Srácok segítsetek! mibe kerül egy 600as bandit műszakiztatása tól-ig ár érdekel.Tegyük fel,hogy műszakilag rendbe van és nem kell cserélni semmit. Ha egy motor 2003as ~30E Km van benne az soknak számít?
Igen saját . De nem sok értelme van mert annyira túl van méretezve a bandit hűtőrendszere, hogy nekem meg a legnagyobb melegbe sem ment 80fok fölé az olaj hőmérséklete.
segítségeteket kérem most vásárolt 94.-es banditom nagyon nehezen indul.(most már egyáltalán nem).mikor az első esetben megtréfált egy gyertya puc segített rajta,de hogy mindig így lesz ez,. indításkor nem adok gázt,sem szivatót,mégis olyan mintha megszívná magát.
szikorameister!
Mennyiért gondoltad eladni a motorodat?Mert van egy keretösszegem amiért tervezem a vásárlást és ha nem fér bele akkor tárgytalan a részemről!
Nem szeretem ha valaki fényezi a saját motorját de én nem árulok zsákba macskát. Hátha érdekel vagy ha valaki mást érdekli ? 2004 évjáratú 18700km ami valós de ha megnézed nem kételkednél benne, teljesen szezonra felkészítve 18000km-nél olajcsere légszűrő telo olaj karbi szinkron 2db conti road attak gumi Hando féle kipú karcmentes állapot. Nem azért árulom mert sz@r hanem megcsapott a szele a nagybanditnak . Ha érdekel megegyezhetünk !
A listához írd még fel:
Kormánycsapágy kotty és közép beverődés ellenőrzése. (előröl megrángatás, illetve tehermentesítés utáni változatlan ellenállással elfordulás, nem akadhat középállásban)
Lengőkar (oldalirányú rángatás) és kerék csapágyak (billentési és lassú áfordulási próba).
Lengéscsillapítók (hirtelen tehermentesítésnél nem koppanhat).
Melegen egyenletes alapjárat.
Kitartott gáznál fordulatszámtartás (üresben ~3000 RPM és ott menyit ing ki)
Kormányütközők deformitása (szemrevételezés)
Alváz és motorszám helyessége!
Kipufogó füst hidegen / melege / terhelve felpörgetésnél / gázelvételnél (sem fekete, sem kék nem lehet)
Hmmm, még biztos jönnek ötletek, de ezekből jól lehet következtetni az előéletre. Mennyit nyírták, egykerekeztek, borultak stb vele. Nem mindegyik ugyanolyan fajsúlyú problémát jelez, de azért az eladó hitelessége ellenőrizhető.
Huu Srácok! köszi! nem gondoltam,hogy ilyen segítőkészek lesztek! A pipálós lista készités baromi jó ötlet.szép lassan el is kezdtem össze írogatni a kérdéseket és hogy mit is nézzek meg. Remélem a hosszú hétvége remek alkalom lesz arra,hogy megnézzem a kiszemelt gépeket.mindenkinek köszi! remélem,hogy jövöhéten ugy jelentkezek,hogy sikerült megnézni párat és alkut kötni valamelyikre!
Nem hinném hogy más ne lenne alkalmas. Igen fejben ott kell lenni.
Nem akarom ismételni magam de ha valakinek az 1200-es kultúrája teszik és nem érez kellő önuralmat, akkor vegyen egy 150kg-os olcsó működőképes hasonló vázgeometriájú vasat menjen oktatásra kakucsra stb... 1-2 idény után válthat és szerintem kisebbet bukik, de szerintem gyorsabban is fog fejlődni.
Nem véletlenül mondtam hogy az utat tervezze meg.
Sziasztok! Én teljesen kezdő vagyok, idén kezdtem motorozni és egy 600-as csupasz Banditot vettem. Én úgy gondolom, hogy kezdésnek nagyon is jó, egyrészt nagyon kezes (száraz súly 200 nem pedig 250), ha kell igenis nagyon megy, de nem emeli az elejét (annyira nem erős), olcsó, egyszerű technika (olcsó fenntartás). Én eleve ilyet akartam, mert külsőre nagyon tetszik. Sok összehasonlítási alapom nincs, mentem Honda CBF400-zal meg CB500-zal. Mindkettőnél sokkal jobban tetszik a viselkedése és ezeknél jóval erősebb is. De, mint ahogy más korábban írta fejben dől el, hogy mi erős mi nem, ha valaki hülye, annak egy 30 lovas motor is túl erős.
Nálam a döntő szempont a fentieken kívűl az is volt, hogy 5-600-nál ne kerüljön többe. Ezt az összeget még hitel nélkül ki tudtam fizetni ill. ha esetleg elborulok vele nem fog annyira fájni, mintha egy 1-1,5M-s gépet törnék össze.
en - ha lehet ilyent mondani - megbantam, hogy a 650-eset vettem meg, es nem a nagyobbat, mihelyst lesz penzem ra, cserelem.
ellenben tenyleg volt (es lehet, hogy lesz is) par olyan hulyesegem, amit a kicsi toleralt de a naggyal zakoztam volna. az pedig, hogy nehezebb az atlagnal, nekem nagyon tetszik.
