Nem így van, mert a hűtő méretétől függ a nyitási nyomás.
Kinyitás után pedig a túlfolyó csövön, a motor alá távozik.
Csak nyitás nélkül tud a kiegyenlítő tartályba tágulni, és hűléskor onnan visszaszívni.
Milyen nyomás értéke volt az eredetinek?.......általában 1.1-ek a motorok, ha a mostani ereszt akkor lehet, hogy az rossz ráadásul mellé nem ereszthet csak a kiegyenlítő tartályba....
Nekem van egy suzuki motorokhoz(mondjuk nem csak azokhoz) való 1.1-es hűtősapkám. Szerintem a Tiedre is jó. Árról fogalmam sincs, utánanézek ha érdekel.
Sziasztok!
Segítség kellene,mit nézzek meg a hátsó lámpán,hogy mindkét helyzetjelző ill.mindkét fék lámpa működjön!
Égőket néztem jók! Jelenleg a bal oldalon a helyzetjelző működik a féké pedig a jobb oldalt,de ezeknek tudtommal egyszerre kellene működni,vagy hadjam jó az igy is!
1.2cm3 S 2003-as évjárat
http://www.kepesmotor.hu/kipuf... it nézz körül.Én 2-3 hete vettem egy gyári arrow sportdobot összekötöcsövel 38000 ft.De vannak ujjak is csak azok drágábbak.
Sziasztok!
Egy 1996-os bandit 250-re szeretnék venni sport kipufogót újat vagy akár használtat is!Akinek van vagy tud olcsón csináltatni szóljon légyszives.
Üdv, Peti
Biztosan lehet. A karburátorok tetején, a fekete sapkán kellene lenni egy kis kb 1cm magas gumi dugónak. Azt kell lehúzni, az zárja a szinkron-csonkokat. Vigyázz, ne törd le őket, mert utána már nem lehet lesz szinkrontesztert rákötni :)
Azt szeretném kérdezni, hogy 94-es GSF 400 VC re lehet kötni karbi szinkronizálót, tehát van rajta valami csatlakozó,levezetés vagy bármi? Vagy meg lehet oldani valahogy?
Hát az enyémben nem bazsevál valami jól!
Megvolt a szokásos olaj, olajszűrő, légszűrő csere, karbi szinkron, szelephézag ellenörzés. Gondoltam akkor belerakatom az iridiumos gyertyát a gépbe. De azt mondta a szerelő srác hogy nem volt fasza vele a motor, ezért visszaadta és rakott bele a gyárival megyeggyező CR9-t. Na csak ezért kérdeztem. Amúgy az volt a jelenség hogy hidegen szépen vette a fordulatot, aztán melegen 3500-4500 lassan pörgöt föl aztán meg mintha kilőtték volna!
Miért ne működne igaz az enyém vizes de most van a gyertyába 38000 ezer kilométer és még mindig működik! A gyári CR9E gyertyát azóta már kétszer kelet volna cserélni.
Azt szeretném kérdezni, hogy valaki használ-e iridiumos gyertyát a lég olaj hűtésű karburátoros 600ccm motorjában? Működik rendesen? NGK CR9EIX-ről van szó.
hat igen, es ugy nez ki, nem lesz csere. megiscsak kozos haz/lakas-vasarlas lesz a kozeljovoben.
nembaj, 650-essel is vigan lehet mokazni. de lehet, egy plexit nezek ra.
Kinyitás után pedig a túlfolyó csövön, a motor alá távozik.
Csak nyitás nélkül tud a kiegyenlítő tartályba tágulni, és hűléskor onnan visszaszívni.