Azt azért ne felejtsük el hogy a Proptech-esben és a Gipro-ban is 2 fajta van. ATERE-s v. nem ATRE-s. Ezeket a motor teljesen más csatlakozójára kell kötni. Nagyon könnyen előfordulhat hogy a lassulást maga a motor okozza.
Én a Gipro-val köszönöm jól elvagyok. Igaz ATRE-s.
Egyébként a gyakorlatban nem hiszem hogy számít az a késleltetés amit írsz.
6-ból kettőbe váltás. Ez egy intenzívebb fékezést is feltételez. Na ekkor én tuti hogy az utat nézem. Ha vészhelyzet van akkor nincs idő a kijelzőt sasolni. Ha meg van akkor a fékezés után lepillantva a késleltetés nem számít.
Ez a késik-nem késik dolog elég relatív. Lehet,hogy csak az egyének időérzékével van gond, de az is lehet, hogy mások az elvárások.
Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy valakinél lassabban reagál valami miatt. Viszont úgy érzem, hogy aki lassúnak találja az kételkedik abban, hogy másnál jól is működhet.
Ha normál gyorsításnál (kuplungot használva) váltok sebességet, még a kar kiengedésével sem végeztem már a megfelelő fokozatot írja ki. Ma este kipróbáltam hazafelé az itt olvasott módon is, 6-ból gyorsan visszafelé pakolva 2-ig, a kijelző úgy követte le, hogy 6-4-2-t írt ki késlekedés nélkül, a gyors váltás miatt az 5-öt és 3-at ki sem jelezte. Természetesen hamarabb értem él é a 2-t mint, hogy kiírta, de hát nem gondolatolvasót vettem, viszont szó sincs másodperces késésről.
Vadász a Prop-techet két óra közötti részt kivágta és oda süllyesztette be, totál olyan mint a gyári. Nekem a Gipro saját ötletből egy kettes alumínium lemezre lett erősítve az alábbi módon:
Hali!
Lefeszítettem a jelet és a helyére ragasztottam fel a kijelző kétoldali ragasztójával! Nem fúrtam semmit és bármikor vissza lehet állítani az eredeti állapotot is!
Megoldható az is de az ára akkor emelkedne rendesen mert sok munka lenne vele! Nem biztos hogy megérné! Ahhoz kell szereznem egy motort 1-2 napra hogy pontos legyen!
Én most vettem néhány napja.
Pontosnak pontos, de szerintem túl "sokat gondolkodik", vagyis lassúnak találom, pl. ha gyorsan pakolom le 6-ból 2-be, akkor mire én már kettőhöz érek, ő még csak 4-nél tart!
De a Proph-Tech ugyan ilyen.
Illetve ez így nem igaz!
Egyénenként változik.
Vannak itt is akiknek rendesen és gyorsan műxik a GIpro is és Prpoh-Tech is, de vannak olyanok is akiknél - mint pl én is - lassabban műxik.
Ugyan ezt olvas6od a motorozz.hu-n is!
Sziasztok ! Van valakinek k7 650 Banditon 180/55 -17 gumija?Elfér ez a méret a lánc felőli oldalon?Úgy hallottam jót tesz a motor viselkedésének a szélesebb gumi,bár kicsit sokallom. Ha valakinek van fenn ez a méret és készítene egy fényképet a kérdéses részről, illetve leírná véleményét,hogy mit tapasztalt azt megköszönném.
Rákérdeztem ma a prop-techben, hogy miért tapasztalható a kb 1s-es késés a saját kijelzőjükkel, és azt mondták, hogy a Suzuki elektronika ilyen. Nem tudják megkerülni. Szóval ez van. Nincs mit tenni.
Csináltam egy konzolt, aminek talpa is van, azt tettem fel 2 csavarral, a vezetékelést pedig egy alá fúrt lyukon vezettem ki!
Mint mondtam, ha lesz gépem, lefotózom!
Én a Gipro-val köszönöm jól elvagyok. Igaz ATRE-s.
Egyébként a gyakorlatban nem hiszem hogy számít az a késleltetés amit írsz.
6-ból kettőbe váltás. Ez egy intenzívebb fékezést is feltételez. Na ekkor én tuti hogy az utat nézem. Ha vészhelyzet van akkor nincs idő a kijelzőt sasolni. Ha meg van akkor a fékezés után lepillantva a késleltetés nem számít.
Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy valakinél lassabban reagál valami miatt. Viszont úgy érzem, hogy aki lassúnak találja az kételkedik abban, hogy másnál jól is működhet.
Ha normál gyorsításnál (kuplungot használva) váltok sebességet, még a kar kiengedésével sem végeztem már a megfelelő fokozatot írja ki. Ma este kipróbáltam hazafelé az itt olvasott módon is, 6-ból gyorsan visszafelé pakolva 2-ig, a kijelző úgy követte le, hogy 6-4-2-t írt ki késlekedés nélkül, a gyors váltás miatt az 5-öt és 3-at ki sem jelezte. Természetesen hamarabb értem él é a 2-t mint, hogy kiírta, de hát nem gondolatolvasót vettem, viszont szó sincs másodperces késésről.
A Vándorét megnézném!
Elfér mindenhol simán, a motor stabilabb! De ez csak az Én tapasztalatom! Egy biztos a széléig nem lehet ledönteni!
Lefeszítettem a jelet és a helyére ragasztottam fel a kijelző kétoldali ragasztójával! Nem fúrtam semmit és bármikor vissza lehet állítani az eredeti állapotot is!
Bármelyik suzuki kereskedőnél megrendelheted,3800-ért!
Majd legközelebb!
Hosszabba nem tudsz ilyet csinálni, pl olyan hosszút, mint a képen van?
Az anyaga :üvegszálas poliészter!
Az hogy jó e az 1250-re azt még nem tudom! Mérd meg a lengővillán a láncvédő csavarok távolságát!
Várom válaszaidat!
Előre is köszi!
Széles utat!
Daty
Pontosnak pontos, de szerintem túl "sokat gondolkodik", vagyis lassúnak találom, pl. ha gyorsan pakolom le 6-ból 2-be, akkor mire én már kettőhöz érek, ő még csak 4-nél tart!
De a Proph-Tech ugyan ilyen.
Illetve ez így nem igaz!
Egyénenként változik.
Vannak itt is akiknek rendesen és gyorsan műxik a GIpro is és Prpoh-Tech is, de vannak olyanok is akiknél - mint pl én is - lassabban műxik.
Ugyan ezt olvas6od a motorozz.hu-n is!
Széles utat!
Mint mondtam, ha lesz gépem, lefotózom!