A ma megjelent motorrevüben, 1250S banditákon teszteltek 7 túragumit ~ 4500km keresztül. Mivel itt is sokszor téma a gumi, gondoltam ajánlom figyelmetekbe a cikket.
Akkor lehet, hogy nem is tudom mit állítottak!
Minden szívócsonknál rádugtak egy-egy gumicsövet, ami egy nagy fekete és szürke dobozban végződött. Ezt csatlakoztatták az asztali számítógéphez, ami négy oszlopot mutatott
amikor beindították. Volt mikor sárga volt, volt mikor zöld. A négy oszlopból kettőt kellett állítani egy picit és kb. egyforma lett. Ja még előtte a jobb oldali oldaldekli alatt bedugtak egy pici dobozkát, ami zölden villogott.
Szóval vajon mit csináltak vele?
hehe. Aki egyszer beleteszi a motult, az többet nem szokott mást kérni :D De a legtöbben nem hajlandóak kipróbálni, mert drága...tény, a nagyker ára messze több, mint a castrol kisker ára :D
Nem valószínü, hogy kellett, inkább ha a tps-t beállították az észrevehető a szinkronon kívül(amúgy az 1250-en mindenképp használni kell az isc controllert) mert az általában sok esetben valamiért nincs jól belőve gyárilag....
Menjenek a francba.
A TPS-t is állíttasd be.
Neked is szokott lenni zöldi? Mert akkor a következő eresztést lehet hogy Tőled rendelem!
Minden szívócsonknál rádugtak egy-egy gumicsövet, ami egy nagy fekete és szürke dobozban végződött. Ezt csatlakoztatták az asztali számítógéphez, ami négy oszlopot mutatott
amikor beindították. Volt mikor sárga volt, volt mikor zöld. A négy oszlopból kettőt kellett állítani egy picit és kb. egyforma lett. Ja még előtte a jobb oldali oldaldekli alatt bedugtak egy pici dobozkát, ami zölden villogott.
Szóval vajon mit csináltak vele?
Hiba, hogy nem tudom mi ez?