Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én minden szerviz után ezt érzem. A 24.000es kiváltképp. Ott volt ugye szelephézag is. Bár nem tudom mennyit kellett állítani rajta, de nagyon hatásos volt.
Hali!
Akkor most beszéljünk az injektorszinkronról!
Tegnapelőtt voltam 12.000 km-es szervizen és megcsináltattam ezt is!
Nem gondoltam, hogy ekkora különbséget fogok tapasztalni!
Hirtelen lett egy új motorom!
Pláne, ha hozzáadom a Motul 5100 jótékony hatását a váltóra!
Úgy vélem, hogy nem fog belekerülni többet Actevo!
Leginkább nekem is azért kellett, mert 10-ből 9x húztam volna hetedikbe!
Mint már írtam Ridernek, én ahhoz hasonlítom amim a DL-emen volt anno, és ahhoz igen is lassú!
Persze, hogy relatív!
Én ahhoz hasonlítom, ami nekem anno a DL-en volt!
Ahhoz képest nagyon lassú!
És én hajlandó vagyok elhinni, hogy másnak akár az ugyan olyan is rendesen műxik, amilyen az enyémen van!
A városban azzal szeretnék majd egyszer. Addig marad a Simson
Nem úgy van az Az olajkályha csak 5 gangos, és jóval rövidebb az 5. mint nektek a 6. Pont 3600-ot forog 100-nál.
Attól én szoktam jókat gyorsulni hébe hóba amíg elérem az utazót, de után már nem sűrűn táncolok a váltón. Nem 125-ös sportgép ez , megy nyomatékból
Ezzel a felfogással járhatnál akár egy nagyköbcentis robógóval is automata váltóval
(aztán ám nem megsértődni)
Persze persze , ezt a chopperesek szokták így kijelenteni.
Ha egy 40-70-el döcögő mozgó bólyát is 6.-ból előzöl, akkor te még nem gyorsultál soha egy igazán jót a motoroddal, illetve egyszer ahogy írtad, amikor visszaváltottál.
B.ver. A te géped biztos sokkal nyomatékosabb alacsony fordulaton, mint pl. az enyém. Vagy lehet, hogy az enyém csak250-es és véletlen elé írtak egy 1-est.
Mi? Kipörgött, egykerekeztél, vagy mindezt egyszerre?
Itt felénk nem olyan meredekek a szerpentinek. 5-4-3, bármelyik jó. Tudom, hogy elvileg befolyásolja a kanyarképességet az, h melyik fokozatban vagy, de én ennek a gyarkolati érzékeléséhez valószínűleg béna vagyok.
Jobban belegondolva: Tegnap mentem egyedül minden csomag nélkül gumicserére. Húztam neki egy szokásosat és igencsak meglepett.
Még szerpentinen se váltasz vissza?
akkor is nagyon jo dolog, kenyelmesebbe teszi a motorozast - nekem.
Hmm. Előzésnél én eddig egyszer váltottam vissza. Körforgóban is ritkán váltok 3 alá. Sokszor jó a 4, vagy az 5 is.
Prop-techéket már megtalálta valaki, hogy csináljanak olyat, ami ilyen jellegű adatokat is kijelez, de nem kaptak a lehetőségen.
Persze kell venni egy órát és beépíteni valahogyan az érzékelőjét.
Szevasztok.

Olyan részletesen ki lettek tárgyalva a fokozat kijelzők, hogy gondoltam megkérdezem , meg lehetne-e oldani, hogy a víz hőmérsékletét kijelezze a vizes Bandit?
Ja már látom a képen, hogy az utóbbi (ATRE).
Csabu, neked melyik fajta van? A DS (szerviz)csatis vagy az amit a fokozatérzékelő (GPS) és az ECU közé kell közbeiktatni?
Lassú vagy nem?
Szerintem is hasznos kütyü. A banditára anno csináltam, a mostanin meg már volt gipro mikor vettem. Hiányozna, ha nem lenne.
Sziasztok!
Ma eldőlt sajnos a bátyám 250es banditája és eltört a kuplungkar . Szóval sűgősen keresünk 1 kuplungkart ami jó a 250 es banditra!
msn / e-mail cím: isi-cross@hotmail.com
Telefon: +36 70 223 74 65
Nekem nagyon hiányzott a fokozatjelzés, rengetegszer akartam hetet rakni a motornak, de a legszarabb az volt, amikor városban jobbra kis ívben be akartam kanyarodni és 2 helyett 1 lett. Még száraz időben is rohadtul megfogta a motorfék, nedves vagy poros úton meg kész életveszély volt. Utáltam "vakon" vezetni, városban meg a tököm se számolgatja, éppen hol van a váltó. Amióta megvan, az egyik legfontosabb beruházásnak tartom a túradoboz után.
Pedig sokkal egyszerűbb rápillantani akár egy körforgalomba vagy kereszteződésbe behajtás előtt, vagy egy előzés előtt, mint számolgatni a fokozatokat visszaváltás közben, vagy következtetni a sebeség és fordulat arányából. Én legalábbis, ha 6.-ban begurultam a körforgalom felé régen, akkor számoltam vissza 5-4-3-2, hogy ha szabad a pálya 2-ben tudjak tovább haladni. Így azonban a figyelmem másra tud összpontosulni. Hidd el megkönnyíti az életed a cucc.
Szerintem kár egyáltalán fokozatkijelzőt venni . Valahogy nem látom az értelmét....