Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyre jobban gondolkodom a PR2ben következőre. Próbából.
De az még odébb van. 1500 van a hátsóban.
Egyébként ezt a Roadsmartot Hunter is dícséri!
Az előzőhöz hozzá kell tenni, hogy a gyári d218 7000nél volt cserés, 10.000nél az NKH nyomására cseréltem le.
A Roadsmart 12.000nél kopásjelzőn volt, másodszor nem kérdeztem meg a hatóságot...
Road Attack, hátul 13500 km-t bírt vászonig,az eleje még 4-5e km-t elment volna.Lekopott hátsó helyett felkerült egy Dunlop Sportmax olyan 1,5mm-es bordázattal,600 km alatt sikerült leradíroznom vászonig egy szlovén-osztrák karikán,pedig teljesen kulturáltan használtam......................Road A. sztem jobban tapadt.......
Pellérd,Simon Gábor,60e ft,felrakva.
Van nálam az általad keresett méretben egy D220 garnitúra is amivel mindössze 2500km-t mentek el és az előző héten vettem le ha az megfelel, bár nem az enyém, de gondolom olcsó odaadja a gazdája.....én meg felszerelem...vagy nem....
Miért, mikoriak?
Nekem csak az Conti Force kellene 180/55ZR17 23e-ért.
Kb 3 hónapra terevezem, addig nullára futna a mostani elsőm, szóval, elég ha bír 10-12e.-t Mert a Pilot Road2 itthon figyel már párban!
Akkor szerinted
elküldtem.
jóó a szó tesó
oksi legalább mi banditák tatsunk őssze,
mariusfauru@hotmail.com ez lemaradt
Szevaaaaa igeen mociztam keményen megcsináltam a telo szimeringek megérte a kinlodás, a fékezés a utfekvése jóbb let hát mondhatom majdnem hibátlan a mocim okok kell 1 elsö gummi mert ez már kopásjelzö is kopik már kell az a szinkron ugy érzem mert a karbi még mindig roszalkodik és igen a baloldali dekni cserés (miko vetem a mocit télen sikerült hazafelé jégen megcsuszni és lefektetem, a dekni megrepedt, elvitem hegesztetem nem szivárog, bár olajos mindig a hegesztés, és kicsit csunyácska itt vanak a jó idök szal ha lesz egy szabad 7végém és némi lové veszem az irány feléd
Üdv Keneséről,kolléga. Hétvégén huztad a bajszát a vasparipának? Találtam egy olcsó nagyonjó bontot,tőlünk 25km-re bandit 400 hoz majnem minden va, Dekni is amit keresel. küld el az imél cimed,vagy hivj fel és megmondom a tel számát. Anyit duméltam vele hogy az árát elfelejtettem megkérdezni. De képzeld 90% henger komplett dugo gyürü pl.30 000 ft. fasza gumák is vannak,de aztsem kérdeztem mert én mostvettem egy hete 180/55/17 majdnem uj,10 000ft. nálunk a gumisnál ő is nagy motoros és nagyon segitőkész. na üdv.
Az olaj fain! Igazából eddig csak Valvoline Durablendet használtam. Annál is markáns változás volt a cserénél, talán a használati időtartam végére vékonyodott egy kicsit. Most is érzem a "selymességet" az új olajjal. Ha 6000 km múlva is ilyen lesz, akkor tartósan is átállok Motulra.
Sziasztok!

Nincs valakinek bandit 400v hez km óra kihajtása az első kerékhez? Újabb tipus 1996 os. Sajnos ledarálódott a müanyagfogaskerék benne, és azóta nem megy a müszer.
Érdkelne még ugyanehez a tipushoz feszültségszabályozó.
Próbáltam pár bontót is, de nem nagyon van illetve rosszat küldtek.
A gumik korához képest vastagon fog a cerka
adatlap.....du. 4 után telefon.... ....ha érdekel...
Kösz Bencus!
hát az az igazság kb 20-25e lene ere a projectre :( a 2 ki kel huznom eböl az öszegböl :(
és mibe fájna ezt nekem ? baráti válság áron
160-as Road1 és BT021-es jó állapotú használtam van felszereléssel együtt. 120/70-es lenne előre....többnyire inkább azt teszik fel a 60-as helyett....
érdekelene egy 160/60 gummi és egy 120/60 gummi ;) normál áron ;)
na ma cseréltem elsö telo szimeringek és az olaj 1iket szétszetem a telot másikat csak kipiszkáltam csavarhuzoval mert az alsó csavart nem tutam kiszedni :( és pucolás (féktisztitoval) hát nem egy egyszerü mutatvány, meglehet csinálni de kelet hozá 4 ora, viszont most nagyooon tuti let föleg hogy kevés olaj volt bene kb fél liter a kettöbe most 498 ml van egy szárba és mint az uj siklik az uton megérte az izzadás