Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó, akkor nekem nincs olyan, marad a szerelő....
ok, ezt kértem igaz? szelephézag állításnál ezt veszik le...
szereléshez józan paraszti észen kívül nem kell nagyon más.
No beírom ide is hátha kell valakinek:

FRISS infó (még meleg:-) mert most jött meg a posta

www.freebiker.hu
K7-es bandit légszűrő (HFA3615) - 4170ft
Olajszürő (HF138) - 1600ft
PSTG: - 1690ft


Klikk-klakk kft (Pécs)
NGK Cr9e gyertya 2000ft/db
PSTG 890ft
de még megtudom az átmérőjét, mert csak egyféle van
persze, mikorra kell? Posta vagy személyes? Miki mondta az eksönös láncot?
jut eszembe, azt amit múltkor nem tudtál beszerezni még, azt a tömítést tudod már szállítani? (szelepfedél volt talán?)
Nálam
Elvileg széria a motorodon (nálam is hiányzik :D )

Szal a szutyukinál.
Ebben a láncolajzóban nem az ár ill. használati érték, megtett km a szűk keresztmetszet számomra, hanem a felszerelő, megbízható szaki és még itt sem a pénz a gond, mert megfizetném, ha lenne....
Nem mintha, nem számítana a lé, de ilyen dolgot nem kér az ember szívességből, ahhoz ez komolyabb meló. Lassan már szinkronra, szelephézagra is vadászni kell korrekt szerelőket, akkor erre pláne.
Sziasztok!

Hol lehet kapni az alábbi képen látható teleszkópvédőket?

Tény: Motoromon a teljesgázas kigyorsítások száma egész eddigi pályafutása alatt 2 kezemen megszámlálható (talán a pályanapokat kivéve), egykerekezés is csak ritkán és akkor is kvázi-véletlenül volt.

Ami viszont volt kb 20.000 km eső (legalább) , sivatag, hókása stb. Namármost én 2-3x mosok motort egy évben. Abból egyszer törlöm meg ronggyal a láncot, de aztán annyi.

Aztán mondjuk rohadtul nem akarok rábeszélni senkit :D
Nem megéri/nem éri meg nem igazán kérdéses. 3 féle embernek kiváló, illetve talán egyfélének nem. Aki sokat megy a motorral annak nagyon hamar megtérül /csak a pénzt nézve is/, aki kevesebbet megy, de érdekli a motor tisztogatásának kérdése és szép tiszta motorral szeret menni, de azért nem úgy van a beosztása, hogy egyik héten motormosás utána héten motorozás... ...na neki is megéri. Aki alig megy a motorral, de "vagányul" a "Te nem fújod meg?" kérdésre egy felvonulás előtt a csilli-villi motorjával annyit akar csak válaszolni , hogy "nekem automata" ... neki is megéri.

Annak nem kell, aki baxik mindenre. Se pénze se ideje motorozni. Ha mégis motorozik valahova, akkor tökmindegy neki hogy mi merre hány méter.


Amúgy 72K van a láncomban, egyenletes nyúlás még nincsen, egyenetlen van már kevés, de nem vészes. Fogalmam nincsen hogy mikor jár le a dolog. Feltételezem, hogy előbb utóbb azért majd az O-gyűrük kezdenek elfáradni, akkor biztosan 1-2 ezer alatt megadja magát. Viszont pont itt az olajozó előnye, hogy gyakorlatilag ezek a gyűrük folyamatosan olajosak... esőben, eső után, porban.. mindig. Talán ez a kulcsa a dolognak.


Nekem nem "optikára" van beállítva, tehát a fősztenderemen, és némelyest a felnimen azért látszik, hogy valamivel azért ápolom a láncot, de kb azonos műszaki hatásfok mellett el lehet érni azt is akinek ez is szempont, hogy gyakorlatilag szalonban álló gép kinézettel menjen akár egész élettartamon keresztül, mivel szinte szórás nélkül is lehet üzemeltetni.

Olaj: Láncfűrész-lánckenő-olaj ... 1,5dl/10.000-13.000 km

A kettő között pedig: "Buy and forget..."
Azt tegyük hozzá, hogy kopóalkatrészek tekintetében nagyon nehéz reprezentatív összehasonlítást végezni. Nincs két ember, aki ugyanúgy motorozna, sőt két láncszettet sem tudsz hasonlóan használni ugyanazzal a motorral. Meg mindenkinek máshol van a határ. Pl van, aki addig használja a láncot, amíg tud húzni rajta, más lehjítja, mikor szakaszosan nyúlott, stb.
De olyat még nem láttam, aki feltett volna egy olajzót, és azt mondja: Ez mégsem jó
Én ismerek olyant aki egy cbf-en 40ekm-t tett a láncba. Tehát ahogy én anno számoltam. Olajozóval 2 láncszet egy motor (Vadász példájából kiindulva első lánckereket azért cserélni kell.) Gondos és hozzáértő fújkálás mellett 3 szet ua. km mennyiség. Ergó így kérdéses a nullszaldó. Mivel nálam a hozzáértés hibádzik (plussz kényelem) nem volt kérdés. Az sem elhanyagolható hogy hely szabadult fel a dobozban.
Akkor megéri.......azé' egy láncszett sem olcsó....
Mi hárman, István, Tangerine, én most a télen tettük be. Csomy és Kazam szerintem még 20 ezren belül van.
Csak 1 reprezentzatív nagykövetünk van, Vadász, aki 60 ezer környékén jár a gyári lánccal. Germén fórumok 50-70 közé írták a szettet. Szóval ha hosszú távra tervezel a motorral, akkor megéri. Ha sürün cseérlgeted,akkor nem feltétlen, mert szép hosszú idót lehet elpöcsölni a beszereléssel is.
Amúgy normál használat mellett mennyi km-t mentek ha láncolajzót is használtok? Anélkül ritka fújással 25000-et biztosan elmegy egy DID lánc, túrázva még többet is. Csak érdeklődöm megéri-e foglalkozni vele?
Nem vagyok teljesen naprakész mccoi-ból de annak idején 2 fajta volt. Az összerakós printer portos és az USB-s ami már beültetett nyák-os (nem véletlenül). Persze a 2. drágább. Vedd ezt és beépítés terén ugyan ott vagy mint a scott-al. Szolgáltatásban meg 3x többet kapsz. Olajozó fejjel kapcsolatban meg keresd K_Istvánt.
IGAZ! Pumpa nincs!
Elnézést kérek!
Pumpát hol lehet venni itthon?
Egyébként a linkelt olajozó is csak 1 helyen olajozásra ad alkatrészt.
Az első lánckeréken két oldalról olajozást enné is sk kell megoldani.
Aki teljesen antitalentum annak valóban nehéz. a megvan a hely és mód valamint be van forrasztva a panel akkor azért nem megoldhatatlan.
A scott-al is bíbelődni kell hogy hova hogy jó és szép legyen.
Hali.
Viccen kívül olyan jó ötleteket irtok és pont ilyen megbízható és jó dolgokra van szükségem a láncolajzónak és a szabályozónak már csak helyet kell keresnem.
, "és nem áztatja el a motort olajjal"

Vagy a fordítottja, hogy esőben nem ad eleget, és az olyan, mintha láncspréznénk: az első 5 kilométeren rajta marad
köszönöm.