Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

T.Premo
Fellebezni tudomásom szerint felesleges , de legyen szerencsétek !
Én hivatalból is sokat vagyok kapcsolatban a hatoság embereivel de érdeklödni csak konkrét ügyben "lehet" különben illetéktelen adatkezelés miatt sz. ba kerülhet az illetékes . Engem
NEM érdekel a más gondja csak tisztázni szeretném a tévhirek eredetét. Ha tudok segitek ,utánanézetek . ha gondolod szivesen nekem nem sürgös ÉS CSAK ha AKAROD
Szép munka!
Thx!
Hű de korán keltél wazze!:-)
Hali!
Holnap van!
Gratulálok hozzá és sok örömed leld benne!
Üdv.
Thx!
Ok, holnap csinálok!
Grat hozzá!
Akkor lássunk 1-2 képet az adatlapon!
Ma délután 15.10-kor átvettem az új vasat!:-)

UJV-523

Széles utat!

Daty
sziasztok, köszi az elismerésetek
SHAD platnik vannak felrakva. Hidegen szépenn lehet hajtanu úgy hogy eggy hasonló átmérőjü (ezesetben 15-mm)-es csapágygolyót satuba befogva belenyomjuk, addig míg a zártszelvény 2-éle benem rogyik.
Így rálehet hajtani a golyóra.A nagyobb íveket pedig én speciel az autó kivehető vonóhorog gömbjére hajtottam rá, ugyanezzel a modszerrel.
Aláncvédő aluminiumból van, ez is saját készítés. Minden nap ezzeljárok melóba és sok a főldut mépedig jófajta homokút, a gumi profiljai így nemszórja teli homokkal.
Köszi, nézegetem!

Széles utat!

Daty
Halihó
Itt vannak a képek is
Hello!

Alapvetően a méret, és a masszivitás a különbség a monolock, és a monokey közt. A monkey komolyabb cucc. Ha megnézed a doboz méreteket, a nagyok csak monokey-el jönnek.
Nekem 49 literes kappa dobozom van. Az, amit a suzuki ad gyáriként.
Kényelemesen neki lehet dőlni, és pakolni is lehet rendesen. Az ajánlott terhelhetőség nagyon biztonságira van véve. 5nap kemping, horvátország, kétszeméllyel is mentem vele 200körül, és semmi baja. Feküdt rajta a motor, szintén semmi baja.
Szóval csak ajánlani tudom.
Halihó!
úgy látom talán ez lesz az a topik ahol tud nekem segíteni valaki.
Nemrégiben az autópályán húzgáltam magam után a hátra felpókozott tanktáskát szóval most doboz vásárlás előtt állok.
46L körüli givit nézegettem. A kérdés hogy a monolock és a monokey között milyen gyakorlati különbség van?
Valamint az hogy pl a givi e450 symli II.-höz írt 3kg terhelhetőséget mennyire kell komolyan venni mert pl a monokeyes v46n-hez 10kg van... Attól hogy 3kg a terhelhetőség még neki lehet dőlni egyáltalán? Valakinek tapasztalat?
Ügyes! Mivel hajlítottad? Hidegen, vagy melegen?
Valve Clearance Cold - Inlet : 0.10 - 0.15 mm
Valve Clearance Cold - Exhaust : 0.15 - 0.20 mm
Akkor vizsgálandó, mikor az adott szelep nincs nyitáson, mivel a vezérműtengely tökéletes kör keresztmetszetű ott, ahol nincs bütyök profil.
Sziasztok!

Van valakinek sercive manualja '92 es 400-as bandithoz?
Az is elég lenne ha valaki tudná a szelephézag értékeket, és milyen pozícióban kell vizsgálni.

Előre is köszönöm!
Fotó?
d.aty@freemail.hu
Kösziköszi! Akkor nem szedetjük szét! Kár is lenne érte!
Halihó Banditák
GSF 600, 1200 N/S K1-K5 típusokra kompatibilis GIVI szett
522F+MM hátsó konzol kitt alumínium monolock platnival 15.000.- E470N 47literes, fekete hátsó monolock doboz beépített E94 féklámpával, áramcsatlakozó kittel 25.000.-
76.000.- helyett 40.000.-
Minden infó az adatlapomon
Jól emlékszel, a régi vasadnál meg kéne, az újnál elég 24 ezrenként.
Fölösleges!
Még 24e-nél sem lesz eltérés, de akkor meg kell nézni!
Minél kevesebbszer van szétszedve, annál jobb!
Nekem 48-e-nél kellet 2 lapkát cserélni.
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy 12000 km.-nél érdemes-e leellenőríztetni a szelephézagot, mert a karbantartási táblázat csak 24000-nél írja?!
Én viszont úgy emlékszem, hogy meg szokták nézetni!
Köszesz!
Milyen láncvédőd van?
Nézzük csak meg azt is közelebbről!
Tehát még egy fotó!
Fasza!
Fotózd le már úgy is, hogy nincsenek rajta a dobozok!
Szerintem úgy sem lesz csúnya!
Sima feketeanyag, a rozsdamentes marha kemény nembiztos hogy megtudtamvolna hajtani szépen