Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 éves koráig a szervízbve vittem mert muszály volt.
Most Én szervízelem, kivéve a szelepállítást és az injektorszinkront!
A szelepállítást az a szerelő srtác csinálta, aki a szervízben foglalkozott vele, csak most ottthon olcsóbban! Injektor vagy karbiszinkron pedig www.prop-tech.hu 5000pénz.
A sráchoz pedig 4 éve járok különböző motorokkal,mert megbízható!
Én már kérdeztem tőled, de nem válaszoltál!
Halihó Nagymenők
Javítás, karbantartás, tuning, minden ami motor
Minden az adatlapomon
Az nem rossz az enyém még csak ellenőrizve sem volt! Szerviz csinálta? Vagy saját magadnak javítod milyen nagy volt az eltérés, itt a korong méretére gondolok. Mert én is szeretném a télen ellenőrizni de már akkor ha jól számolok 70000 km lesz benne! Teszem hozzá csak túra semmi csutkázás.
Sziasztok!Olyan kérdésem lenne,hogy gumikba mennyi nyomás kell?
Megvolt az 50ezres szelephézagellenőrzés!
Eredmény 2 korongcsere a középső kipuff szelepeknél!
Azért ez nem rossz,hiszen 24e-nél nem kellett hozzányúlni!
Én csak a tapasztaltakról dumáltam!
Nem véletlen, hogy a gyári Givi és Kappa oldaltartók is mind össze vannak kötve!
Ha már másol az ember, akkor pontosan!
Ja, technikai kérdés:
A 400V banditnak csak a szívótengelye változó vezérlésű, ugye?
Erik nem beszél hülyeséget. Nekem a shad doboztartók (jó erős acélból) nem voltak összekötve a rendszámnál, úgy libegett 10-10 kilótól, mint a fene. De ezt csak menet közben látod hátulról. Ha nem kötötöd össze, letörik, ez teljesen biztos.
bocsi, de tegnap már kidőltem, sokvolt a melok. egyépként kössz az utmutatot.
linken van 2 bandit könyv ;) ot minden található :) még a rohadt gummidugo is :( :)
MINDENKINEK GSF400as bandit könyv ;) szivessen ;) http://www.manualedereparatie....
skype nevem : mariusz830724
nincs skype vagy valami chat progid ? 44MB kisebre nem tudom csomagolni :( és max 25 enged a yahoom is :(
pill csomagolom ;)
nemérdekes, de kiváncsi lettem volna rá.
msn ? nem engedi átküldeni E_mailbe a manual mert nagyob 10MB nál :( msn ? vagy yahoo messenger ?
szerintem nemjo, más a fuvak mérete.más a beállitási értékek.
van egy bandit 250 ccm karbi elado, szerinted jo a 400asra ? kinézete ugyanaznak látom
küldöm a manualt ;) aha szerintem egy szinkron kel még hozá és tutti lesz ;)
örülök a sikerednek. a szinkront meg megcsináljuk. imélem csere.ferenc@citomail.hu
egy alapos karbi pucolás és szerintem rendbe jön a géped ;) nekem is egy dugulás okozta a probléma, ha szétszeded ( nézd meg légyszi van e egy gummidugo a alapjárati fuvokán ? ha sikerül, meghalgatnám hogy ment a dolog ? ;)
na :ma szétszetem ;) gumidugo levetem ;) és kébzeld : SIKEEEER :) na jó nem 100% :( de most már nem ál le, és már jóbban huz, igaz minimálisan még torpan egyet (csak ha odafigyelsz észrevehetö) azon gondolkozom leveszem az öszes gumit mert akárhol kerestem azt a gumidugo nem szerepel egyik szervizkönyvben vagy karbi rajzba :( ha adsz egy mail cim elküldöm az én repair manual : 100-100%alékban szétrobantot rajzokal ;)
Szia.A csöböl készült alkatrészek csak azt a célt szolgálják,hogy louis-os zsákokat tudjál vele vinni.A csövek közé kerül a doboztartó platni.Amikor doboz vant fenn,akkor természetesen a csövek lekerülnek.2 csavar.
hu bakker...
bocs, de ha nincs fenn doboz akkor, hogy használod a vasat? vagy mindig leszereled?