Sziasztok.Valahol olvastam ,hogy van valami lötty, ami dörzsölés, polírozás nélkül lehozza a leömlőkröl a rárakódott koszt ,ami ezt a sárga réteget hozta létre.El is mentettem ,de nem találom.Nem tudjátok mi ez az anyag és hol lehet kapni?
Kb. 3-4 éve, még az 1,2-es Bandittal kergettem egy Audi R8-ast Romániában. Életemben akkor láttam olyan kocsit először és igazándiból nagyon kíváncsi voltam rá és utánnaeredtem. Príma volt utánna menni, mert eléggé fáztam az meg iszonyatosan nyomta kifelé a hátuljából a meleget. Ezért nem is előztem meg, de folyamatosan a seggében voltam. Amikor beértünk Nagyváradra mellé mentem, hogy megnézzem oldalról is már legalább. A pasas arcán nem volt őszinte a mosoly!
Már ezer km-t mentem vele, számomra tökéletes. A hang eleve ki van kapcsolva, amúgy sem hallanám, de értelme sincs. Napfényben is pont annyira látható, amennyire kell. A célom az volt, hogy ne kelljen elővennem az ülés alól a telefonom, bekapcsolni a google maps-ot és kitalálni épp hol lehetek. Ehelyett ott van előttem, ha nagyon nyomkodni akarom félre állok, de nem kell sem leszállnom, sem leállítani a motort. Nekem így sokkal kényelmesebb.
Most voltam!
Van őrzött parkoló, és a motorokért nem kell fizetni!
Beengednek a sorompó mellet és a portásfülke látótávolában hagyhatod!
Úgyhogy no para!
A mi gépeink kb 8 órát vártak ránk!
Érdeklődnék, hogy volt e valaki már a Plitvicei tavaknál motorral? Oda készülünk csak nem tudom, hogy merjem e ott hagyni egész napra a parkolóban. Vagy van őrzött parkoló ott?
Aránylag kis pénzből csináltam navigációt a gépre: Kappa GPS kormánytáska (9rugó), használtan vettem egy Mio GPS-t, majd 2ezerért egy mini USB szivargyújtó töltőt. Ezt szépen kábelcsatornában fixen végig vezettem az aksitól a kormányig. Az aksinál pedig beépítettem egy szívargyújtó ellen darabot. Tehát indulás előtt az ülés alatt összedugom a töltőt és máris van töltésem. Nagyon jó lett.
Nekem egész jó lett a fékem : fém fékcső +ZZR1400 főfékhengercsere,csak sajnos így már cserélnem kellett a teló rugókat is -Wilbers-re,de most tényleg jó.
Igaz, az általam próbált 14 éves RC36II a gyári gumi fékcsöveivel olyan huszáros fékhatást produkált, amiről én csak álmodom. Illetve amilyenem lesz fém csővel meg szinter betéttel....
A VFR-hez. Idén voltam oktatáson. A féktávja a legrövidebb volt. De a nyolcas és a többi csak szenvedés volt volt vele. Nem csak a tulaj próbálta.
Sportmotorok:
Ha pályázni akarnék akkor persze hogy azt kell venni. Persze hogy jobb oda. Közúton technikás egyenesekben meg a Mátrában és Mecsekben arra a 15 kanyarra is jobb valószínű. Egy két fanatikus tulajt kivéve innen kezdve elfogyott az előny.
Nem volt kedvem utánfutót is venni. Egyébként is az HD-s módi.
Én elfogadom, de akar a tököm nyomorogni. Én már a Vfr750-et is visszaadtam 20 km után, hogy kösz, nekem ez szenvedés. Milyen lehet egy igazi hasalóssal...
a kenyelmen kivul husszu uton minden ben jobb egy sportgep fekek futomu lengescsillapitok suly pehelykonnyu elvezet venni a kanyarokat mondom osszehasonlithatatlan
Komolyan.
Dunlop Qualifier, ha kell guma
120/70-17., 180/55-17 csak párban csak 35pénz
Elérhetőség adatlapomon
Van őrzött parkoló, és a motorokért nem kell fizetni!
Beengednek a sorompó mellet és a portásfülke látótávolában hagyhatod!
Úgyhogy no para!
A mi gépeink kb 8 órát vártak ránk!
Sportmotorok:
Ha pályázni akarnék akkor persze hogy azt kell venni. Persze hogy jobb oda. Közúton technikás egyenesekben meg a Mátrában és Mecsekben arra a 15 kanyarra is jobb valószínű. Egy két fanatikus tulajt kivéve innen kezdve elfogyott az előny.
Nem volt kedvem utánfutót is venni. Egyébként is az HD-s módi.