Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ilyen rács képet linkeltél korábban
öööö...bocsánat!
De ha nem elég nagyok a rések, akkor szerintem az azért a hűtés hatásfokát ronthatja!
Én pont ezért nem vennék sűrűn rácsozottat.
Persze ez nem szentírás, csak a véleményem!
Fent biztosan nincs a két kis fül, biztosan jó a K9-re, ha akarod felteszem neked kb.3 perc alatt( kézmosással együtt értendő).
A hűtés hatásfokát nem rontja, lévén hogy nem sűrűn, és nem nagy felületen rácsozott!
De tegnap felpróbáltam!
Tessék az eredmény:
Én azért vettem más fajtát mert túl nagy rés van a rácson. Csak az olyan cucctól védene ami behajlítja. Innentől kezdve sérülhet a hűtő. Akkor meg minek.
Jelenleg a hűtőtakaróról a bogarakat oldalról nagynyomású mosóval lecsapatom. Nem a hűtőbe ragadnak a bogarak. Így nem rontják a hűtő hatásfokát.
"Azért mindenki gondolja át hogy milyen funkciókat vár el egy hűtőrácstól és úgy vásároljon"
Itt mire gondoltál?
Na ez a "bólogatás" nálam sehol sincs. Egyébként ez a "pörgetni" kell nálam 2500-4500-as tartomány. Kanyargáskor a 3000-es fordulatot próbálom tartani és e szerint váltok általában 1-től 4-ig. Azért már a kanyarból kijövet már innen lehet "izmozni".
De hol vagyok én a kanyarvadászokhoz képest!

Bólogatáshoz: Javít a dolgon ha a telót rendbe rakod beállítod.
Biztos? Nekem úgy tűnik olajradiátoron van. A vízhűtő nagyobb.
Azért mindenki gondolja át hogy milyen funkciókat vár el egy hűtőrácstól és úgy vásároljon
Annyit pontosítanék hogy ez a be nem állított motorokra igaz.
Hali.
Nincs benne computer. Karburátoros. Az alapjárati fúvóka adja a benzint motorféknél.
Hellosztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 1993mas 400banditunk(változó szelep vezérlés), és hogy motorféknél a computer ad benzint a gépnek?vagy agya az alap járatott?Üdv.
Akkor ezexerint az a 2 fenti fül rajta sincs?
És még egy zárókérdés: tuti, hogy egy K9-es 1250S-re passzolni fog?
Cseregarancia van?
Ja, és még valami!
Ezzel nem rontom a hűtés hatásfokát?
1,2-esen,48000km gyári betétek,hátul még kb.3-4mm,elöl 1-1,5mm de nagyon lassan kopik,és folyamatosan használom a két féket egyszerre,igaz,hogy sok a túra üzemmód,akkor meg nem nagyon kopik.1-2-3-as fokozat bőven elég itt a Mecsekben is,a 4.-et ritkán kéri!
Zöldi féla AP racing hátul már jól teljesít. A gyári elsők még bírják egy ezres körül, de hasonlóra számítok ott is.
Egyébként ki hogy használja a fékeit?
Én most, ~30.000nél raktam be hátra a 3. betétet, miközben elöl még a gyári muzsikál.
Én EBC-t vettem előre-hátra. Semmi gondom nincs velük.
Szóval mindez 2 napomba, és 5 EFt-omba került, de legalább egyedi!
Ugyan ez előről:
Bezzeg ha beindítjuk a motort!
Akkor már igen:
Ez itt egy széria GSF 1250 hátulja, teljesen szokványos indexekkel, sőt még a második közeli képen sem látszik semmi érdekes az indexen.
Bocsánat!
Megnéztem a képen , és igazad van!
DE!
Ha jól megnézzük az nem az új 1250-es, hanem a régi 1200-as banditon van fényképezve!
Sajnos csak ilyen illusztráció ábrát találtam róla, mert a Louis honlapja ezt hozza!
Ettől függetlenül az 1250-re való, az 4 csavarral a gyári helyeken rögzül!
Sok sikert a győzködéshez!
Bocs, már csak azért kérdezgettem, mert ugye a képen nem azt látom, hogy oldalt lenne rögzítve, hanem azt, hogy fent van 2 csavarral stabilizálva.
Megbeszélem az asszonnyal ( ez inkább rábeszélés lesz úgy érzem:-D ) és írok, vagy hívlak!
Akkor én úgy látom, kellő fokozatban, és fordulatszámon hajtom végre a kanyarvadász akcióimat, mert az enyém eddig egyszer sme idegeskedett!
Hát...mivel én gyerekkorom óta a Bükkben lakok, hozzászoktam, hogy már a Verhovinát is visszatettük egyel a kanyarban, hogy jobban tapadjon, így most sem csinálom másként.
Ha nem indokolt, akkor is legalább egyet visszaváltok, de ha úgy kívánja meg, akkor kettőt hármat is!
Amúgy valóban nem pörgetem szét a vasat.
Általában max 3.000-nél már feljebb váltok.
De van úgy, hogy már 2.500-nál.
Leveszed a gyári oldalsó szegélyeket, és mindkét oldalt a gyári helyen a gyári csavarokkal rögzíted. semmilyen faragást, házilagos berhelést nem igényel!
Motoron még nem volt!
Ha van valami kérdés még, a hirdetésben szereplő számon elérsz, szívesen válaszolok!Tökéletesen illeszkedik!
Az új ára: 95 Euro
ez teljesen jogos.
csak at ne essen az ember a holtponton, hogy tul magas fordulatszamon motorozik tul alacsony fokozatban. mert akkor megint ideges lesz a motor.
Tipp. Sztem igen.