Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A sebfok kijelző még nincs kész, dolgozok rajta.
Ellenben megvan a harmadik ezer km-em is!
Tegnap kiugrottunk Zakopaneba.
Isteni volt.
Fogyi: kereken 370 km-re, kereken 18 lityi benzin, azaz 4,86.
Szerintem nem rossz.
Pár héttel ezelőtt én is megkérdeztem, akkor a hozzáértők a D.I.D. és az RK cuccot hozták ki fej-fej mellett legjobbnak. Azon volt csak kis nézeteltérés, hogy van aki a végtelenítettre esküszik mert tart a nittelőszemesektől és voltak akiknek semmi gondjuk évek óta a nittelőstől. Olyan téma is szóba került, mely szerint a gyáritól vastagabb lánc is felmehet akár, ha elfér. Nem sokkal drágább, viszont tovább is tart.
Zöldi lesz a Te embered, várd meg biztos fog segíteni minden lánccal kapcsolatos problémában.
Ez esetben sajnos nincs több ötletem.
K6 -os 1,2 es banditra milyen láncot és lánckereket vegyek ,yoo a szett vagy yobb ha más, más típust válaszok? Melyik mennyibe kerül estleg beszerzési utvonal
Igen, ezt a diagnosztikai csatlakozóhoz kellene csatlakoztatni, de mint írtam, abba meg nem megy bele, már csak az alakja alapján sem!:-(
Na most aztán gondban vagyok!
Csabu is azt mondta, amit te írtál, hogy a biztosítéksor mögött van!
Amit te írsz, ami az akku mellett van, ami le van dugózva, abba meg nem megy bele!
Akkor most mi van?
Most nézem, hogy a gipronak két féle van a bandithoz(1250).
Az egyik amit már többen írtunk a fehér csatihoz csatlakoztatandó, a másik fajta (talán az van neked) a diagnosztikai csatlakozóhoz. Ha leveszed az ülést ott megtalálod egy kábel végén egy ledugózott fekete csatlakozó az.
Ha sikerül bekötnöm, teszek fel képet, hogy hová tettem!
Csabunak külön köszönöm szépen, hogy felhívott, és elmagyarázta telefonon!
Köszi!
Ehhez már nem kell külön plusz!
Thx, ezexerint nem jó helyen kerestem az ülés alatt!
Szia,

Nekem Prop-Tech-es van, de a bekötés helye ugyan az.
A műanyag burkolat alatt fehér 3 vezetékes csatlakozó fekete, rózsaszín, kék vezetékkel. Plusz az enyémnek 12V is kell.
Sok sikert!
Hali!
A keresett csatlakozó a váltó felöl az ülés alatti hosszú műanyag burkolat alatt van. Csak szét kell húzni és a fokozat kijelző csatlakozóit a megfelelő helyre illeszteni. Nekem is ilyen van. Tökéletesen működik. A TRE funkció bekapcsolása után egy cseppet se rángat kis fokozatban alacsony sebességnél, de azt tapasztaltam, hogy nehezebben indul. Sok sikert a szereléshez.
pedig van.....a váltótól feljövő csati közé kell beiktatni.......és fontos, hogy az a típus legyen aminél már megoldották, hogy az új suzukik ne írjanak ki FI-t...., de gondolom ez már az ha ezt adták a gépedhez....
Üdv Mindenkinek!

Vettem egy GiPro sebfokkijelzőt.
Már felvarázsoltam a helyére, de bekötni az istennek sem tudtam.
Azt írták, csak össze kell dugnia szervízkábellel, és kész.
A lóf@szt!
Nincs is olyan dugó a motoron, amivel össze lehetne dugni!
Mindet megnéztem már!
Szóval ennyit az univerzális dolgokról!
Egy biztos, ha univerzális, akkor univerzálisan nem lehet összekötni semmivel!
Tud valaki segíteni?
Van valakinek ilyesmi a vasán?

Előre is köszi!
Sziasztok! Van itt egy Dudus nevű fórumozó? Aszem szürke fejidomos bandikája van... Ha igen, gratula neki, szépen veszi az íveket a p-ringen
Énse, de akkor is csak cigi-tankolás!
Igaz Én is, ha elindulok 200-300 alatt nem állok meg
Háááttttt.......
és? pont egy napos kellemes túra vassal... ezalatt nem is érdemes felülni rá
Phű.....az cirka 373 km!
Gondolom a posta meg neked macerás.
Nálam, a garázsban van jelenleg 2 db, amiből egynek már van gazdája. Amúgy tök ingyen van.
Szia!
Király hűtővédőd van!
Azt kérdeztem, hogy hogyan, és mennyiért lehetne hozzájutni egy hűtővédőnyi perforált lemezhez!
Mi van nekem? Kérnék bővebb tájékoztatást, miről lenne szó.....