Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép munka!
Rozsdamenes zártszelvényből hajlítottad?
Szia erik64.
Készenlettek a tartovasak, igaz nemhasonlít a gyárihoz de legalább baromi erös már van némi elképzelés
ja bocsesz azt nem figyeltem:D
@CAddydevil: sajna rossz hírem van: a dolgot kicsit több, mint négy éve írtam, azóta már nem aktuális...
Helló engem érdekelne, ha tudnál küldeni egy linket ahol meg lehetne nézni a motort azt megköszönném, és persze azt h mennyibe fájna.
Válaszod előre is köszönöm.
azert ez elgondolkodtato... mert megsem 5,5-es a felni, csak 5-os.
itt nézd meg: http://www.healtech-electronic...
Kb egy huszas lehet, hívd fel az ago motors-ot, majd megmondják.
Nem a km órát akartam pontosítani, hanem a hosszú túrák alkalmával a fogyasztást.Így kevesebbet pörög.
Rohantam a Rónához betétért! 3 napja a FIam betétjével járok!
Még jó hogy nem az Aniéval!
Nem necces. A gumisok szerint 170 -es való rá, a gyárit alulméretezik. Ahhoz képest csak egy mérettel nagyobb.
Ebben a teljesítménytartományban olcsóbb!
Láncügyben fordulj Zöldihez!
Mibe, hogy elöl cápafogas a kis lánckerék
Én köszönöm!

Sosem fogom megérteni, minek váltottak K7-től 525-re. Gyengébb, és drágább
Hazafelé ménem jötté be? Pancsoltunk volna egy jót.
Akkor ezek szerint Hawk már "ott" van. Jó tudni.
És itt is: kössz!
Szia Erik látom most cseréltél lánc szettet 525-ös helyet 530-ast tettél rá elfér mivel ugye tudjuk hogy csapátmérőben eltér tehát vastagabb mint a gyári viszont biztosan erősebb is csak felfogatásban egyezzen. Menyibe sikerült beszerezni? Olcsóbb volt mint az 525-ös azt látom, hogy a fogaskerék JT most már csak egy automata láncólajzó kel rá és a cserét 70000 kilométere tervezheted.
Ha a lánc meghal( lánc feszítőn koppanásig kinyúlik ) de a lánckeréken nincs kopás nyom sem akkor is minden esetben szettet kell cserélni vagy "elég" a lánc csere ?
Az pontosan mi? Mit csinál ? Mennyibe fáj?
Tökre egyszerű a dolg
Csak hogy énnekem ez eszembe nem jutott volna
Köszönöm
tehat kvazi erosebb lett a motor, de most pontos a km-ora?
azert a 180-as gumma necces erre a felnire. eppen elfer...
És ne felejtsd a rendszám feletti összekötőt sem legyártani, mert anélkül nem stabil!
Tessék!
DID-es, Hawknál voltam Egomban!
Nem az 530-asnak van köze, Ottó barátom, hanem hogy előre 1 foggal többet, hátra meg egy foggal kevesebbet kapott!
Mivel Te DL-es vagy, ezért neked nem volt egyértelmű!
Puszillak Nevednapján!
jol hangzik.