2 éves koráig a szervízbve vittem mert muszály volt.
Most Én szervízelem, kivéve a szelepállítást és az injektorszinkront!
A szelepállítást az a szerelő srtác csinálta, aki a szervízben foglalkozott vele, csak most ottthon olcsóbban! Injektor vagy karbiszinkron pedig www.prop-tech.hu 5000pénz.
A sráchoz pedig 4 éve járok különböző motorokkal,mert megbízható!
Az nem rossz az enyém még csak ellenőrizve sem volt! Szerviz csinálta? Vagy saját magadnak javítod milyen nagy volt az eltérés, itt a korong méretére gondolok. Mert én is szeretném a télen ellenőrizni de már akkor ha jól számolok 70000 km lesz benne! Teszem hozzá csak túra semmi csutkázás.
Megvolt az 50ezres szelephézagellenőrzés!
Eredmény 2 korongcsere a középső kipuff szelepeknél!
Azért ez nem rossz,hiszen 24e-nél nem kellett hozzányúlni!
Én csak a tapasztaltakról dumáltam!
Nem véletlen, hogy a gyári Givi és Kappa oldaltartók is mind össze vannak kötve!
Ha már másol az ember, akkor pontosan!
Erik nem beszél hülyeséget. Nekem a shad doboztartók (jó erős acélból) nem voltak összekötve a rendszámnál, úgy libegett 10-10 kilótól, mint a fene. De ezt csak menet közben látod hátulról. Ha nem kötötöd össze, letörik, ez teljesen biztos.
egy alapos karbi pucolás és szerintem rendbe jön a géped ;) nekem is egy dugulás okozta a probléma, ha szétszeded ( nézd meg légyszi van e egy gummidugo a alapjárati fuvokán ? ha sikerül, meghalgatnám hogy ment a dolog ? ;)
na :ma szétszetem ;) gumidugo levetem ;) és kébzeld : SIKEEEER :) na jó nem 100% :( de most már nem ál le, és már jóbban huz, igaz minimálisan még torpan egyet (csak ha odafigyelsz észrevehetö) azon gondolkozom leveszem az öszes gumit mert akárhol kerestem azt a gumidugo nem szerepel egyik szervizkönyvben vagy karbi rajzba :( ha adsz egy mail cim elküldöm az én repair manual : 100-100%alékban szétrobantot rajzokal ;)
Szia.A csöböl készült alkatrészek csak azt a célt szolgálják,hogy louis-os zsákokat tudjál vele vinni.A csövek közé kerül a doboztartó platni.Amikor doboz vant fenn,akkor természetesen a csövek lekerülnek.2 csavar.
Most Én szervízelem, kivéve a szelepállítást és az injektorszinkront!
A szelepállítást az a szerelő srtác csinálta, aki a szervízben foglalkozott vele, csak most ottthon olcsóbban! Injektor vagy karbiszinkron pedig www.prop-tech.hu 5000pénz.
A sráchoz pedig 4 éve járok különböző motorokkal,mert megbízható!