Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Süt már ez jó.
nem lehet akkora különbség a két kupak között a víz tér ugyan az a két motornál csak a dugólyuk nagyobb. esetleg beleszaladtál egy vízpumpa lapát kopás, törés, leválás esetébe. A vizet nem tudja keringetni akkor is ezt csinálja. 1.1 bár nyomás épp elég ennek a víz rendszernek.
Igaza lesz SV-nek......lehet, hogy mas a gond ......
Nem tudom, mert sehol nem találok róla adatot! Méretrben nincs eltérés, max nyitási nyomásban.
A 650-esé 1.1-es. Ha valaki megnézné, hogy az 1250-es kupakján mi a szám, akkor rögtön tudnám, hogy most a kupak beteg-e, vagy sem!
eggy egész és egy fél, fordolat.
Így már értem,a 650-esnek más a kupakja?
sevaa, ugyanez van nálam is :( huzom neki akadozva kapkod 3000-4000 körül és utána lö mint Overdose :) nekem az 1es karbi kevesebet porlaszt alacsony rpmen :( nézd meg te is 1ik kipufogo csonkod valoszinü hidegeb a többinél :( keresem a hibát ;) szolok ha meglesz ;)
na heelo , még mindig szarul ment ma a mocim :( ma szétszetem a karbit gsf400 bandit , bár nem látam tul sok koszt bene, alaposan kipucoltam féktisztito sprayel és kifujtam levegövel, utána öszeraktam és valamivel szebben megy, DEE :( a bajom : alapjáraton, és amig nem huzom jobban a gázt nem porlaszt üzemanyagot :( (hol lehet még dugulásom ) gyanakodok még a pilot jet screw csavara de nem tudom anak a pontos beállitása :( ötletek ? köszi ;)
Nekem is csak azóta csinálja, mióta 1250-es hűtőm van, de a kupakom a régi 650-esé!
Mert a Tied jó, és Neked nem a 650-es kupakja van az 1250-esen!
Nekem nem csinálja ezt a jelenséget! Szoktam ellenőrizni és mióta meg van a vas egyszer öntöttem utána azóta is azon a szinten van.
Nekem nem fogy nem csepeg.Akkor ez most hogy van?
Sziasztok Banditák!
Bukócsőről nem tudna nekem valaki, egy közeli képet prezentálni?
1200S 2004 lev-oil Banditáról
Köszönettel
Malamut
Nem párolog el! Minden hajtás után, a leállítás utáni 5percben csepeg a túlfolyón a motor alá!
Ha mindennap megyek, akkor 1-2 hét alatt, max-ról minimumra csepegteti a kiegyenlítő tartály szintjét!
Sziasztok Banditák!

Segítséget, és véleményt várok tőletek...
Mitől lehet ,hogy 3500-4000 környékén, amikor kigyorsítani akarok, akkor a gép mintha megtorpanna, de utána kilő, mintha mi sem történt volna. (Gyertya?)
A másik pedig, hogy bukócsövet keresek a gépre, tud valaki segíteni? A lényeg, hogy masszív legyen, és elférjen tőle az olajhőfokmérőm :) ( úgy tudom a Givi félétől nem fér el )
Hali.
Azt a szabadba menő csövet szuszogónak nevezik és a kiegyenlítőben nincs nyomás. A hűtőben nincs levegő a hőtágulás mozgatja a vizet oda vissza ha fogy a vized nem biztos hogy ott párolog el. A kiegyenlítőt öntsd fel 3/4-ig és ha akkor folyik az Y-nál a nyomás a hűtőben nagy. Ha új sapkával is csinálja hengerfej bajság ütötte fel fejét. A sapka beszarhat bármikor.
Értem. Azt hittem már valami baj van. Akkor megnyugodtam, köszönöm! Most van benne 21000km lassan kell gyertyát cserélnem legalábbis a szervízkönyve azt írja, hogy 24000km-nél esetleg abban tudtok segíteni milyen fajat gyertyát vegyek bele?
Szép napot.
Karbis a járgány vagyis mindegy, néha előfordul hogy hűvösebb időben túl sokat kap az első indításnál a szívató miatt. és a páros hengerben/dupla szikrát kap a trafótól robbanás és a párjánál szelepváltásnál/felgyülemlett folyékony benzint nyitott szelepnél eldurrantja.
Sziasztok!
Mi lehet az oka, hogy tegnap reggel elindítottam a paripát és mikor elindult durrant egyet, utána többet nem csinálta, meg eddig sem csinálta még. Gyertya csere? Egy 650 banditról van szó.
De mint láthatod, az Y közdarab miatt, szabad az útja a szabadba!
Nincs benne sok, hisz épp ez a bajom, hogy a sok szelepnyítás miatt állandóan töltögetnem kell utána!
Tényleg érdekes verzió, de a sapka gyakorlatilag ugyanúgy funkcionál......Ha a túlfolyón enged lehet, hogy csak túl sok van benne és a felesleget nyomja ki.
Nem is úgy van, érdekesebb mint gondoltam!
http://www.pieces-suz.com/suzu...
Ok, nem néztem a manual-t és nincs előttem a dolog így lehet.....
A bandit logikája nem ilyen. A kiegyenlítő tartály csöve nem ott csatlakozik a hűtőrendszerhez a sapka felett. Ott egy túlfolyó cső van a motor alá kivezetve. Ettől független a kiegyenlítő tartály túlfolyó csöve!
az 1250-en egy dupla sapka lenne két helyre eresztő rendszerrel?......a sapkának csak a belseje enged oda-vissza és az egy csövön a kiegyenlítőbe távozik és csak onnan megy a szabadba ha az megtelik.......és azt a nyomást amin elenged szokták jelölni a sapka tetején ami általában 1.1(a békámon is ilyen volt, a bandit sem hiszem, hogy másféle lenne)....na mindegy, nekem egy ilyen van és ha kell eladó...