Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Idén 1330km-t jöttünk hazafele úgy hogy csak a benzinkutakon szálltunk le a motorról. A fizető kapuknál is nyeregből fizettünk vagy mutattuk az útlevelet.
Én nem bántam meg a tuningot mert az a két él nagyon vágta a lábam

Ha van mód rá két tankolás között 2x megállni akkor nincs gond.
erdekesen nez ki de kenyelmesnek tunik.
na, kb. en is igy vagyok vele, egy kis pihi, es egybol sokkal jobb lesz. most hetvegen Halasrol jottunk az 51-esen, es kb. orankent megalltunk, ami nagyjabol 70 km haladast jelent azokon a `kituno` utakon.
nincs `kedvem` (az egyebkent zsenialis) tommot ulesre kiadni majd` 100 ezer forintot.
Hát. Túl sokat nem.
Ha meg akarnám határozni, akkor kb 1-1,5 órát. Aztán hogy az hány km ugye a sebességtől függ. Ellenben 1-2 perc pihentetés már jó hatással van. Felállva a motoron, vagy kicsit oldalra kiülve...
Benzinkúttól benzinkútig nem bírom ki. Sem az utas.
Ha unalmas városközi szakaszok vannak, ott fáj. Szerpentinen nem érdekel, ugyanakkor autópályán sem vészes a seggfájás.
Kéne valami mod, mert a seggem az első ami a megállásért kiált.
http://www.motorkarpit.hu/moto...

Valami ilyesmi az enyém is. Amikor én csináltattam nem volt tommot (azt hiszem)
kepek alapjan ti jo messzire turazgattok. mennyit birtok egy ulessel?
Sajnos a vizes ilyen.
Nem próbálta még senki? A lég-olajos ülése felmegy a vizesre?
hat nem tudom, mit csinaljak, pedig nem vagyok kenyes ember, de ez katasztrofa.
Olyan 150-et. Gyári nyereggel. Vizeseken szinte mindenki áthúzatja, ami számomra nem meglepő. Tényleg katasztrófa a sajáthoz képest.
Eladóvá vált egy GSF 400 VC elektronika. Adom hozzá a kábelkorbácsot is.
Várom az ajánlatokat.
utassal mindenkeppen. 150-nel nagyon kiegyeznék. tommot-os a széked, vagy egy olcsobb megoldas?
tudom, hogy az atlagnal meg kenyelmesebb is, meg az utasules is.
Elindulás,200km,kicsi pihi!Utána 100km-enként pihenő,mert fáj az ülés!Sokat kell menni,és hozzá keményedik az ember hátsója.Pedig a Bandita nem kényelmetlen motor!Barátom 1150 BMW nyergében sem bír többet,de a Fazer is ugyan az.Valakinek tapasztalat a Tommot ülésekről?
A 140-150 általános. Utassal. Volt hosszabb is. Igaz az ülés is át van alakítva.
sracok,

ki mennyit bir egyhuzamban a nyeregben? en sajnos 70(!)km utan mar fájok, es nem tudom, hogy bennem vagy pedig a keszulekben van a hiba...
tibo66 ! A tartóról van kép a Suzuki DL 650/1000 fórumon a 146-os hozzászólásban az utolsó kép és ha még nem vették meg 25,000 nagyon jó ár !
Hali ! Nekem is vizes Banditon van,platni nem kell hozzá. http://www.spare.suzuki.hu/kat... A link alatt lévő csomagtartót kell csak megvenni(650 és 1250 Bandithoz is uaz kell)(erre a tartóra további tartók segitségével oldaldobzok szerelhetők fel) és az általam a dobozhoz adott kulccsal tudod zárni-nyitni,illetve le és feltenni.A tartót szeretném megtartani,mert egy másik doboz kerül fel rá.
Szevasztok " elvesztettem " a lengővilla tengely takaró kupakját. A szerviz válasza K5 utáni banditokhoz ( vizes is ) nincs cikkszám ezért nem rendelhető. Az enyém k6 os u.a. kell hozzá mint a vizesekhez ha esetleg valakinek lenne vagy tudna segíteni a beszerzésben az Yoo lenne
Hali !
Érdeklődöm, hogy csak a doboz eladó vagy van hozzá alaplap, esetleg tartó is? Vizes Banditra szeretném felrakni. Válaszodat előre is köszönöm.Üdv.
Eladó a túradobozom.űrtartalom: 47 liter. Új ára 51.598 én 40.000 adom.kb 2 évet használtam.kérésre további képet küldök.
MEnt a mél
Sziasztok Banditák!

Hát, ma rám tolatott egy NŐ...szóval, faszán el is estem...
A fékkarom ropi, a visszapillantó is,valószínű...segítsetek, hogy hol tudok beszerezni ilyen csip-csup dolgokat... :)

A bukócsövet meg nagyon ajánlom mindenkinek, mert elég jóó :) nekem a Givi-ék féle van, de már megérte!
tömítéssel nem hinném h probléma lene benzint kap folyni nem folyik, ami jo azt meg ne szedd szé! :) csak kicsit olyan szorulós... adtam már neki WD40 tet :) de akkor kap még jóból sose elég
Darabokra szedhető.
Tömítést tudsz rajta cserélni.
Sztem a kattanás a csap pozicionálását szolgálja, rögzíti a kart, hogy ne álljon meg két állás közt.