Viszont az Én motoromban 60e. km van 2 éves korára, 3 évesen közelíteni fog a 100 hoz! A sportmotorokat ennyi km-el pedig már 2X eltemették!
Akkor inkább nem is gyorsulok. Sőt most tettem be lassító áttételt, hogy még ennyire se pörögjön, és még kevesebbet is egyen .Még így is 6.ban tudom venni a körfolgalmakat, Ti meg csak tapossátok a váltókart!
banditnak 600as 650nek semmi esely 1sportmotor ellen...se 120ig se 200ig es nemhogy 1sportmotor demeg 1fz6 ellense es nem 1el mentem mar versenyt mas kategoria nemlehet hasonlitani
A 600-as sajnos nem, 120-130-ig igen, de onnan elhúznak. Egyébként önmagában 180-ig hamar elpörög, de utána csak szenvedés, míg felmegy 200-ra. Ott pedig teljesen elfogy a kraft
Halihó
Salyát guma tapasztalatok a nagybanditra
A gyári jó kis Michelin alig vártam,hogy elkopjon,de csak nem akart.Kemény,mint a bakelit.A vas hamarabb megy kukába,de ez nem...12000nél csak kikukáztam.
Aztán volt Road Attack,Sport Attack,Pilot Road2...hát sokan szeretik ezeket,de nem az igazi.Tulajdonképpen számomra ami road vagy túra jelzéssel bír nem megfelelő.A lényeg csak az tapad,ami kopik
Ez nem nagyképűség,hiszen ritkán merészkedek vpályára,de nekem és utasomnak nagyon fontos a biztonságot nyújtó tapadási tartalék.
Ezért nagyon megkedveltem a több komponensű gumákat.
Számomra ezek ötvözik a tapadás,pontos visszajelzés,tartosság stb.tulajdonságait,vagyis az igazi ár/érték arányát.
BT-016, BT-002,Qualifier...stb.ezeket próbáltam
Tudod mindenki más-más szemszögből választ de a legfontosabb mégiscsak ez,ami kopik az tapad
Hogy ezek mennyi kmert mennek el,nálam 6-8ezret
Sok sikert a választáshoz...ha érdekel nálam is választhatsz,megnézheted a gépen is.
Húzta neki, max annyi lehetett, hogy téphetem egyből nem emeli az elejét, míg egy durvább gép igen. Mindegy, nyilván sokkal erősebb volt, de azért jó érzés a dícséret. Valószínüleg meglepődött, hogy ott lihegek a háta mögött, nem nézte ki a vasból
Amiben a másik jobb, az nem érdekel...
Őt meg az nem érdekli, mi mennyi málhát tudunk felaggatni a vasakra.