A manual-ban nem találtam a hátsó rugóstagra mennyiségi utalást mert ezt elvileg csak cserélni lehetne.....persze felújítható, de a gázost én is futóműveshez viszem mert a belevaló gázt és a nyomást nem tudom itthon előállítani.....sokan teszik azt, hogy sima levegőt nyomnak bele 6-8 bar-t, de én ezt inkább nem tenném....
Nem kaptál használati utasítást?
A Res Trip azt jelenti, hogy amikor a az üzemanyagszint a tartalékhoz ér, akkor azt kezdi mutatni, hogy hány km-t tudsz még megtenni!
Egy kis segítséget kérnék!
Nagyon megköszönném, ha valaki meg tudná mondani, hogy egy '94-es GSXR hátsó gátlóba mennyi olaj kell és milyen. Történt egy malőr (illetve fogalmazzunk úgy, hogy az elmúlt évek legnagyobb műszaki bakiját követtem el) és felújítása szorul a gátlóm.
Remek példát kaptam arra, hogy mit is végez egy lengéscsillapító. Mondhatom, hogy nélküle egy rémálom az utazás :-)
Hahó! Valaki megtudná mondani hogyan lehet a váltás jelző órát beállítani hogy hányas fordulatnál váltson, meg mi az istent jelent/jelez az a res.trip. ?
Még mindig van ebben a méretben gumim........az árakat a különböző gumikról telón elmondom......nem vágottak, de árban közelítenek az általad elképzelthez....
hyyy erdeklödnék van e valakinek feleslegesen :) egy pár - 110/70 17- 150/60 17 vagy 120/60/17- 160/50/07 vágot gumma igy 20e környékén ? mert már slikken futok :(
Egy rendes, E jeles dob+ hozzáfúvókázva olyan vadparaszt motort csinál belőle, hogy jaj- pedig ugye aúgy sem gyenge. Ha hagyod simán, és ráteszel egy akármilyen hazai kisiparit, azzal nagyon furán fog viselkedni 2500 alatt, fölötte viszont érezhetően erőseb lesz.
Ja, a keverékcsavar beállítás után nem kötelező a szinkron, de elviszi az értéket valamelyest.
Ha nem csak "eltekergetni" akarod, hanem rendesen beallitani, akkor a felmelegitett blokkon uveggyertyaval lehet a karbisokon a ego keverek szine alapjan beallitani a helyes kevereket. minden mas csak bohockodas. utanna a szinkronon is lehet finomitani egy kicsit.
Okke állítom 3 ra a tiltás már régóta nincs benn. Minden gyári eddig, még a légszűrőt is gyárira cseréltem. Kipuffon gondolkodom de félek hogy az megint csak állítgatást von maga után, meg nem tom mi lenne a nyomatékkal hova esne?
A gyári érték 3 fordulat, a főfúvóka 100-as mindekettőben! A környezetvédelmi tiltást mndenképp kösd ki, az a rángatás elsőszámú okozója. Ha sportdob is van a gépen, tegyetek bele 105-öst, azzal jó lesz.
Lehet e különbség a 2006-os 1,2 (utolsó) Bandit és az előtti pl 2003-as porlasztója ( fúvókái ) között ha igen mi? Mert a főfúvóka bővítését javasolták nekem 2-3000 tartományban történő rángatós működésre egyenletes gáznál. A szerelő állítása szerint nagyon elvan szegényítve a keverék. 2,5 fordulaton van a keverék szabályzó jobb így lett de nem tökéletes vagy egy felet csavarjak még ki ?
A Res Trip azt jelenti, hogy amikor a az üzemanyagszint a tartalékhoz ér, akkor azt kezdi mutatni, hogy hány km-t tudsz még megtenni!
Nagyon megköszönném, ha valaki meg tudná mondani, hogy egy '94-es GSXR hátsó gátlóba mennyi olaj kell és milyen. Történt egy malőr (illetve fogalmazzunk úgy, hogy az elmúlt évek legnagyobb műszaki bakiját követtem el) és felújítása szorul a gátlóm.
Remek példát kaptam arra, hogy mit is végez egy lengéscsillapító. Mondhatom, hogy nélküle egy rémálom az utazás :-)
Ha valakinek van ötlete kérem szóljon
zemi76@gmail.com -ra
Köszi üdv
Ja, a keverékcsavar beállítás után nem kötelező a szinkron, de elviszi az értéket valamelyest.
Van valakinek tapasztalata 1255-ösre sportdobbal kapcsolaban? Milyen dob jó rá? Egyéb átalakítások?
Most, mintha bátrabban dönteném, de még bőven tesztelés alatt van, hiszen csak 300-nál járok!
menetdinamikailag mi lesz a kulonbseg?