Én minden szerviz után ezt érzem. A 24.000es kiváltképp. Ott volt ugye szelephézag is. Bár nem tudom mennyit kellett állítani rajta, de nagyon hatásos volt.
Hali!
Akkor most beszéljünk az injektorszinkronról!
Tegnapelőtt voltam 12.000 km-es szervizen és megcsináltattam ezt is!
Nem gondoltam, hogy ekkora különbséget fogok tapasztalni!
Hirtelen lett egy új motorom!
Pláne, ha hozzáadom a Motul 5100 jótékony hatását a váltóra!
Úgy vélem, hogy nem fog belekerülni többet Actevo!
Persze, hogy relatív!
Én ahhoz hasonlítom, ami nekem anno a DL-en volt!
Ahhoz képest nagyon lassú!
És én hajlandó vagyok elhinni, hogy másnak akár az ugyan olyan is rendesen műxik, amilyen az enyémen van!
Nem úgy van az Az olajkályha csak 5 gangos, és jóval rövidebb az 5. mint nektek a 6. Pont 3600-ot forog 100-nál.
Attól én szoktam jókat gyorsulni hébe hóba amíg elérem az utazót, de után már nem sűrűn táncolok a váltón. Nem 125-ös sportgép ez , megy nyomatékból
Persze persze , ezt a chopperesek szokták így kijelenteni.
Ha egy 40-70-el döcögő mozgó bólyát is 6.-ból előzöl, akkor te még nem gyorsultál soha egy igazán jót a motoroddal, illetve egyszer ahogy írtad, amikor visszaváltottál.
B.ver. A te géped biztos sokkal nyomatékosabb alacsony fordulaton, mint pl. az enyém. Vagy lehet, hogy az enyém csak250-es és véletlen elé írtak egy 1-est.
Itt felénk nem olyan meredekek a szerpentinek. 5-4-3, bármelyik jó. Tudom, hogy elvileg befolyásolja a kanyarképességet az, h melyik fokozatban vagy, de én ennek a gyarkolati érzékeléséhez valószínűleg béna vagyok.
Olyan részletesen ki lettek tárgyalva a fokozat kijelzők, hogy gondoltam megkérdezem , meg lehetne-e oldani, hogy a víz hőmérsékletét kijelezze a vizes Bandit?
Sziasztok!
Ma eldőlt sajnos a bátyám 250es banditája és eltört a kuplungkar . Szóval sűgősen keresünk 1 kuplungkart ami jó a 250 es banditra!
msn / e-mail cím: isi-cross@hotmail.com
Telefon: +36 70 223 74 65
Nekem nagyon hiányzott a fokozatjelzés, rengetegszer akartam hetet rakni a motornak, de a legszarabb az volt, amikor városban jobbra kis ívben be akartam kanyarodni és 2 helyett 1 lett. Még száraz időben is rohadtul megfogta a motorfék, nedves vagy poros úton meg kész életveszély volt. Utáltam "vakon" vezetni, városban meg a tököm se számolgatja, éppen hol van a váltó. Amióta megvan, az egyik legfontosabb beruházásnak tartom a túradoboz után.
Pedig sokkal egyszerűbb rápillantani akár egy körforgalomba vagy kereszteződésbe behajtás előtt, vagy egy előzés előtt, mint számolgatni a fokozatokat visszaváltás közben, vagy következtetni a sebeség és fordulat arányából. Én legalábbis, ha 6.-ban begurultam a körforgalom felé régen, akkor számoltam vissza 5-4-3-2, hogy ha szabad a pálya 2-ben tudjak tovább haladni. Így azonban a figyelmem másra tud összpontosulni. Hidd el megkönnyíti az életed a cucc.
Akkor most beszéljünk az injektorszinkronról!
Tegnapelőtt voltam 12.000 km-es szervizen és megcsináltattam ezt is!
Nem gondoltam, hogy ekkora különbséget fogok tapasztalni!
Hirtelen lett egy új motorom!
Pláne, ha hozzáadom a Motul 5100 jótékony hatását a váltóra!
Úgy vélem, hogy nem fog belekerülni többet Actevo!
Én ahhoz hasonlítom, ami nekem anno a DL-en volt!
Ahhoz képest nagyon lassú!
És én hajlandó vagyok elhinni, hogy másnak akár az ugyan olyan is rendesen műxik, amilyen az enyémen van!
Attól én szoktam jókat gyorsulni hébe hóba amíg elérem az utazót, de után már nem sűrűn táncolok a váltón. Nem 125-ös sportgép ez , megy nyomatékból
(aztán ám nem megsértődni)
Ha egy 40-70-el döcögő mozgó bólyát is 6.-ból előzöl, akkor te még nem gyorsultál soha egy igazán jót a motoroddal, illetve egyszer ahogy írtad, amikor visszaváltottál.
B.ver. A te géped biztos sokkal nyomatékosabb alacsony fordulaton, mint pl. az enyém. Vagy lehet, hogy az enyém csak250-es és véletlen elé írtak egy 1-est.
Olyan részletesen ki lettek tárgyalva a fokozat kijelzők, hogy gondoltam megkérdezem , meg lehetne-e oldani, hogy a víz hőmérsékletét kijelezze a vizes Bandit?
Lassú vagy nem?
Ma eldőlt sajnos a bátyám 250es banditája és eltört a kuplungkar . Szóval sűgősen keresünk 1 kuplungkart ami jó a 250 es banditra!
msn / e-mail cím: isi-cross@hotmail.com
Telefon: +36 70 223 74 65