Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ez spontán jött, mindig aznap reggel találom ki merre menjek
Szia Norbu!
Örülök, hogy tetszett, és hogy tudtam segíteni!
Így legalább több időd marad motozozásra, amit a leömlőtisztításon megspórolsz a szerrel!
Tényleg kár hogy nem fotóztad le, hamár ilyen tudományos kísérletet hajtottá végre! Legalább mások is láthatták volna!
Nekem, még az a baloldali is tiszta!
azt nem mondtad, h Bp.-től ide jössz Pécs közelébe..bah...
Mivel senki nem reagált, ma egyedül útra keltem. Oda-vissza 480km
Sziasztok!
Van egy eladó 250es Banditom ha valakit érdekel!
Rf 400as motor csere érdekel!

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Nincs!
A képek magukért beszélnek!
István átküldte a Mccoi anyagot, köszi....
nem nagyon.....
Balra a koszos, jobbra a tiszta. Oldószer nélkül, száraz ronggyal, expóval együtt 7 sec különbséggel
Gondolom nincs kérdés
Mivel is?
Mi a pontos neve?
Szia Mikuni.
Kössz a tippet ez tényleg csodaszer alig kellett dörzsölni.1 leömlöt ciffel súroltam,a másikat prevent krómtisztítóval, a másikat meg ezzel,azonos ideig.Hihetetlen a különbség a Ciffel meg a preventtel kb 20-szor annyit kellene súrolni, hogy ilyen legyen.Le kellet volna fényképezni a különbséget,na mind1 most már mind fémszínűen ragyog... (a sárga nem fém színű nálam)
Igazságot teszek. 24500 nál ment fel a Kazam féle olajzó, most 29200-nál vagyok, nem pucoltam egyszer sem, este fotózok, felnyomom. Utána megtörlöm ronggyal ;)
És Kazamnak igaza van.......amíg nem láttam nem hittem el, hogy ennyire jó cucc sőt néha csak legyintettem rá ha szóba került, de ez gyökeresen változott a tapasztaltak után......amúgy viszont épp a tapasztaltak miatt továbbra is brigeciol ellenes vagyok a lánctisztítás terén....
Miért ne hinnék neked?
Természetesen elhiszem!
Én csak a saját tapasztalatomat írtam le az ejtőtartályossal kapcsolatban, nem pedig azért írtam, hogy vitatkozzak, hisz nem ezért járok ide!
Ezek szerint amit ti használtok, az sokkal jobb.
Igaz, az ejtőtartályosat én csináltam, tehát ez nem is csoda.
Egy ejtőtartályos olajozód volt ami egy adott sebességnél adagol rendesen. Egyébként v. keveset v. sokat. Ha a mccoi rendesen fel van programozva minden sebességnél (+esőmód utánolajozással) jól adagol.
Igen az olajozó installálása után patyolat tisztaságúra mostam a láncot a ragacsos láncsprék után. Azóta csak az olaj és az eső mosta. Ennyi elég. Kérdezd tsanyi-t ha nekem nem hiszel. Én több mint 20ekm óta használom a mccoi-t.
Sziasztok!

Ha valaki nem tudná, és érdekelné, 7végén Kazincbarcikán motoros találkozó lesz!
Vajon miért ne lenne?
Mint mondottam, volt láncolajozóm a DL650-esemen.
Igen, úgy is lehet, ahogy te csinálod, de tökéletes csak úgy lesz, ha rendesen lomosod Brigéciollal, aztán mehet rá az olaj az olajozóból!
Srácok, holnap nincs kedvetek egy közös guruláshoz? Leginkább budapestiekre gondolok, innen indulnánk valamerre egy kis kirándulásra
Ha olyanom van egy ronggyal végig törlöm fél perc alatt és gyári tisztaságú kívülről is. Az elmúlt 20ekm alatt 2x fordult elő velem. Minden oldószer nélkül. Ebből az egyik a mostani túrán mert elég sokat mentünk aszfalt mentes helyen
Minek szólsz olyanba bele amiről fogalmad sincs.
Most vett 50 darabot, de 10.-et megtart magának.
Szia Norbu!
Én a debreceni RMC-ben vettem anno!
De úgy látom már tárgytalan, mert hozzájutottál az anyaghoz!
Kíváncsi vagyok a véleményedre és az eredményre!
Gumis csávó, Ő is motorozik.