Azért akad, mint írtam a PR2 tesztgyőztes plusz holtversenyben a Pirelli Angel ST, amiről még itt ma nem esett szó.
A michelin-nek 63,8 %-a maradt meg 4500km után az 1,6mm-es minimális mélységig, a pirellinek pedig 64,4%. Ezekből talán lehet következtetni a várható élettartamukra, bár én úgy tapasztaltam, mintha a vége felé utolsó 2mm hamarabb eltűnne a mintáknak.
A Metzeler Z6 interact-ot is dícsérték régebben azt hiszem ebben a fórumban is, mégis az utolsó előtti helyen végzett. Ezek után kérdéses, hogy a Z8 milyenre sikerül.
Amúgy nézegetem sűrűn a gumist, vanak ott arcok, akik euro árfolyam fuggényében 58-61 között hozzák szettben. Ahogy néztem, a RA is 55 körül áll meg, ennek tükrében nem olyan drága.
Hali!
Én is ott voltam, de nekem nem mondták a TPS-t!
Pedig azon nem múlott volna!
Na majd valahol valamikor megnézetem!
Akkor ez most így el let egy csöppet cseszve?
Vagy mi van ilyenkor?
Én még szeretnék vele, csak nem találok a neten méretben jót. Nekem jó volt, nem teszteltem a tudását, egyszerün csak -paraszt motorosként- mentem vele aztán kész.
ez igy a 22-es csapdaja. tehat nincs tokeletes turagumi 1250-esre.
en meg nem tudok venni hasznaltan jo allapotut, mert a virsli 160-asbol nehez ilyet kifogni.
Pont az avon volt az amit fentebb említettem. Utolsó is lett. Ezek nem kezdő pilóták voltak, de senki nem akartazzal a motorral menni, amelyiken az a gumi volt.
Azért az 1250-en nem ilyen egyszerű a helyzet. Sztem kevés olyan gumit kapsz, ami biztosan tapad, és nem kopik el 5-ezer alatt. Nekem a gyári dunlop 5e-nél simára kopott, majd egy conit következett, amely kb 6e-t bírt. Ami 10-15e-t elmegy az kemény és csúszós sajnos.
A tesztben is szerepel, olyan gumi amelyiknek 70% maradt a 4500 után, de mikor leesett az eső és hideg is volt egyik tesztelő sem akart ráülni arra motorra.
Én 7500-nál raktam fel hátra Avon Azzarot új állapotban 7mm profilmélységgel. Most 23e van a motorban és 2mm jelenleg. Igaz, hidegen vigyázni kell vele, de ár-érték arányban szerintem verhetetlen. 24.900 volt.
A roadsmarton 4500km után maradt nekik elől 4mm, hátul 4,2mm minta mélység. Viszont pont ekkora veszítette el szerintük az összes újkori jó tulajdonságát, ezért csúszott majdnem a lista végére.
A michelin-nek 63,8 %-a maradt meg 4500km után az 1,6mm-es minimális mélységig, a pirellinek pedig 64,4%. Ezekből talán lehet következtetni a várható élettartamukra, bár én úgy tapasztaltam, mintha a vége felé utolsó 2mm hamarabb eltűnne a mintáknak.
esetleg majd az uj metzeler z8.
Összedobálják, hiszen csak eladásra megy!
Én is ott voltam, de nekem nem mondták a TPS-t!
Pedig azon nem múlott volna!
Na majd valahol valamikor megnézetem!
Akkor ez most így el let egy csöppet cseszve?
Vagy mi van ilyenkor?
Mail ment.
en meg nem tudok venni hasznaltan jo allapotut, mert a virsli 160-asbol nehez ilyet kifogni.
A tesztben is szerepel, olyan gumi amelyiknek 70% maradt a 4500 után, de mikor leesett az eső és hideg is volt egyik tesztelő sem akart ráülni arra motorra.