Lenne egy kérdésem bezincsap ügyben... nem nagyon használom a tartalékot, inkább tankolok időbe de a napokba vettem észre hogy átváltásnál szorul és elég érdekes kattanó hangot ad ki! Meg lehet ezeket bontani h kitakaritsam!? Milyne cserélhető alakatrész van benne, ami esetleg megadhatta magát az idők folyamán!? Meg egyáltalán szét lehet őket szedni, nekem ugy tünt mikor anno le votl véve hogy nagyon ösze van gyógyitva a tankkal!?
Sziasztok!
Eladóak a következők.
Suzuki Bandit 400-hoz olajszűrő
2db Denso gyertya.
A termékek újak tipusváltásból maradtak meg.
7 ezer a 2db gyertya és az olajszűrő. A postát állom
ha nem tudunk személyesen találkozni.
Tel: 06205596170
lehet sok oka , például nemvolt rendszeresen cserélve az olaj, vagy ha volt nembelevalo került bele,esetleg tul hig, lehet nemjó az olajszivatyu. olajnyomásról ugytudsz meggyözödni, hogy olajnyomás mérő orával leellenőrződ. ha viszont cserére szorul a csapágy akkor a főtengejt is tutira felkell ujitani. üdv.
Halihó Nagymenők
Ez marha jó...ezen csak tudok...
PL. "milyen guminyomás kell a mocimba" "milyen, mennyi olaj"
"kell-e víz a Banditba (K5 elöttiek) ...stb...
Hú vazze sorolhatnám, de gáz ezt mi még csak Jawakkal + Mzkel mertük bevállalni. Mármint a távszerelést telefonon + interneten, beszarás nem is volt 1ik se ...
Drága kalács... hová jutunk, a pékek szerelnek vasat, már bocs.
Üzenem azoknak akiket érint, átélték, belenyúltak, rábasztak, stb.
Nem szeretnék senkit +bántani, de tényleg, ha lehetséges keressetek hozzáértő szakembert, akár engem is +tisztelne.
Széles utat, gumifüstöt
Had kérdezzek egy okosat én is!Most mi van? Hiába olvasok vissza,a mocin kicsinálja meg az általános szervizeket?Biztos nem ide vág,de a kocsimmal simán megszivtam,ugyanis nagy szar fos olajat tettem bele mert"ocsó vót".Hát az olajszűrőm szépen le is ragadt tőle.Ugyan ezek a tünetek.Szóval normális olj és normális szűrő-egy próbát megér.Nekem bejött,üdv!
Jelzem hogy én csak Sanyitól hallott ellesett dolgokat tudom elmondani.
ABS légtelenítésről ilyet is olyat is lehet hallani. Ami nekem van az 10km/h után indul be és nincs külön légtelenítője az ABS-nek. Tehát ugyan úgy kell mint a nem ABS-est. Sanyinak van vákumos kézi készüléke. Amit én tapasztaltam az hogy generálisan nehezebben jött le az olaj a fékekből mint a kuplunkgból. Ezért mindtam hogy kétségeim vannak a felől hogy magától kifolyik. Egyébként a manuál azt írja hogy felpumpálás után behúzva tartva lent kiengedve fent utántöltve a menet. Tehát a hagyományos. Csak ebben több olaj van.
Nemtom mitől lett főtengelyes,mert az olajszint most is a max fölött van,az olaj bell ray és csere óta 3000 km-t hajtottam bele.A kopogás előtt már észre vettem,h melegítésnél alapjáraton be-be villant az olajnyomásjelző,majd pár motorozás után folyamatosan világított amíg nem húztam neki egy kis gázt.Aztán jött a kopogás,a szelep állítás.De a kopogás maradt.Nem hangos mert van fülem hozzá és azonnal letámasztottam a vasat,mert nem akarok köszörültetni főtengelyt.
Lenne egy kérdésem bezincsap ügyben... nem nagyon használom a tartalékot, inkább tankolok időbe de a napokba vettem észre hogy átváltásnál szorul és elég érdekes kattanó hangot ad ki! Meg lehet ezeket bontani h kitakaritsam!? Milyne cserélhető alakatrész van benne, ami esetleg megadhatta magát az idők folyamán!? Meg egyáltalán szét lehet őket szedni, nekem ugy tünt mikor anno le votl véve hogy nagyon ösze van gyógyitva a tankkal!?
köszi!