Tudna valaki valami okosat mondani arra, hogy miért sárgul (szerintem a kelleténél jobban) a hátsó kipufogó dobom? A motor még csak most 1 éves 7500 km-rel az órájában. A képen talán kevésbé látszik, hogy mennyire, itt főleg az első felén látszik inkább, de a hátulja sem szép fényes króm már, inkább olyan sárgás árnyalatú. Ráadásul én nyugodt tempóban szoktam túrázni, szóval nem hajtom. Valakinek van erre esetleg ötlete? A króm paszta segíthet? Vagy ez a nagy hőtől természetes folyamat? thx
Már csak volt, az első 1600km-ig!
A Fiam elkobozta a 20. szülinapjára a Nejem egyetértésével.
Így maradok a jó öreg Banditnál (2éves, és 50e-t mentem vele).
Folytatódik a tartósteszt.
Gondolom 2év múlva 100e.km-el már árulhatom, mint megbízható jószágot!
Hi nekem úgy kell beállítani az órát, hogy gyújtásra teszem és egyszerre megnyomom a reset-et és a napi számlálót ezután ha villog az óra akkor bingó az igaz az enyém K3 600n de hátha segít
Hát olvasgatnék én, de a motort Németországban vettük, és a kis könyvecske is német....én nem tudok németül sajnos, de nem veszem basztatásnak A gomb kérdést megoldottuk szerencsére...majd a szervizesek pedig cserélik! És itt egy kép a mai napról....itt még nem áztam el
Bocsánat ha sértésnek vetted de én nem annak szántam mert személyes tapasztalatom hogy az egyik barátomat hogy csapták be a dilerek nem akartam az észt osztani csak sajnálatosnak tartottam ezúton is bocsánat ha meg sértettelek!
Tisztelettel:blackjack77 (én se vagyok úri ficsur )
széles utat!
Szia Tangerine!
Állítólag te bütyköltél lég-olajos gsf1200-re fokozatkijelzőt, nekem a végfokozat is elég lenne, egy lámpával, láttam valami képet régebben .Talán kell a jeladóba két plusz szegmenst építeni?Tudsz segíteni?
Köszönettel
Malamut67
Tudomásom szerint tangerine csinált lég-olajos banditba fokozat kijelzőt. Keresd meg őt. Az injectoros motoroknál ezt egyszerű megvalósítani (két csati közé kell a cuccot beiktatni).
Drága Barátom!
Én sem akarlak bántani.Ugyan ebben a kategóriában kezdő vagyok (éppen ezért a kellő tisztelettel, és alázattal fordulok a nálam többet tudó fórumozókhoz), de harminc év motoros tapasztalat és némi szerelői gyakorlat után, meg tudok különböztetni, egy 5 gangos motort, egy 6-ostól.Mivel nem gondolom magam feltört megtollasodott úri ficsúrnak, ezért nem is azért szereztem be mert divat, egyébként is 6 éves.Nem csak 1250-es bandita van a világon, azt én is tudom, hogy hatos váltóval van ellátva.
Én ezen a fórumon rengeteg fiatal srácnak adtam át a tapasztalatom endúró szerelésben, használatban, de egyet le nem szóltam, pedig hát igen csak tudatlanok még!
Úgy vagyok vele, ha segíteni nem tudok, akkor nem osztom az észt!
Motoros Üdvözlettel Malamut67
Bocs, de nem értelek!
Mivel új motorod van, kaptál hozzá egy legalább 100 oldalas könyvecskét! Szerintem olvasgatnod kéne kicsit!
Az elmúlt 1 évben szerintem lett volna rá időd, főleg télen.Nem mindíg jó ha egyes dolgokra csak saját tapasztalatok alapján jössz rá, vagy éppen nem!
És ezt ne vedd b@sztatásnak!
A Fiam elkobozta a 20. szülinapjára a Nejem egyetértésével.
Így maradok a jó öreg Banditnál (2éves, és 50e-t mentem vele).
Folytatódik a tartósteszt.
Gondolom 2év múlva 100e.km-el már árulhatom, mint megbízható jószágot!
Elég valószínű.
Tisztelettel:blackjack77 (én se vagyok úri ficsur )
széles utat!
Állítólag te bütyköltél lég-olajos gsf1200-re fokozatkijelzőt, nekem a végfokozat is elég lenne, egy lámpával, láttam valami képet régebben .Talán kell a jeladóba két plusz szegmenst építeni?Tudsz segíteni?
Köszönettel
Malamut67
Én sem akarlak bántani.Ugyan ebben a kategóriában kezdő vagyok (éppen ezért a kellő tisztelettel, és alázattal fordulok a nálam többet tudó fórumozókhoz), de harminc év motoros tapasztalat és némi szerelői gyakorlat után, meg tudok különböztetni, egy 5 gangos motort, egy 6-ostól.Mivel nem gondolom magam feltört megtollasodott úri ficsúrnak, ezért nem is azért szereztem be mert divat, egyébként is 6 éves.Nem csak 1250-es bandita van a világon, azt én is tudom, hogy hatos váltóval van ellátva.
Én ezen a fórumon rengeteg fiatal srácnak adtam át a tapasztalatom endúró szerelésben, használatban, de egyet le nem szóltam, pedig hát igen csak tudatlanok még!
Úgy vagyok vele, ha segíteni nem tudok, akkor nem osztom az észt!
Motoros Üdvözlettel Malamut67
Mivel új motorod van, kaptál hozzá egy legalább 100 oldalas könyvecskét! Szerintem olvasgatnod kéne kicsit!
Az elmúlt 1 évben szerintem lett volna rá időd, főleg télen.Nem mindíg jó ha egyes dolgokra csak saját tapasztalatok alapján jössz rá, vagy éppen nem!
És ezt ne vedd b@sztatásnak!
ora pedig: mindket gomb egyszerre benyomva tart, majd az egyikkel az ido tudod valtoztatni, masikkal pedig valtani az ora es a perc kozott.