Egy GSF 400 Bandithoz (nem VC-s) keresek 2 csatlakozós elektronikát.
Mert volt egy blokkcserém VC-s helyett sima került bele és az elektronika nem stimmel!
Nagyon-nagyon SÜRGŐS LENNE!
Hello srácok! Van egy kis gondom, ma ellenoriztem a hátsogumimat és találtam benne egy finom kis szeget, facsavar szeruséget . A gumi nem enged. Pirelli Diablo Strada 180/55-17-es, kb. 50%-os. Javitható-e és utána használhato-e ez a gumi igy a motoron?
Üdv Tesókám!Hát igen,kösz,látod ilyenkor érek végre ide!Gyakorlatilag csak utalnom kell a zsét?Viszont lenne egy igen komoly kérdésem sokat megért Banditosoktól!Szeretnék valami nagyon finom hangot kihozni a "kedvesből".Nem szeretnék semmi !Legyen tekintélyes de nem hivalkodó,és persze az utasnak se legyen kellemetlen,bármilyen tanácsot nagyon szivesen fogadok !Üdv!
Szasztok Banditák! Van egy 92-es 400 as banditom.
A kérdésem: Hol szerzek be hozzá főtengely csapágyakat és tömítéseket legolcsóbban?
Cím , Ár ilyesmi érdekelne.
Van egy kis kopogó hangja,és mert a szelep állítás sem segített, (titkon azt reméltem,h onnan jön a hang) ez főtengely lesz mert alapjáraton világít az olajnyomás visszajelző. Olajszint ok. Lelkileg már készülök a kiadásokra.
Előre is Kösz!
Bár még nem mértem le kilóra, de folyamatosan benne van a tartalék sisak,kesztyű,maszk,esőruhák és mivel ezzel járok dolgozni, a kajám, a melósruhám, valamint haza a szennyes. A napi bevásárlást is ezzel csinálom, sőt a nagyobbat is, mivel 3 púposra pakolt reklámszatyor befér és más közlekedési eszközöm nincs jelenleg. Természetesen ilyenkor az utas motoros felszerelést kirakom. A fő súly természetesen nagyobb bevásárláskor van benne, igaz, ekkor nem zötykölődik benne több száz km-en.
Nyíregyháza és környékéről keresek motoros társat lehetőleg 250-es géppel rendelkezőt. Egyedül kicsit unalmas motoroznom. Nekem egy Kawasaki ZZR-rem van.
Zölditől kérdezném hogy 1vagy 7 állás a legkeményebb!Azon az anyán amit mondtál!Közép lengéscsillapítórol beszélek!Mert nekem most 7 van és nem tom mi történik ha lejeb veszem keményebb lesz vagy még szarabb!
Két dolgot említenék azzal kapcsolatban, ha vízszintesebb lett volna.
Az első lehet hogy hülyeség, de van olyan ismim ami arra panaszkodik, hogy 160 felett a doboz által keltett turbulencia berázza a motor seggét. Nálam ez teljesen ismeretlen. Lehet, hogy az enyhén előredőlt doboz úgy viselkedik mint egy spojler? Nem tudom, de mindenesetre nálam ilyen jelenség nincs. De nem is ez volt a fő ok, amiért megdöntöttem picit, hanem az, ha vízszintes, az utas hátát kellemetlenül nyomta volna a doboz zsanérja. Így viszont kényelmesen neki is dőlhet, ha akar. Támla nélkül kényelmes az utasnak. És van mégegy, amit majdnem a saját káromon tapasztaltam meg....egyszer elindultam nyitott dobozzal véletlenül és nem hagytam el belőle semmit. A menetszél leszorította a fedelet.....
Csak nem hiába jöttem ide?