat_name=1999 (GV75A)&hivo_cat_id=32&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=32&path_marka=Suzuki&p
ath_tipus=GSF 1200N Bandit&path_evjarat=1999 (GV75A)

11 rongy, ingyen van
Biker-world.hu , szerintem.
Míg fenn voltak a K&N szűrőim, én nem tudtam civilizáltan megoldani, valami mindig lucskos lett a végén... Esetleg próbálkozz ezzel
Szükségem lenne 4 db karburátor-úszóház tömítésre '99-es nagybandihoz. Tud valaki gyorsabb beszerzési forrást, mint a márkakereskedésnél történő rendelés esetén a 1,5-2 hét?
Hát én is így gondoltam,úgyhogy új guma lesz...
Csak az a túra költségébe nem volt belekalkulálva
hy evribady

kerdesem volna,hatha tud valaki vmi jo 5letet
sportlegszürö miatt nem tudom hova vezetni a kartergazt.ki hogyan oldotta meg?köszi
persze, hogy csuklófüggő, de ha bekajálna 10 litert, akkor azt már megette valami. pl a fene. :-)
az enyém éves átlagban 5.3 at evett. az sztem korrekt.
Sziasztok

Kérdésem lenne 250es bandittal kapcsolatban.Nem sokat tudok róla.Jelenleg kis motorom van, amit már évek óta használok,de 1-2 hónapon belül váltok nagyra és megtetszett ez a modell.Alkatrész árakról már úgy ahogy informálódtam,viszont a fogyasztásról tök eltérő dolgokat olvastam.Van,ahol 5-6 litert írnak van ,ahol meg 10-12ig is felszalad.Most mi az igazság?Vagy ez esetleg kézfüggő?:)Illetve mi az,amire érdemes figyelni vásárláskor,vannak-e jellegzetes típushibák?

Előre is köszönöm a segítséget