Viszont nem mindenki annyira kimért és józan gondolkodású mint te. Ebből az következik, hogy az hogy neked a nagybandit jó volt kezdésnek nem a rendszerből következik, hanem fentebb említett tulajdonságaid és korod továbbá eszed miatt.
600 as kevésbé könnyen megy ki véletlenül valaki alól, ennyi. // függetlenül a kilótól és a lóerőtől, sőt egy 600 as bandit e tekintetben harapósabb mint egy 600 as sportmotor//
"Mert ugye a kezdő motorban alapvetően benne van hogy rövid időn belül csere. "
1-2 évre megvenni egy 250kg-os motort tanulni szerintem nem jó döntés.
Azonban ha a döntés arról szól hogy hosszú éveken át kielégíti vágyait akkor ezen kezd motorozni mert meg lehet tanulni rajta.
Azonban a nagybandin is meglehet. Tehát ne azért vegyen 600-ast mert az kezdő motor.
A kezdő motor fogalom nálam az hogy nem elégíti ki igényeit. A cél a tanulás. Hangsúlyozom hogy túra motorokról beszélek.
Bár csak lenne időm motorozni4
2éves a gépem, 25.000 van benne.
Van még 1-2 elvetemült itt a fórumon!
Van eladó Denso gyertyám 2db és 400-as Bandithoz olajszűrő.
Újak.
Ha érdekel valakit irjon a laciba45@freemail.hu ra
Megtaláltam a hirdetésedet,sajnos ez az ár fölötte van az én elképzeléseimnek.
Mennyiért gondoltad eladni a motorodat?Mert van egy keretösszegem amiért tervezem a vásárlást és ha nem fér bele akkor tárgytalan a részemről!
Kormánycsapágy kotty és közép beverődés ellenőrzése. (előröl megrángatás, illetve tehermentesítés utáni változatlan ellenállással elfordulás, nem akadhat középállásban)
Lengőkar (oldalirányú rángatás) és kerék csapágyak (billentési és lassú áfordulási próba).
Lengéscsillapítók (hirtelen tehermentesítésnél nem koppanhat).
Melegen egyenletes alapjárat.
Kitartott gáznál fordulatszámtartás (üresben ~3000 RPM és ott menyit ing ki)
Kormányütközők deformitása (szemrevételezés)
Alváz és motorszám helyessége!
Kipufogó füst hidegen / melege / terhelve felpörgetésnél / gázelvételnél (sem fekete, sem kék nem lehet)
Hmmm, még biztos jönnek ötletek, de ezekből jól lehet következtetni az előéletre. Mennyit nyírták, egykerekeztek, borultak stb vele. Nem mindegyik ugyanolyan fajsúlyú problémát jelez, de azért az eladó hitelessége ellenőrizhető.
Nem akarom ismételni magam de ha valakinek az 1200-es kultúrája teszik és nem érez kellő önuralmat, akkor vegyen egy 150kg-os olcsó működőképes hasonló vázgeometriájú vasat menjen oktatásra kakucsra stb... 1-2 idény után válthat és szerintem kisebbet bukik, de szerintem gyorsabban is fog fejlődni.
Nem véletlenül mondtam hogy az utat tervezze meg.
Nálam a döntő szempont a fentieken kívűl az is volt, hogy 5-600-nál ne kerüljön többe. Ezt az összeget még hitel nélkül ki tudtam fizetni ill. ha esetleg elborulok vele nem fog annyira fájni, mintha egy 1-1,5M-s gépet törnék össze.
ellenben tenyleg volt (es lehet, hogy lesz is) par olyan hulyesegem, amit a kicsi toleralt de a naggyal zakoztam volna. az pedig, hogy nehezebb az atlagnal, nekem nagyon tetszik.
Viszont nem mindenki annyira kimért és józan gondolkodású mint te. Ebből az következik, hogy az hogy neked a nagybandit jó volt kezdésnek nem a rendszerből következik, hanem fentebb említett tulajdonságaid és korod továbbá eszed miatt.
600 as kevésbé könnyen megy ki véletlenül valaki alól, ennyi. // függetlenül a kilótól és a lóerőtől, sőt egy 600 as bandit e tekintetben harapósabb mint egy 600 as sportmotor//
1-2 évre megvenni egy 250kg-os motort tanulni szerintem nem jó döntés.
Azonban ha a döntés arról szól hogy hosszú éveken át kielégíti vágyait akkor ezen kezd motorozni mert meg lehet tanulni rajta.
Azonban a nagybandin is meglehet. Tehát ne azért vegyen 600-ast mert az kezdő motor.
A kezdő motor fogalom nálam az hogy nem elégíti ki igényeit. A cél a tanulás. Hangsúlyozom hogy túra motorokról beszélek.