Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Állítást is mondjál már... ...mert én nem értem :D

600 as miért nem jó kezdeni, erős, gyenge, vagy mi? Tény: Lóerő szart se számít.
Ahhoz előbb járnia kell, de majd azt megoldom, a rajz szerint pedig egy villanyász ismerős megépíti.......előre is kösz!
Hát igen. Sajnos a feszültség jelenléte nem biztosítéka a teljesítménynek... 13,5 nem a töltés netovábbja!

Átküldöm a rajzot pár percen belül, de lehet, hogy először neked is mérni kellene...
Ma délután.
Túra sport-túra motor körben:
Most szerintem sokaknak nem leszek szimpi, mert azt mondom hogy "kezdő motornak" 600 banditot venni nem szabad. Mert ugye a kezdő motorban alapvetően benne van hogy rövid időn belül csere.
78-80 paci:
Ugye azokat kifaggattad motorozási szokásaikról akik azt mondják hogy a 80 ló sok. Nézd meg hogy milyen fordulaton tolja ki magából a 600-as és kérdezd meg hogy milyen fordulaton szokott motorozni az illető. Amikor én túrázni megyek megduplázom a motor önsúlyát.
Röviden: ne az döntsön hogy hány lóerős a motor. A célodhoz vezető utat tervezd meg és valósítsd meg a legolcsóbban.
ja?....van ménkű csak 80 helyett 70 volt aminek azért elégnek kéne lennie, de mégis állandóan merült az akksija tavaly 13.5-ös töltéssel....hozzám üzemképtelenül került a gép csak a kórismét hallottam, de jövő héten már jár ha minden jól megy viszont a töltést is meg kéne oldanom....
Szívesen elküldöm mail-ben. Hova?
A delej gyengülése jellemző, de teljes eltűnése nem. Az elképzelhető, hogy a teljesítmény csökken, vagy a fedélzeti fesz csak nagyobb fordulatnál áll be, de hogy ne is jöjjön semmi ménykű, az eléggé szokatlan. Mi a kórisme?
Szia
Nemrég írtál egy fesszab rajzról valakinek, kéne nekem is egy igen régi, de méltán kiváló GS1100EF-hez mert már másra nem tudok gondolni, talán még a kora miatt a delej tűnt el a forgórészből?
Basszus Zootyo!
Most esik le, hogy lehet, félreértettem amit írtál. (Igazából tegnap este este, de már nem volt kedvem írni...) Sok nem múlik rajta csak érdekel:

Mikor a fázis és a test között mértél (illetve nem tudtál teljesítményt mérni), akkor fent volt a szabályzó?

Folytathatjuk magánban is, mert lehet, hogy ez a többieket nem érdekli szamosd kukac dkgeast pont hu
Sztornó.
(Azt is át kéne húzni a peremen.)
Tapintókörző + tolómérő.
Nekem van olyanom , ahol kb 2mm rá van hagyva... ...azzal lehet iylet.... szabványossal télleg nem...
Pofákpofák ,jól megaszontam!
Az enyémmel le lehet mérni, mert a mérőpofákpofák tövénél ki van könnyítve.
És nem sufnituninggal mert gyári, csak már vagy 30 éves!
1400
1200 power
Bocsi hogy beleszólok!Kérded hogy mire figyelj.szerintem arra hogy 1200-as legyen!Tényleg bocs!
Nem a leolvashatóság miatt, hanem a mérő pofa kialakítása miatt írtam. A subler egyenes pofája felütközik a külső érintetlen peremen.
Jól kő tudni leolvasni :D :D :D


De amúgy mikróra gondoltam :D
De mégis Te írtad :-)

Tolómérővel felszerelt tárcsát hogyan mérsz? :-) Inkább mikrót vinnék...
He? Ezt Te írtad Vadász? Mert a Te neved alatt szerepel, de kicsit fura...
ebben neked igazán steeldog70,tsanyi,erik64,kazam,zöldi és még sokan mások tudnak segíteni. Én befognám a kipufogót és ha nem csattog, kerepel akkor mennék vele egy kört és figyelném a futóművet(nem-e szitál, rázkódik nagyobb sebességnél),nézném a féket, kuplungot lánc megvan-e nyúlva fogas kerekek mennyire kopottak a fényezés árnyalata nem-e eltérő a csavarok szét vannak-e barmolva hát röviden ennyi remélem tudtam segíteni
Nagyon szépen összefoglaltad a dolgot. Pipálós listát mindenképpen vinnék, már csak alkudozási alapnak is. Megnézni a fékbetétekben mennyi van, láncban mennyi van (ez nyilván bemondásra, de a motor futásteljesítményéből azért lehet hova tenni a dolgot, hiszen ha eredeti a lánc és a motorban van már 40.000, akkor a lánc hamarosan kuka) Vinni egy tolómérőt, és megmérni a féktárcsákat. Ezt összevetni a gyári értékkel (ebből a motor futásteljesítményére lehet következtetni, tovább ha eleve olyan motort nézegetsz aminél már a végét járja, akkor alkudozásnak jó alap).

Minden eredeti e a motoron, ha nem akkor miért nem? Megvannak e az eredetiek. Nah ha előre összeállítasz egy ilyen "munkalapot", akko rutólag otthon is könnyebben tudsz hasonlítgatni, és számolgatni.
Majd el felejtettem... amilyen a gazdája, olyan a motorja.