Ez így is van, bírja szó nélkül.
Ellenben amikor egy egy íven, ha alacsony fordulaton tartod, akkor annyira kevés gázzal mész, hogy az elektronika elcsukja teljesen az üzemanyagot, és akkor bólint, mikor meg újra meghúzod, akkor ugrik. Ideges.
Ha ugyanezt felsőbb tartományban játszod el, akkor szép sima.
tehat minimalis mertekben a nagyot is porgetni kell, hogy dinamikusan lehessen vele motorozni? az alacsonyan leadott nyomatekmaximumbol kiindulva en is 5-6-ban motoroznek vele eloszor. foleg a kisbandit utan.
Mármint mit? Hogy nyomatékból motorozod-e a Banitot?
Arra gondolok, hogy hegyi kanyarokban pl hányasban mész? Mert én az első két évemet 5-6ban tettem meg a motorral, mondván van ott elég erő, nem kell a halálba pörgetni szegény motort. Aztán a kedves motoros kollégák rávilágítottak, hogy miért is nem tudok kanyarodni rendesen a motorral. Visszaraktam 2-t ugyanannál a sebességnél, és egyből megszűnt az idegeskedés a motoron. Mintha madzagon húznák.
Amíg alul használtam, nekem sem volt semmi bajom a motorral... Most már érzem azt, amit Kazam mond...
Alul nekem sem rugdos, gyári beállításokkal.
Ellenben a terhelésváltásnál, és a gáz nullára csukásánál komolyakat lök. Ezt nem szeretem. 5-6000en kell tartani, és akkor jó :)
Ahhoz, hogy ezt feltegyem, az eredeti kis alu "szegélyt" le kell róla venni, vagy arra megy rá?
Jól látom, hogy fent fogatódik 2 helyen oda és ennyi?
Oldalt nem is kell ráfogatni?
Ja, és ez új?
A másik kép hová tűnt el, tegnap mintha kettőt láttam volna.
Halihó
K1-K5 1.2 Bandithoz aki tud eladó sárvédőt kérem jelezze
Bármilyen állapotban és színben is érdekel.
Jó lenne 15pénz körül,ennyi a keret.
Elérhetősségeim az adatlapomon
Ezek szerint kb 2700-as fordulat környékén nincs egy hirtelen meglódulás. Olyan szívlapát effektus.
Hidd el hogy füllel halhatóan szebb egyenletesebb a járása a motornak alapjárat közelében.
És ha ez tuning hát legyen.
Na látod ezt nem tudom!
Az én 650-esemen a kormányvégsúly előtt is csatlakozott a kormányhoz!
Szerintem az lenne a tuti, ha lenne egy DL-es ismerősöd, aki hagyná, hogy rápróbáld!
De az 1000-ból is kétféle van. Az egyik csak(K2-K3) a konzolohoz kapcsolódik- az drága, és felmegy csont nélkül - a másik a kormányvéghez is, az olcsóbb,(K4+), de nemtom, felmegy-e...
Pedig van!
Nekem 650-es volt, és már csak azért is más volt, mint az ezres, mert ennél bowdenes volt a kuplung, az ezresnél meg hidraulikus!
Tehát nem csak egyik oldalon, hanem mindkét oldalon volt tartály volt a kormányán az ezresnek, míg a 650-esnek csak jobb oldalon volt!
Télre kellene egy új fékbetét, előre, most nissin van újra, nem biztos, h azt akarok, kicsit megégett, állítólag sok a réz benne igaz, h most jól ki van pucolva előtte meg már kicsit szorult lehet ez is közrejátszott. Most vmi puhább betét kellene, hm? ötlet?
Ellenben amikor egy egy íven, ha alacsony fordulaton tartod, akkor annyira kevés gázzal mész, hogy az elektronika elcsukja teljesen az üzemanyagot, és akkor bólint, mikor meg újra meghúzod, akkor ugrik. Ideges.
Ha ugyanezt felsőbb tartományban játszod el, akkor szép sima.