keresek 96 1200-es bandithoz műszerfalat, vagy annak a közepét leginkább. A műanyag (plexis) burkolatot, amin az olajnyomás, index, stb visszajelzők vannak.
Ha tudtok valamit, szóljatok.
Hátsó féktárcsa szintén érdekel.
nagyon köszönöm a részletes válaszokat!
Ha van még időd egy esti csevegésre, nagyon szivesen beszélnék pár dologoról a témával kapcsolatban!
MSN en megtalálsz a whage@war3.kani.hu címen, vagy a whage@freemail.hu ra tudsz levelet írni
Nem hinném, hogy rettegni kellene, csak el kell fogadni a tényt, hogy bármilyen hiba előjöhet akár a vásárlás után akár egy nappal is.
Ha ennek tudatában veszed, és van elkülönített pénzed a későbbi javításokra is, akkor sok örömödet lelheted benne.
Amit vásárlásnál mindenképp nézz meg:
- fékbetétek, féktárcsák állapota nem üt/ráz-e nincs-e kopáshatáron (a tárcsa elég drága)
-gumik állapota
-villaszárak sérülésmentesek legyenek, pici dudor/gödör a felületén és mindig engedni fogja mellette az olajat. Ha olajos/folyik rajta az olaj, akkor lehet a szimmering is hibás (az olcsóbban javítható)
- kormánycsapágy ne kotyogjon, ne szoruljon
-lánc ne legyen a feszítés határának végén, lánckerék ne legyen cápafogas
-blokk olajfolyástól, látható szakszerűtlen beavatkozástól (pl.sziló, vagy szétgyilkolt csavarok) mentes legyen
ne legyenek rendellenes zörejek zakatolások, bár ezeket inkább csak szakavatott fül hallja meg. Egyenletes alapjárata legyen, könnyedén pörögjön fel, fordulat ejtésekor ne álljon le tartsa az alapjáratot. (a karbira is lehet sokat költeni!)
-általános sérülés mentes állapot, borulás csúszás törés nyomai ne legyenek
hirtelen ennyi ami eszembe jut.
Különösebb típushibáról nem tudok, de gyakori, hogy hidegben nehezen indulnak, más éghajlatra tervezték őket.
Sok szerencsét a vásárláshoz, majd számolj be róla, ha meg van.
kereséssel egész gyorsan odajutottam , nagyon köszönöm a segítséget! tényleg értelmes dolgokat írnak de sajnos nagyon kiábrándító is.... =(
valahogy nekem ez jön le a beszélgetésekből :
Vagy kinézel egy motort ami nagyon tetszik és elfogadod a vele járó hibákat, vagy kinézel egy olyan motort ami igazán nem neked való de nincs mi tönkremenjen rajta, megbízható és blablabla....
Tényleg ennyire kell rettegni a belpiacos motoroktól, a változó szelepvezérléstől, a 10 évesnél idősebb motoroktól ?
A kèrdèsedre a választ pl. a 9540 sz. hozzászólásban olvashatod, de èrdemes elolvasnod a többi hsz-t is azon az oldalon, elèg sokan foglalkoztak ott a tèmával.
Köszi, valami ilyesmire számítottam èn is ezzel a gumival kapcsolatban. A tièden ès a sajátomon kívül mèg nem láttam ezt motoron, valamièrt a road attack-ot többen használják.
Amúgy szèp "kis" túrát tettetek, kitartóak vagytok!
Halihó
Így van...naggyából. Amit felsoroltál az természetesen a teljesítmény jobb leadására szolgál és persze a még élvezetesebb
vezetési élmémyért
Ami ehez szükséges: három "környezetvédelmi"folytás kiiktatása,
porlasztósor fuvókázás,szinkronizálás,"sportdob",légbeáramlás modosítás,súlycsökkentés.Pl. ezt is lehet.
De szívesen segítek csak a "prüszkölés,csattogás" +szüntetésében is
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni 400as banditokkal kapcsolatban!
Néhány oldallal ezelőtt már valaki megkérdezte ugyanazt amit most én fogok csak szegény nem kapott rá választ, remélem én nagyobb sikerrel járok.
Ha minden jól megy akkor egy héten belül fogok venni egy 400 as banditot. 1995 körüli az összes kiszemelt példány.
Mire figyeljek velük kapcsolatban?
Milyen típushibáik vannak?
Miket érdemes tudni róluk?
Kérlek titeket, hogy ha van tapasztalatotok ezekkel kapcsolatban , amit csak lehet osszatok meg!
Előre is nagyon köszönöm!
Nekem is hasonló hibajelenségem van, de csak míg nem lesz üzemmeleg. Utána megszűnik. Ja és langyosan nehezen indul (csak gázzal).
Mit tennél vele ennyi pénzért? Csak azért mert az idény végén lehet hogy tennék rá egy sportdobot, egy karbi beállítással, esetleg a környezetvédelmi tiltás mellőzésével és egy fokozat kijelzővel. Így lehet hogy amit te most állítanál az 3-4 hónap múlva felesleges lenne.
Köszi
Köszi!
Lepucoltam ma a láncot meg a h lánckereket. Az elsőt nem mertem megbontani, mert a kuplung olajcsövét, és a munkahengert is (valószínűleg) bontani kellett volna:
Gyári lánc: RK50GSV3 2167 (116 szem),
H kerék: Sunstar 45T530 (45 fog)
Dehogy, ugyammá. Az igaz, hogy a kappa a régi givi design-t használja, de gyakorlatilag nem tudok gynege pontját. Oldaldobozként tizenkilókkal terhelem rendszeresen, sosem találtam még vizet benne akármekkora eső után sem, stabil, mint állat..és jóval olcsóbb, mint a givi.
Ha tudsz vmit értesítesz?