Hogy is volt?
10.000nél raktam fel a RoadSmartot hátra, akkor volt benne 2000 (barát levette). Én még beleraktam 10.000et, szóval 12.000et bírt. Az első 12.000nél került fel a gyári helyett, és még most is fent van, 23.000nél, és úgy érzem, kibírja a második hátsót. Kb.20.000et saccolok neki.
Tévedtem, egy komplett garnitúra még nem ment el, de most e-h az van fent. Így jó.
Ha összefutunk, ki akarnám próbálni a PR2-t, mert az volt a másik jelöltem, de jött a baráti alkalom, így RoadSmart lett. Lehet, következő e-h cserénél kipróbálom, ugyanakkor tartok tőle, hogy ennél sokkal jobb nem lehet. Rosszabbra nem akarom cserélni.
Michelin Pilot Road 2 Használok teszteken esőben az egyik legjobb guminak tartsák de én szárazon is megvagyok vele elégedve még nem csúsztam meg vele soha. Barátomnak is ajánltam feltetette egy BMW 1200 GT-re és nagyon bejött neki legközelebb is eszt rakja vissza meg persze én is. Futásteljesítménye mivel hogy két komponens ezért a közepe keményebb keverékű és nem nyalja el olyan hamar mint egy komponensű gumikeverék.
Sziasztok!
Csomy,mennyit bírt ki km-ben az előző garnitúra?
Tegnap raktattam fel a Road Attack2 garnitúrát,szárazon jó,vizen 100 körül már csúszott sima aszfalton,érdesen jó.........
Olyan gépet tuti nem találsz, ami abban az állapotában gurult le a gyártósorról, mert konténerekben hozták be őket anno. Amúgy nekem a személyes tapasztalatom, hogy a banditok gyenge pontja a karburátor, mert nagyon érzékeny. Ezt kb kétévente kell szinkronizálni, de alapvetően ha betartasz minden cserét, és ápolod, más bajod nagyon nem lesz vele.
A másik, amibe a kötelezőkön kívül bele kellett nyúlni az a szelepek beállítása volt, mert azok is elállítódtak az évek során.
Nyilván motorvásárláskor a szokásos dolgokat kell megnézni, pl:
Csöpög-e az olaj a blokkból, van-e olajfolyás az első teleszkópon, gumik használtsága( ha csak az oldala szemcsés, az elég árulkodó a használatot illetően), járó motornál van-e valamilyen csörgés, zörgés, kormánycsapágyak nem szorulnak-e? Fékek mennyire adagolhatóak stb. Az esztétikai hibákat meg úgyis látod. Nagyjából ennyi, de úgyis kiegészítenek, ha kihagytam valamit.
Sajna nem jön össze a tali időhiány miatt, pedig nagyon mennék.
Még személyit is csináltattam, mert még a régi lapozós volt.
Csepreget még nem tudom, az is jó lenne. Ha nyár végén / ősz elején lenne, akkor már vsz. el tudok menni.
Mi a véleményetek úgy általában a 2 komponensű gumikról?
Michelin pilot road 2 vagy Bridgestone BT 023 esetlen Conti road attack 2
Melyik fut el többen és milyen a tapadás? Válaszotokat köszönöm
Hello sziasztok!
Most álok egy 400-as bandit vásárlása előtt, az az apám.
És lenne pár kérdésem hogy mit nézek meg rajta amikor meg veszem hogy mi az ami hamar elromlik rajtuk stb stb... mire figyeljek oda.
A motor 1993-as, változó szelep vezérlésű, a tulaj olyat mondót hogy két 400-as van, egy gyengébb és egy erőseb ez elvileg az erősebb. Köszi szépen előre is a válaszokat, széles utat.
Gumi bisz-baszokat is tudsz szerezni a motorhoz? A tanklefogatás két darabból álló rezgésmentesítő bakokra gondolok. Hogyé? Meg lehet, hogy kéne a kuplungnál lévő kis kapcsoló, tudod, ami az önindító relét zárja.
Sikeresen elhagytam az 1-ik takaró kupakot a lengővillatengelyről nincs valakinek elfekvőben ,vagy esetleg hol lehet szerezni és mennyibe kerül? A vizeseké u.a. ez 1 fekete műanyag korong ami az ember sarkánál van vezetés közben.
Keresem Fehér Tibort, akinek egy ezüst 650-es Banditja van, volt, és Hajdúbagoson lakik, lakott.
Aki tud róla kérem értesítsen!
Köszönöm!
30/241-3516
shamway@freemail.hu
10.000nél raktam fel a RoadSmartot hátra, akkor volt benne 2000 (barát levette). Én még beleraktam 10.000et, szóval 12.000et bírt. Az első 12.000nél került fel a gyári helyett, és még most is fent van, 23.000nél, és úgy érzem, kibírja a második hátsót. Kb.20.000et saccolok neki.
Tévedtem, egy komplett garnitúra még nem ment el, de most e-h az van fent. Így jó.
Ha összefutunk, ki akarnám próbálni a PR2-t, mert az volt a másik jelöltem, de jött a baráti alkalom, így RoadSmart lett. Lehet, következő e-h cserénél kipróbálom, ugyanakkor tartok tőle, hogy ennél sokkal jobb nem lehet. Rosszabbra nem akarom cserélni.