Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem úgy tűnik, hogy a DS típusú lassú, a másik meg nem (annyira) lassú. Akkor kár DS-t venni, mikor a másik sem drágább, és többet is tud.
Azt azért ne felejtsük el hogy a Proptech-esben és a Gipro-ban is 2 fajta van. ATERE-s v. nem ATRE-s. Ezeket a motor teljesen más csatlakozójára kell kötni. Nagyon könnyen előfordulhat hogy a lassulást maga a motor okozza.
Én a Gipro-val köszönöm jól elvagyok. Igaz ATRE-s.
Egyébként a gyakorlatban nem hiszem hogy számít az a késleltetés amit írsz.
6-ból kettőbe váltás. Ez egy intenzívebb fékezést is feltételez. Na ekkor én tuti hogy az utat nézem. Ha vészhelyzet van akkor nincs idő a kijelzőt sasolni. Ha meg van akkor a fékezés után lepillantva a késleltetés nem számít.
Ez a késik-nem késik dolog elég relatív. Lehet,hogy csak az egyének időérzékével van gond, de az is lehet, hogy mások az elvárások.
Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy valakinél lassabban reagál valami miatt. Viszont úgy érzem, hogy aki lassúnak találja az kételkedik abban, hogy másnál jól is működhet.
Ha normál gyorsításnál (kuplungot használva) váltok sebességet, még a kar kiengedésével sem végeztem már a megfelelő fokozatot írja ki. Ma este kipróbáltam hazafelé az itt olvasott módon is, 6-ból gyorsan visszafelé pakolva 2-ig, a kijelző úgy követte le, hogy 6-4-2-t írt ki késlekedés nélkül, a gyors váltás miatt az 5-öt és 3-at ki sem jelezte. Természetesen hamarabb értem él é a 2-t mint, hogy kiírta, de hát nem gondolatolvasót vettem, viszont szó sincs másodperces késésről.
nekem is ilyen kijelzom van, az atre-s es nem a ds verzio. nagy, jol lathato es sosem kesik. imadom.
Ez is klassz!
A Vándorét megnézném!
Nekem most ilyen van és teccik is!
Elfér mindenhol simán, a motor stabilabb! De ez csak az Én tapasztalatom! Egy biztos a széléig nem lehet ledönteni!
Vadász a Prop-techet két óra közötti részt kivágta és oda süllyesztette be, totál olyan mint a gyári. Nekem a Gipro saját ötletből egy kettes alumínium lemezre lett erősítve az alábbi módon:
Ok! Majd próbálkozok! Legközelebb, vagy még hamarabb!
Hali!
Lefeszítettem a jelet és a helyére ragasztottam fel a kijelző kétoldali ragasztójával! Nem fúrtam semmit és bármikor vissza lehet állítani az eredeti állapotot is!
meg szerencse, hogy lehet kapni... koszi!
Persze!
Bármelyik suzuki kereskedőnél megrendelheted,3800-ért!
Csak azért, mert fél 5-től fél 6-ig az Én motorom állt ott!
Majd legközelebb!
sracok, az elso sarvedon levo abs matricat lehet valahogy szerezni?
És mennyivel emelkedne kb. az ára?
keress vissza, aprilis vegen-majus elejen volt rola szo. eriknek van fennt, meg fenykepeket is tett fel a topicba.
Megoldható az is de az ára akkor emelkedne rendesen mert sok munka lenne vele! Nem biztos hogy megérné! Ahhoz kell szereznem egy motort 1-2 napra hogy pontos legyen!
Így ránézésre ugyan az a lengővillája mint az 1200-nek! Még a láncvédő is! Szerintem stimmel rá!
Ok, holnap megmérem!
Hosszabba nem tudsz ilyet csinálni, pl olyan hosszút, mint a képen van?
Szia!
Az anyaga :üvegszálas poliészter!
Az hogy jó e az 1250-re azt még nem tudom! Mérd meg a lengővillán a láncvédő csavarok távolságát!
Szia Basi2!

Várom válaszaidat!

Előre is köszi!

Széles utat!

Daty
Én most vettem néhány napja.
Pontosnak pontos, de szerintem túl "sokat gondolkodik", vagyis lassúnak találom, pl. ha gyorsan pakolom le 6-ból 2-be, akkor mire én már kettőhöz érek, ő még csak 4-nél tart!
De a Proph-Tech ugyan ilyen.
Illetve ez így nem igaz!
Egyénenként változik.
Vannak itt is akiknek rendesen és gyorsan műxik a GIpro is és Prpoh-Tech is, de vannak olyanok is akiknél - mint pl én is - lassabban műxik.
Ugyan ezt olvas6od a motorozz.hu-n is!

Széles utat!
Sziasztok ! Van valakinek k7 650 Banditon 180/55 -17 gumija?Elfér ez a méret a lánc felőli oldalon?Úgy hallottam jót tesz a motor viselkedésének a szélesebb gumi,bár kicsit sokallom. Ha valakinek van fenn ez a méret és készítene egy fényképet a kérdéses részről, illetve leírná véleményét,hogy mit tapasztalt azt megköszönném.
Rákérdeztem ma a prop-techben, hogy miért tapasztalható a kb 1s-es késés a saját kijelzőjükkel, és azt mondták, hogy a Suzuki elektronika ilyen. Nem tudják megkerülni. Szóval ez van. Nincs mit tenni.
Csináltam egy konzolt, aminek talpa is van, azt tettem fel 2 csavarral, a vezetékelést pedig egy alá fúrt lyukon vezettem ki!
Mint mondtam, ha lesz gépem, lefotózom!
Jól néz ki azon a helyen, hogy erősítetted fel?